Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJunk actie

Junk actie

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rukken tot die helemaal opgezwollen is. Bloeden begint later pas. :innocent:
C
CouchlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ehm... Denk elke ochtend mijn bedrijfsauto voor het werk vol blowen... Omdat ik het zo'n gewoonte had gemaakt voor het werk te blowen.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoraa zei:
Persoonlijk zou ik hem het geld terug geven. Daarnaast misschien een attentie.
Mijn eerste gedachte toen ik het las was... cool je steelt geld , hebt spijt ( gelukkig) en vervolgens bepaal je wel waar het geld van je broer aan uitgeven gaat worden. Het is zijn geld en eigenlijk bepaald hij wat ermee gebeurt. Vind het super moedig van je dat je het boete kleed aantrekt. Echter denk ik niet dat je dat kunt 'afkopen' met een cadeau.

Geef het geld terug , koop een kaart en schrijf je spijt gevoelens en excuses op!
Wees eerlijk en open.
Een cadeau is niet echt aan de orde vind ik. Vind het zelfs een beetje fout. Alsof je je schuld gevoel wilt afkopen. Terwijl je dit Persoonlijk met eerlijkheid zou moeten oplossen. Met de billen bloot zeg maar.
Dan geef je je broer ook de ruimte om daar een authentieke reactie te geven. En niet gespeelde blijdschap om een cadeau.
Klik om te vergroten...
Ik snap je helemaal. Het geven van een cadeau was ook maar een idee dat me te binnen schoot. Had ik misschien iets langer over moeten nadenken voordat ik het in mijn verhaal opschreef. Maar bedankt voor je mening. Dat bevestigt dat het idee voor een cadeau afvalt.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Couchlock zei:
Ehm... Denk elke ochtend mijn bedrijfsauto voor het werk vol blowen... Omdat ik het zo'n gewoonte had gemaakt voor het werk te blowen.
Klik om te vergroten...

bij me vorige baan was het om 6 uur op locatie zijn 40 min rijden en als bij rijder moest ik in de vroege morgen ook al draaien voor die ander, het werkte wel rustgevend hehe en dan ging hij voorbereiden op locatie en moes ik de 2de al draaie😫 kwam als een garnaal terug
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy5000 zei:
Euh... grootste junk actie

Ja toch wel wanneer je gaat zoeken naar dope die er helemaal niet is onrustig/zoek gedrag word ik sowieso naar van

Dus ga extra naar als ik het zelf heb
Klik om te vergroten...
Ja, ik ken dat gedrag, restjes zoeken en zo. Beschamend vond ik het.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja het was nog helemaal droog. Niks mee aan de hand.

Maar het had in die tijd dan ook niet geregend en het lag droog op het bladerdek. Maar ja, vind het zelf ook wel vrij junkerig ja...

In de prullenbak gooien werkte ook niet. Viste ik het ook altijd uit. Dus de put buiten was de volgende stap. Had kunnen weten dat ik daar ook achteraan zou gaan zoeken...
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#7
gevallen speed op/in het tapijt, toch zoveel mogelijk bij elkaar vegen en opsnuiven
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pffff waar te beginnen?...

M'n a-pihp buiten in de rioolput gooien om het er 2 dagen later weer uit te vissen. Moet een leuk gezicht geweest zijn op straat.

Het lag welliswaar droog en het had niet geregend.

Pro ik-wil-stoppen-maar-alles-moet-in-het-geheim junkie tip:
Spoel je zooi altijd door de plee of gooi het desnoods in een container waar het in verdwijnt en zich afsluit (ondergrondse vaak). Dan kan je er niet meer bij!

Als je het netjes wilt doen, kan je ook je zooi kwijt bij de apotheek kwam ik pas later achter. Dat is waar mijn lieve omgeving mijn vrij omvangrijke RC-collectie naartoe heeft gebracht.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Pffff waar te beginnen?...

M'n a-pihp buiten in de rioolput gooien om het er 2 dagen later weer uit te vissen. Moet een leuk gezicht geweest zijn op straat.

Het lag welliswaar droog en het had niet geregend.

Pro ik-wil-stoppen-maar-alles-moet-in-het-geheim junkie tip:
Spoel je zooi altijd door de plee of gooi het desnoods in een container waar het in verdwijnt en zich afsluit (ondergrondse vaak). Dan kan je er niet meer bij!

