Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben meer mensen er last van dat ze de avond/nacht niet kunnen beƫindigen (bang om wat te missen, te gezellig)

Hebben meer mensen er last van dat ze de avond/nacht niet kunnen beƫindigen (bang om wat te missen, te gezellig)

56 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja hoor hier nog 1! Zowel nuchter als onder invloed en zoweel alleen als met mensen moeilek šŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø
Ken priiiiima alleen zijn, maar ben ook een unglaubliche fomoleijer.
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Snoozerboy🐱
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Klik om te vergroten...
HA DESUS & MERO :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

als hij dat kent moet je sowieso met hem trouwen @ljuv
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
HA DESUS & MERO :hearteyes::hearteyes::hearteyes:

als hij dat kent moet je sowieso met hem trouwen @ljuv
Klik om te vergroten...
Oke is goed, @Zanza wanneer kon je nou?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neemt u deze mafkees als u wettige echtgenoten?!

Oke is goed/boeie
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Oke is goed, @Zanza wanneer kon je nou?
Klik om te vergroten...
Wanneer jij kan, schat. Maak ik toch tijd voor
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Wanneer jij kan, schat. Maak ik toch tijd voor
Klik om te vergroten...
Als het maar een maandag is, ga echt geen cent uitgeven aan die onzin.

Snoozerboy5000 zei:
Neemt u deze mafkees als u wettige echtgenoten?!

Oke is goed/boeie
Klik om te vergroten...
šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚ Ga deze yusu inzetten als ik ga trouwen.

Nou. Klaar nu heren. We zijn weer topics aan het vervuilen...
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fomooooo

Weet alleen niet waar jullie fomo voor hebben als je alleen bent. En het is ook de kunst jezelf aan te leren dat het genoeg is.

Kon ik ook slecht hoor. Nachtwerk heeft daar ook niet echt een goede bijdrage aan geleverd. Heb geleerd mij over slaap heen te zetten en nuchter 2-3 dagen wakker te zijn als het moet.
Snoozerboy5000 zei:
Neemt u deze mafkees als u wettige echtgenoten?!

Oke is goed/boeie
Klik om te vergroten...
Ze is gewoon een seksbeluste hippie is all.

Wat ik overigens prima vind hoor @ljuv ben geil genoeg om als toyboy gebruikt te worden. Denk dat meer niet eens zou werken tussen ons
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Nou. Klaar nu heren. We zijn weer topics aan het vervuilen...
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat ik ooit een account maakte?




Mag ik ook even vervelend doen zit volgens mij op me limiet van goeie adviezen...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Fomooooo

Weet alleen niet waar jullie fomo voor hebben als je alleen bent. En het is ook de kunst jezelf aan te leren dat het genoeg is.

Kon ik ook slecht hoor. Nachtwerk heeft daar ook niet echt een goede bijdrage aan geleverd. Heb geleerd mij over slaap heen te zetten en nuchter 2-3 dagen wakker te zijn als het moet.
Klik om te vergroten...
@ljuv Moet je kijken joh gaat ie weer de wijze buddha uithangen



S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Ja dit ook heel errag inderdeed... Ook in het leven gewoon hahaha:tearsofjoy:
Dat depressieve klinkt wel hondsnaar joh, ben je daar al op een of andere manier mee aan de slag gegaan?


Ben ik voor :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Jazeker. Ik ben sinds 2 jaartjes depressief. Over 3 weken wordt ik opgenomen voor 3 maanden. Dan start mijn 5e behandeling voor mn depressie.

Het zit niet altijd mee maar ik ben nog jong. Ik geef niet op. Ik ben er van overtuigd dat ik met mijn depressie kan leren omgaan. Alhoewel dat wel veel tijd en energie gaat kosten....

Maarja. Life sucks. Ik leg me er bij neer.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Let’s return to the wizened old tree, which Zhuangzi’s friend Huizi complains is too ā€˜gnarled and bumpy to apply a measuring line to, its branches too bent and twisty to match up to a compass or square.’ No worries, Zhuangzi replies:

Axes will never shorten its life, nothing can ever harm it. If there’s no use for it, how can it come to grief or pain?
Klik om te vergroten...
The point is that a tree, and by extension a human being, cannot be reduced to its usefulness. The gnarly tree simply is – in all its grandeur. Because it is not useful to others, it cannot come to grief, in this case, be chopped down and used for timber. And once Huizi stops his own focus on its usefulness, he might come to enjoy the tree after all, relaxing under the shade of its ample branches."

psyche.co

How to wander free and easy through life by being useless | Psyche Guides

Follow the Daoist way – reclaim your life and happiness by letting go of the need to produce, strive or serve a purpose
psyche.co psyche.co
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
"Let’s return to the wizened old tree, which Zhuangzi’s friend Huizi complains is too ā€˜gnarled and bumpy to apply a measuring line to, its branches too bent and twisty to match up to a compass or square.’ No worries, Zhuangzi replies:
Klik om te vergroten...
Draag jij een bril
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Draag jij een bril
Klik om te vergroten...

Nee. Hoezo?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:

Nee. Hoezo?
Klik om te vergroten...
Omdat raspat dubbele flikflak
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoozerboy5000 zei:
Omdat raspat dubbele flikflak
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat ik hiermee aan moet

Het wordt me allemaal eventjus teveel hoor
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
(te)vaakfeest zei:
Heb de 2de bromazolam gepakt , nog 2gram phenbut. allemaal weer een tijdje geleden.
Klik om te vergroten...
nou ik was nog als enigste wakker/ aanwezig op het moment uit eindelijk , bleef bij een maat slapen die aan het afbouwen (jaah die had op dat moment geen fijne avond) was van de antipsychotica . Ik dacht nu wil ik ook wel eens slapen, had mijn best gedaan om op hem te passen?/! ( onder een slecht gevoel)
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Slecht verwoord , ik weet het , maar probeer in ieder geval miijn best te doen voor de medemens /
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tevaakfeest
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
StukjeBami zei:
Jazeker. Ik ben sinds 2 jaartjes depressief. Over 3 weken wordt ik opgenomen voor 3 maanden. Dan start mijn 5e behandeling voor mn depressie.

Het zit niet altijd mee maar ik ben nog jong. Ik geef niet op. Ik ben er van overtuigd dat ik met mijn depressie kan leren omgaan. Alhoewel dat wel veel tijd en energie gaat kosten....

Maarja. Life sucks. Ik leg me er bij neer.
Klik om te vergroten...
Poeh... Heftig om te lezen joh! Maar wel ontzettend goed dat je eraan gaat werken. Als je jong bent, lijkt me dat dubbel en dwars waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen manier is om mee te leren leven. Je klinkt in elk geval genoeg gemotiveerd om daar werk van de maken, gaat je lukken! Super veel sterkte en succes, en moest je een keer wat van je af willen schrijven mag je me natuurlijk op mn digitale schouder tikken.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Tevaakfeest
Klik om te vergroten...
zat tussen feest en oppassen in. IK kan je de details helaas niet vertellen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."