#1
Ik stop even tot maandag en als ik dan begin en weer dezelfde klachten heb stop ik 2weken, bedankt voor de tips.
Ik begrijp ook je gedachten dat je het niet weg wil gooien. Mocht je het toch opmaken, zou ik persoonlijk wel een goed aantal weken wachten. Geef je lijf wat rustStoppen voor hoelang denk je? Heb nog wat liggen maar ga het niet weggooien
Het beste is natuurlijk voor altijd. Als je eenmaal schade maakt gaat het niet meer beter worden als je wil blijven gebruiken.Stoppen voor hoelang denk je? Heb nog wat liggen maar ga het niet weggooien
Als je nu volledig zou stoppen dan is het waarschijnlijk allemaal nog terug te draaien. Hoe meer je nu toch gaat snuiven, hoe meer je je blaas en k-cramps weer triggert.Ja daar was ik al bang voor.. als ik nou opmaak wat ik nog heb liggen (voor een week ongeveer) en dan (minimaal 2 maanden) stop zou de schade dan nog redelijk beperkt zijn denk je? Meteen stoppen zie ik niet echt als optie hoe stom het ook klinkt. Heb nog geen pijn wel een branderig gevoel.
Ik had ook alleen een branderig gevoel eerst. Daarna kon ik na een k-cramp aanval ineens mijn plas niet meer ophouden. Echt een nachtmerrieJa daar was ik al bang voor.. als ik nou opmaak wat ik nog heb liggen (voor een week ongeveer) en dan (minimaal 2 maanden) stop zou de schade dan nog redelijk beperkt zijn denk je? Meteen stoppen zie ik niet echt als optie hoe stom het ook klinkt. Heb nog geen pijn wel een branderig gevoel.
Kan. En minder per keer de volgende keren gebruiken.Ja daar was ik al bang voor.. als ik nou opmaak wat ik nog heb liggen (voor een week ongeveer) en dan (minimaal 2 maanden) stop zou de schade dan nog redelijk beperkt zijn denk je? Meteen stoppen zie ik niet echt als optie hoe stom het ook klinkt. Heb nog geen pijn wel een branderig gevoel.
Het is altijd 'straks' wanneer je gaat stoppen. Totdat je daadwerkelijk aan het stoppen bent.Ja daar was ik al bang voor.. als ik nou opmaak wat ik nog heb liggen (voor een week ongeveer) en dan (minimaal 2 maanden) stop zou de schade dan nog redelijk beperkt zijn denk je? Meteen stoppen zie ik niet echt als optie hoe stom het ook klinkt. Heb nog geen pijn wel een branderig gevoel.
Hoeveel gebruikte jij toen je die aanvallen kreeg? Klinkt heftig, ik ben wel benieuwd!Als je nu volledig zou stoppen dan is het waarschijnlijk allemaal nog terug te draaien. Hoe meer je nu toch gaat snuiven, hoe meer je je blaas en k-cramps weer triggert.
Ik zou inderdaad even wachten wat je lijf de komende tijd gaat doen.
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij, alleen moest ik na mijn aanvallen voor k-cramps direct naar het ziekenhuis en heb ik nog een jaar aan behandelingen gehad iedere week…
Ketamine is een klote verslaving. Succes. 😘
Houd er wel rekening mee dat je jezelf altijd gebruik "goed kunt praten", want nu is het dat je geen routine hebt op het moment maar als je straks weer een baan hebt dan kun je het juist weer redeneren met "ik heb hard gewerkt vandaag dus heb het verdiend om nu te ontspannen". Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan, maar wees bewust van je eigen valkuilen. Hier heb ik zelf in het verleden problemen mee gehad, je kunt alles goedpraten naar jezelf.Ik zit momenteel (nog een paar weken) zonder werk als ik weer routine heb zal het weer een stuk makkelijker gaan, tot dan is het even aanprutsen maar ik stop nu in ieder geval een paar dagen en als het dan nog aanhoud een paar weken.
Van wat ik gelezen had ging het over grammen p dag. Gemiddeld krijgt zo'n 20/25% last van buik klachten, maar in die hoedanigheid niet snel.Hoeveel gebruikte jij toen je die aanvallen kreeg? Klinkt heftig, ik ben wel benieuwd!
Hoeveel gebruikte jij toen je die aanvallen kreeg? Klinkt heftig, ik ben wel benieuwd!
Houd er wel rekening mee dat je jezelf altijd gebruik "goed kunt praten", want nu is het dat je geen routine hebt op het moment maar als je straks weer een baan hebt dan kun je het juist weer redeneren met "ik heb hard gewerkt vandaag dus heb het verdiend om nu te ontspannen". Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan, maar wees bewust van je eigen valkuilen. Hier heb ik zelf in het verleden problemen mee gehad, je kunt alles goedpraten naar jezelf.
Bekijk het per dag. Niet per week of per maand. Stel reëele doelen voor jezelf. Dus niet 'ik ga nooit meer gebruiken'. Begin is bij 1 of 2 dagen niks gebruiken, en vanuit daar verder.Hoi ben nu ongeveer sinds afgelopen zomer regelmatig keta aan het gebruiken, daarvoor was het eens in de paar weken een grammetje. Maar de laatste maanden is het wat uit de hand gelopen. Zit nu op zo'n 5-8 gram per week waar ik niet elke dag gebruik maar vaker wel dan niet. Hoe kan ik dit het beste afbouwen? Wil niet helemaal stoppen maar terug naar 1x per 2/3 weken, hoe kan ik dat het best aanpakken? Heb 1x k-cramp gehad en verder weinig klachten alleen tijdens gebruiken een wat zeurend gevoel bij me blaas als ik zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."