Als je het netjes wilt doen, kan je ook je zooi kwijt bij de apotheek kwam ik pas later achter. Dat is waar mijn lieve omgeving mijn vrij omvangrijke RC-collectie naartoe heeft gebracht.
Klik om te vergroten...
Hoe vis je het eruit dan?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kevin761990 zei:
Ja, ik ken dat gedrag, restjes zoeken en zo. Beschamend vond ik het.
Klik om te vergroten...

Ik zou nog wel verder durven gaan. Mensonterend 😂

Ik heb dit zelfs nog als ik al 2 weken clean ben. Elke witte korrel kan nog pyro, coke of speed zijn.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
MaddMonkey zei:
Hoe vis je het eruit dan?
Klik om te vergroten...

Takjes 😳

De put was ook niet al te diep en lag een bladerdek in. Ik moet toegeven, ik er wel een paar minuten mee zoet.

Maar wachten op een nieuw postpakket duurde te lang. En iets anders dan pyro's kon me niet meer zoveel deren. Dus de straat dealer was ook niet echt een optie.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Takjes 😳

De put was ook niet al te diep en lag een bladerdek in. Ik moet toegeven, ik er wel een paar minuten mee zoet.

Maar wachten op een nieuw postpakket duurde te lang. En iets anders dan pyro's kon me niet meer zoveel deren. Dus de straat dealer was ook niet echt een optie.
Klik om te vergroten...
Damnnnnn


Ja dat is vrij junkerig. Was het nog wel te gebruiken dan? Was het goed afgesloten ofzo?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Ik kom binnenkort wat poen van je jatten en dan koop ik daar een karl marx mok van. Blij?
Klik om te vergroten...
A167974F-F45B-4007-A23F-11326923C32B.png

OT: geld jatten voor drank
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
OT:. Ooit eens ruim 400 km rijden omdat ik ver van huis werkte, en ineens geen hash meer had die ik rookte om te kunnen slapen.
Dus: halen die stuff!
Echte junk actie pur sang!
In wezen onnodig! Of toch niet...
A
AsiiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Joint gerookt met het laatste dus niet rookbare papier van de lange vloei omdat ik perse wou roken. Het tapijt afzoeken voor kruimels coke/hash was mijn expertise.
C
Coffeecup2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Schudden bedoel ik
C
Coffeecup2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Een paar druppeltjes water in het lege flesje g doen. Heel hard schudden, op zijn kop houden en nog paar keer schuren. In de hoop nog iets te voelen. Nu is op ook echt op.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een junk actie. Zo noemt mijn behandelaar het. Iets wat onnodig is maar toch gebeurt wegens je verslaafde brein. Hebben Jullie wel is een junk actie gedaan? En wat dan? Ik ben benieuwd of jullie het durven te delen.

Toen ik diep in mijn verslaving zat heb ik contant geld van mijn broer gepakt zonder dat hij het door had. Ik heb zo veel spijt. Ik schaam me echt, mn eigen broer!

Ik ga hem binnekort het geld teruggeven met daarbij een oprechte excuses. Ik hoop dat hij het een beetje kan begrijpen.

Hebben jullie wel is een junk actie gedaan? Dat moment wanneer de verslaving je eigelijk even overneemt en je achteraf dacht: was dit nou echt nodig?' ik ben benieuwd of jullie wel is zo iets gedaan hebben.
B
Bloempje02Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Per se willen blowen, en het dus maar op m’n slaapkamer doen omdat de ouders beneden zitten. Achteraf denk ik echt wat een onzin 😂
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
StukjeBami zei:
Hij heeft genoeg geld, dat weet ik. Daarom wil ik hem een duur cadeau geven, en daarbij opbiechten wat ik heb gedaan. Aan geld heeft hij niet perse iets, ik ga iets kopen wat hij heel graag wilt hebben en wat overeenkomt met het bedrag dat ik gestolen heb. Ik hoop dat hij het een beetje kan begrijpen.
Klik om te vergroten...
Maarre... Kun je hem niet beter dat geld teruggeven wat je gestolen hebt, in plaats van een cadeau kopen van dat geld?

Stel dat ik 100 euro van jou steel en daar een paar nieuwe schoenen voor je van koop. Vervolgens bel ik bij je aan en geef je die schoenen: "Kijk! Deze heb ik voor je gekocht. Had het geld wel uit jouw portemonnee gehaald".

Klinkt een beetje raar, niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."