#1
Ah, kei dicht bij mijn huis!
Zal er zeker zijn!
Zal er zeker zijn!
Dan hadden we hier ook leuke protesten, harstikke gezellig toch?Wietje zei:Hoe bedoel je?Arthur King zei:Geinig, ik zou het bijna jammer vinden dat het hier gedoogd is.![]()
Dat klinkt leuk!Lord Herbal zei:Hehe, hij is ook in Nederland hoor.
8 Mei 2010
Cannabis Bevrijdingsdag
Westerpark, Amsterdam
van 12:00 tot 22:00
het is wel worldwide he![]()

da was vorige week heNibiru zei:Euhh.. what about 4/20?
Oom Klaas zei:![]()
Kijk je ook naar de datum van zijn bericht?
Typisch weer dit subforum.
Er bestaat zoiets als een trein!SupaRobin zei:spijtig genoeg is dit wat ver van antwerpen zonder auto...!
SupaRobin zei:spijtig genoeg is dit wat ver van antwerpen zonder auto...!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."