Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(te)vaakfeest zei: Nou het is weer zo ver , wil graag slapen, maar stiekem ook niet Klik om te vergroten... Ik ben echt blij om dit te lezen. Ik heb dit ook. Natuurlijk als ik onder invloed ben komt er geen einde aan. Dan wil ik door tot dat ik er bij neer val. Maar ook als ik nuchter ben, haat ik naar bed gaan. Ik vind de dag afsluiten niet fijn. Dan is het allemaal voorbij. Morgen weer een nieuwe dag, dat klopt. Maar het voelt gewoon niet goed om te gaan slapen, wetende dat de dag dan over is en ik niks meer kan doen/ondernemen. Ik heb er niet daadwerkelijk last van. Dat het me dagelijks leven in de weg zit. Maar het is wel een irritant gevoel. Heb je dit gevoel ook? Of heb je het over de tijd dat je onder invloed bent?"
"Miraculeus zei: Dit herken ik ook heel erg! Als we met een groepje zijn, worden er vaak wel een paar moe, die gaan dan naar bed, maar ik heb dan altijd het gevoel dat we nog midden in de afterglow zitten, zonde om dan al te gaan slapen! Dus ik blijf dan graag nog zo lang mogelijk op, hoewel dat veel minder leuk is als de helft is afgehaakt. Toch móet ik het langst (op) blijven, anders mis ik iets wat anderen wel meemaken. Nuchter heb ik dat ook, ik zal nooit als eerste naar huis gaan, een soort FOMO-gevoel inderdaad. Daarom ga ik ook vaak later naar bed dan verstandig is, ik wil de dag niet afsluiten, de avond is heerlijk, en ik wil nog ver weg blijven van die akelige ochtend. Klik om te vergroten... Ik herken mezelf in je verhaal. Ik heb exact hetzelfde. Altijd als laatste over. Misschien komt het ook omdat je dan tegen de ochtend op kijkt. Weer je nest uit.... Het zal wellicht ook te maken hebben met het kunnen accepteren dat er ook ooit een eind aan komt. Hoe leuk het ook mag zijn. Precies wat je zegt, doordat ik dit heb ga ik op ongezonde tijden pas naar bed. Blijkbaar vind ik het dus moeilijk om te zeggen dat het op een gegeven moment ophoud en de avond ten einde komt."
"Don Draper zei: Voor mij ook een probleem om iets te beëindigen. Ik merk nooit echt wanneer de rek uit iets is omdat ik het vaak gewoon gezellig vind. Klik om te vergroten... Heb je dan ook moeite met alleen zijn? Ik merkbij mezelf dat ik het als maar uitrek zodat ik onder de mensen ben. Ik kan wel gewoon alleen zijn, maar ik vind dat saai. Ik ben veel liever onder de mensen. Als ik alleen ben heb ik alleen maar mn gedachte's. En die zijn soms vrij depressief, dus als ik bij mensen ben hoef ik niet zo in mn gedachten te zitten."
"Hallo @Heyhoi Allereerst herken ik de hoge bloedruk bij het gebruiken van Miauw. Ik heb som het gevoel alsof mijn hart in mijn buik klopt, soms lig ik stil met een hartslag van 120. Ik moet wel zeggen dat dit vrij snel mindert mits ik niet meer bij pak. De steken in het hart ken ik ook. Dit komt idd door vernauwde bloedvaten. Wellicht zie je dat ook terug op je huid. Ik moet wel zeggen dat ik pas een steek bij mijn hart kreeg na 2-3 dagen lang gebruiken. Een onnodige hoeveelheid dus. Dus met een halve gram moet je voortaan toch wel even uitkijken. Wellicht gewoon iets teveel gepakt voor de eerste keer, en weet je lichaam even niet wat te doen. Als de pijn aanhoud kun je natuurlijk altijd je huisarts raadplegen, maar ik zou me er niet te veel druk om maken."
"Hansklok zei: Hey, Heb bij de dealer wat benzo’s gescoord voor het helpen met slapen door mijn angsten. Staat op zijn menu kaart ( ja deze gozer heeft letterlijk een menu kaart gemaakt op paint met zijn assortiement) dat hij xanax (1mg) heeft maar toen ik het ophaalde waren de pillen geel. Staat voor de rest niks op alleen een breuklijn. Heb opgezocht op internet enige die ik in deze juiste kleur zie is /lorazepam/diazepam. Mijn vermoeden is dat het zeker geen xanax is. Diazepam kan ook haast niet lijkt me aangezien dan dat op de pil staat gegraveerd met 2-5 of 10. Lorazepam lijkt mij het meest loghies. Heeft iemand hier kennis of ervaring in wie een soort richtlijn kan geven wat het misschien kan zijn ? Precies zal ik natuurlijk nooit weten aangezien het met testen toch niet zal uitkomen wat het precies is toch ? Als ik het die dealer vraag zegt hij gewoon is een benzo ja xanax staat op die lijst. Zal wel loop jongen zijn dus daar word k ook niet echt wijzer van. Klik om te vergroten... Wellicht moet je de betrouwbaarheid van je dealer maar eens goed nagaan. Het klinkt allemaal wel vaag... Je kunt het (als het goed is) gratis laten testen. Dan ben je het pilletje wel kwijt. Maarja, dan is de betrouwbaarheid van je dealer ook op de proef gesteld. Echter kun je een hele hoop benzo's ook online bestellen. Kijk eens of je de gewilde benzo's online kunt bestellen. Of je kijkt naar een mooi alternatief wat er op lijkt. Dat zou mij in ieder geval een hoop rust geven."
"Sandau zei: Hai ik had een vraag, Werkt 2cb buiten minder goed? Omdat het zo koud Klik om te vergroten... Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat. Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad ."
