#1
Rukken tot die helemaal opgezwollen is. Bloeden begint later pas. ![:innocent:]()
Ik snap je helemaal. Het geven van een cadeau was ook maar een idee dat me te binnen schoot. Had ik misschien iets langer over moeten nadenken voordat ik het in mijn verhaal opschreef. Maar bedankt voor je mening. Dat bevestigt dat het idee voor een cadeau afvalt.Persoonlijk zou ik hem het geld terug geven. Daarnaast misschien een attentie.
Mijn eerste gedachte toen ik het las was... cool je steelt geld , hebt spijt ( gelukkig) en vervolgens bepaal je wel waar het geld van je broer aan uitgeven gaat worden. Het is zijn geld en eigenlijk bepaald hij wat ermee gebeurt. Vind het super moedig van je dat je het boete kleed aantrekt. Echter denk ik niet dat je dat kunt 'afkopen' met een cadeau.
Geef het geld terug , koop een kaart en schrijf je spijt gevoelens en excuses op!
Wees eerlijk en open.
Een cadeau is niet echt aan de orde vind ik. Vind het zelfs een beetje fout. Alsof je je schuld gevoel wilt afkopen. Terwijl je dit Persoonlijk met eerlijkheid zou moeten oplossen. Met de billen bloot zeg maar.
Dan geef je je broer ook de ruimte om daar een authentieke reactie te geven. En niet gespeelde blijdschap om een cadeau.
Ehm... Denk elke ochtend mijn bedrijfsauto voor het werk vol blowen... Omdat ik het zo'n gewoonte had gemaakt voor het werk te blowen.
Ja, ik ken dat gedrag, restjes zoeken en zo. Beschamend vond ik het.Euh... grootste junk actie
Ja toch wel wanneer je gaat zoeken naar dope die er helemaal niet is onrustig/zoek gedrag word ik sowieso naar van
Dus ga extra naar als ik het zelf heb
Hoe vis je het eruit dan?Pffff waar te beginnen?...
M'n a-pihp buiten in de rioolput gooien om het er 2 dagen later weer uit te vissen. Moet een leuk gezicht geweest zijn op straat.
Het lag welliswaar droog en het had niet geregend.
Pro ik-wil-stoppen-maar-alles-moet-in-het-geheim junkie tip:
Spoel je zooi altijd door de plee of gooi het desnoods in een container waar het in verdwijnt en zich afsluit (ondergrondse vaak). Dan kan je er niet meer bij!
Als je het netjes wilt doen, kan je ook je zooi kwijt bij de apotheek kwam ik pas later achter. Dat is waar mijn lieve omgeving mijn vrij omvangrijke RC-collectie naartoe heeft gebracht.
Ja, ik ken dat gedrag, restjes zoeken en zo. Beschamend vond ik het.
Hoe vis je het eruit dan?
DamnnnnnTakjes 😳
De put was ook niet al te diep en lag een bladerdek in. Ik moet toegeven, ik er wel een paar minuten mee zoet.
Maar wachten op een nieuw postpakket duurde te lang. En iets anders dan pyro's kon me niet meer zoveel deren. Dus de straat dealer was ook niet echt een optie.
Maarre... Kun je hem niet beter dat geld teruggeven wat je gestolen hebt, in plaats van een cadeau kopen van dat geld?Hij heeft genoeg geld, dat weet ik. Daarom wil ik hem een duur cadeau geven, en daarbij opbiechten wat ik heb gedaan. Aan geld heeft hij niet perse iets, ik ga iets kopen wat hij heel graag wilt hebben en wat overeenkomt met het bedrag dat ik gestolen heb. Ik hoop dat hij het een beetje kan begrijpen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."