Isgoed, ik zal het idd opbouwen. DankjewelAls je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij
@StukjeBami
Isgoed, ik zal het idd opbouwen. DankjewelAls je echt niets voelde zul je jezelf ook niet compleet blackout werken als je er 2 neemt. Als je het niet aandurft kun je ook 1,5 nemen. Of eerst 1,5 en dan nog halfje erbij
@StukjeBami
Lag dat aan het middel of tolerantie?Vond het een beetje tegenvallen, sliep pas na 4mg..
Ik vond het juist sterker dan etizolam.Zwakker dan etizolam. Werkt ook wat korter. 1mg is wel te merken maar voor slaapproblemen 2mg minimaal (in mijn geval). 0 tolerantie.
Ik vind het wel een goed middel maar die pillen smaken VRESELIJK
Grondstoffen zijn op, ze hopen dat het nog terugkomt.Vraag is blijkbaar hoog want het verdwijnt langzaam weer bij een aantal vendors 😕
Volgens mij is dit juist wel een geschikte hoor. Niet te langwerkend en mooi in balans. Vergelijkbaar met etizolam volgens velen en de meningen lopen een beetje uiteen of hij nou sterker is of niet. Nou mijn conclusie is dan dat hij ongeveer even sterk is.Fluetizolam bleek namelijk best heftig te zijn voor Benzo newbies.
Dank voor de bruikbare info.Volgens mij is dit juist wel een geschikte hoor. Niet te langwerkend en mooi in balans. Vergelijkbaar met etizolam volgens velen en de meningen lopen een beetje uiteen of hij nou sterker is of niet. Nou mijn conclusie is dan dat hij ongeveer even sterk is.
Op de markt zijn vooral langwerkende voorderest, niet heel geschikt voor jou doel. Bromazolam is een goeie inslaper maar die pellets zijn sterk dus daar kan je beter een halve van pakken. Puur functioneel voor slapen, werkt wel iets langer dan fluetizolam maar niet extreem. Pyrazolam ook wel een leuke maar dit heeft weinig inslaap-eigenschappen en die 3mg pellets (zonder breuklijn) zijn veel te sterk zonder tolerantie. Kon de dag erna bijna niet op m'n benen staan.
Zag ik ook inderdaad maar dat is klinkklare onzin van die vendor (tot onbeschoft aan toe). Het feit dat een stof chemisch verwant is, zegt niet zoveel over de effecten. Toevallig lijkt fluetizolam op etizolam maar die 'flu' had zomaar de stof 100x potenter kunnen maken, bij wijs van spreken.Dank voor de bruikbare info.
Ik zag echter bij een vendor dat zij een afstamming van etizolam verkopen zelfs nog onder de naam etizolam. Zij beweren dat dit de legale etizolam is. Word verkocht onder de naam Flunitrazolam (etizolam). Weet jij hier ook iets van?
Iemand moet de eerste zijn hier. 🤣Had ook al een topic aangemaakt... denk achteraf stom natuurlijk.
Dit is een nieuw middel en waarschijnlijk hebben we allemaal die mail net ontvangen 🙃![]()
Ik weet wat ik doe. Heb zelf ook nog etizolam en flualprazolam liggen.Ik zou iig oppassen met deze middelen, ooit eens 2 dagen 1 mg flualprazolam genomen voor het slapen en toch een paar dagen rebound anxiety gehad..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."