"Solotov zei: 2mg was wel genoeg maar toen nog 2mg genomen yolo 2mg s genoeg imo Klik om te vergroten... Ik heb gister rond 11 uur 1 tablet fluetizolam van 1mg genomen en heb me gehouden aan slaap hygiëne. Ben lekker in bed gaan liggen en probeerde te slapen. Echter merkte ik vrij weinig. Ik sliep pas iets voor 2. Ik merkte er eigenlijk niks van. Vandaag weer proberen met 1 tablet. Maar mocht ik weer niks voelen, is het dan verantwoord om een keer 2mg te nemen? Ik heb verder geen ervaring met dit middel en dus ook geen tolerantie of iets. Maar ik vind het wel raar dat het niet werkt. Is het slim om er morgen 2 te nemen? Ik wil niet met mijn gezondheid spelen maar ik weet niet wat de risico's zijn als ik teveel neem. Wat denken jullie? @Sheaira"
"Geneesmiddel zei: Als je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij @StukjeBami Klik om te vergroten... Isgoed, ik zal het idd opbouwen. Dankjewel"
"Zoraa zei: Persoonlijk zou ik hem het geld terug geven. Daarnaast misschien een attentie. Mijn eerste gedachte toen ik het las was... cool je steelt geld , hebt spijt ( gelukkig) en vervolgens bepaal je wel waar het geld van je broer aan uitgeven gaat worden. Het is zijn geld en eigenlijk bepaald hij wat ermee gebeurt. Vind het super moedig van je dat je het boete kleed aantrekt. Echter denk ik niet dat je dat kunt 'afkopen' met een cadeau. Geef het geld terug , koop een kaart en schrijf je spijt gevoelens en excuses op! Wees eerlijk en open. Een cadeau is niet echt aan de orde vind ik. Vind het zelfs een beetje fout. Alsof je je schuld gevoel wilt afkopen. Terwijl je dit Persoonlijk met eerlijkheid zou moeten oplossen. Met de billen bloot zeg maar. Dan geef je je broer ook de ruimte om daar een authentieke reactie te geven. En niet gespeelde blijdschap om een cadeau. Klik om te vergroten... Ik snap je helemaal. Het geven van een cadeau was ook maar een idee dat me te binnen schoot. Had ik misschien iets langer over moeten nadenken voordat ik het in mijn verhaal opschreef. Maar bedankt voor je mening. Dat bevestigt dat het idee voor een cadeau afvalt."
"Mephedrone zei: Ik ben helemaal radeloos. Het lijkt alsof ik er nooit meer van af kom. Begin januari start een nieuwe opname en iedereen wil dat ik het nu wel vol ga houden. Maar ik kijk er zo enorm tegen op. Het is niet het afkicken waar ik moeite mee heb, maar puur het in een kliniek zitten, alle vrijheden kwijt en heb moeite om in grote groepen te zitten. Dit vraagt enorm veel van mij. Ben de vorige opname huilend weggelopen. En heb geen vertrouwen over hun kunnen in deze kliniek en de begeleiders. Maar waar moet ik dan wel heen? Sta op het punt mijn huur op te zeggen en spullen in garagebox te doen om geld te besparen tijdens opname, maar ik wil en kan gewoon niet opgenomen worden Klik om te vergroten... Knap dat je dit wilt delen. Als ik het zo lees, dan snap ik dat je even uitzichtloos bent. Ik heb even goed nagedacht over je verhaal, en kan je hopelijk een beetje geruststelling geven. Die kliniek, daar moet je door heen. Weet je waarom je dat saai vind. Omdat je niet meer van de normale dingen kunt genieten zonder middelen. Je bent zo gewend om altijd te gebruiken. Een potje kaarten of een gezellig avondje voetballen zal je waarschijnlijk niks doen. Maar hoe langer je clean blijft, hoe meer dat weer terug komt. Eerst is het heel kut. Niks is leuk, je verveelt je en je kan gewoon niks nuttigs verzinnen. Maar naar mate je langer en langer clean blijft, zul je merken dat je steeds meer van de normale dingen kunt gaan genieten. Tot dat je op een punt zit waar je een super gezellige avond kan hebben als je zit te kaarten met je familie. Zonder middelen dit keer. Maar om dit te bereiken moet je eerst die opname door. Dat kutte moment moet komen. Er is geen andere uitweg dan dat kutte gevoel aangaan. Als je stopt met je opname en opgeeft. Begin je weer bij 0. Vorige keer was je waarschijnlijk goed op weg. Maar houd dat vast, dan zul je merken dat je op een gegeven moment met een nuchter verstand je problemen bekijken. Op dit moment zit je constant in die verslavingsvibe. Ook als je even nuchter bent. Zodra je een paar weken clean bent zul je merken dat je beter, duidelijker en fijner naar je problemen kunt kijken. Om ze vervolgens ook aan te gaan pakken. En dan alsnog. Het is het stukje accepteren. Leg je er bij neer. Ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat het makkelijk is. Maar helaas. Er is maar 1 uitweg. Dat is die opname aan gaan en het daarna vast houden. Ookal heb je dit al vaker geprobeerd. Dan betekent het dus dat je moet gaan foccusen op de reden dat je steeds terug valt. Hoe kut het ook is, er is maar 1 uitweg. En die moet je aan gaan. Nu, of over 10 jaar, het blijft dezelfde uitweg. En een beetje vertrouwen in jezelf he, ik snap dat de denkt dat je er nooit meer van af komt. Maar we hebben beiden verhalen gehoord waarbij mensen uit een nog diepere verslaving komen. Leg jezelf er bij neer, en ga er tegen aan. Ik geloof in je maat."