Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsval je ook bij dagelijks speed af bij veel eten en heb ik extra vitamine of iets nodig

val je ook bij dagelijks speed af bij veel eten en heb ik extra vitamine of iets nodig

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met pep trek je zo ongelooflijk veel energie uit je lichaam die er eigenlijk niet is dat je kan eten wat je wilt, maar vraag me af in hoeverre dat zinvol is. Je zou nutridrink kunnen proberen, maar doordat je elke dag het onmogelijke vraagt van je lichaam vraag ik mij af of je het daar mee red.
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
De-Amfeta-Boer
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het nog mogelijk is, minder het zsm naar zo weinig mogelijk, zodat je lang van de voordelen van dagelijks gebruik kan genieten.
Maar het is hoe dan ook het begin van het einde, ik heb nu een week vakantie genomen zodat ik een week geen speed kan gebruiken om de tolerantie weer een beetje bij te schroeven, en na die week ben ik met 2 weken weer trug bij af zo gezegd.

Ik noem maar even een extreem geval, maar uiteindelijk eindigen wij dagelijks speed gebruikers allemaal als herman brood
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook gedaan eerst wou ik steeds maar harder gaan en meer voelen tolerantie ging echt snel makkelijk over 1 gr per dag
en voelde snel steeds minder
toen dacht ik ik moet snel stoppen of ik eindecht heel snel als hem
in 1x geswitcht naar ongeveer 150mg per dag
hard ga ik niet meer en daar doe ik het ook niet voor
dan pak ik wel xtc
niemand merkt ook dat ik nog gebruik
behalve de + punten wat ik in de bericht hiervoor typte
dus als ik van een lange tijd meer dan een gr per dag snoof en dan in 1x switch naar 150mg en alleen de + punten blijven .
hoe je het eigenlijk kunt zien bijvoorbeeld iemand met adhd of add (denk zelf dat ik add heb)
gebruik het om stofjes in de brein te vullen en om tot rust te komen en neemt daar mee het genoegen en niet
om steeds meer te voelen en harder te willen gaan dan zou het toch wel blijven werken
anders zou je met ritalin toch ook van 1 en dan een jaar later op 20st zitten lijkt me
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
d&f zei:
heb ik ook gedaan eerst wou ik steeds maar harder gaan en meer voelen tolerantie ging echt snel makkelijk over 1 gr per dag
en voelde snel steeds minder
toen dacht ik ik moet snel stoppen of ik eindecht heel snel als hem
in 1x geswitcht naar ongeveer 150mg per dag
hard ga ik niet meer en daar doe ik het ook niet voor
dan pak ik wel xtc
niemand merkt ook dat ik nog gebruik
behalve de + punten wat ik in de bericht hiervoor typte
dus als ik van een lange tijd meer dan een gr per dag snoof en dan in 1x switch naar 150mg en alleen de + punten blijven .
hoe je het eigenlijk kunt zien bijvoorbeeld iemand met adhd of add (denk zelf dat ik add heb)
gebruik het om stofjes in de brein te vullen en om tot rust te komen en neemt daar mee het genoegen en niet
om steeds meer te voelen en harder te willen gaan dan zou het toch wel blijven werken
anders zou je met ritalin toch ook van 1 en dan een jaar later op 20st zitten lijkt me
Klik om te vergroten...
Ritalin en speed zijn niet hetzelfde.

Je spreekt jezelf zo vaak tegen in dit topic man, het valt me tegen om te volgen wat je nu eigenlijk wil. Je verlegt steeds het onderwerp naar iets anders.
Enfin, om antwoord te geven op je vraag: als ik dit topic zo lees heb je zeker extra vitaminen nodig. Ik mag hier normaal gesproken geen verkooppunten noemen maar voor deze maken ze vast wel een uitzondering. Check het Kruidvat eens, er is er vast een bij jou in de buurt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elke dag speed gebruiken heeft een houdbaarheidsdatum.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
d&f zei:
heb ik ook gedaan eerst wou ik steeds maar harder gaan en meer voelen tolerantie ging echt snel makkelijk over 1 gr per dag
en voelde snel steeds minder
toen dacht ik ik moet snel stoppen of ik eindecht heel snel als hem
in 1x geswitcht naar ongeveer 150mg per dag
hard ga ik niet meer en daar doe ik het ook niet voor
dan pak ik wel xtc
niemand merkt ook dat ik nog gebruik
behalve de + punten wat ik in de bericht hiervoor typte
dus als ik van een lange tijd meer dan een gr per dag snoof en dan in 1x switch naar 150mg en alleen de + punten blijven .
hoe je het eigenlijk kunt zien bijvoorbeeld iemand met adhd of add (denk zelf dat ik add heb)
gebruik het om stofjes in de brein te vullen en om tot rust te komen en neemt daar mee het genoegen en niet
om steeds meer te voelen en harder te willen gaan dan zou het toch wel blijven werken
anders zou je met ritalin toch ook van 1 en dan een jaar later op 20st zitten lijkt me
Klik om te vergroten...
Jij moet echt niet aan anabolen denken als je 150mg speed dagelijks neemtπŸ˜‚πŸ˜‚ wat een grap zeg. Speed is zo katabol als de pest.
C
CouchlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
d&f zei:
heb ik ook gedaan eerst wou ik steeds maar harder gaan en meer voelen tolerantie ging echt snel makkelijk over 1 gr per dag
en voelde snel steeds minder
toen dacht ik ik moet snel stoppen of ik eindecht heel snel als hem
in 1x geswitcht naar ongeveer 150mg per dag
hard ga ik niet meer en daar doe ik het ook niet voor
dan pak ik wel xtc
niemand merkt ook dat ik nog gebruik
behalve de + punten wat ik in de bericht hiervoor typte
dus als ik van een lange tijd meer dan een gr per dag snoof en dan in 1x switch naar 150mg en alleen de + punten blijven .
hoe je het eigenlijk kunt zien bijvoorbeeld iemand met adhd of add (denk zelf dat ik add heb)
gebruik het om stofjes in de brein te vullen en om tot rust te komen en neemt daar mee het genoegen en niet
om steeds meer te voelen en harder te willen gaan dan zou het toch wel blijven werken
anders zou je met ritalin toch ook van 1 en dan een jaar later op 20st zitten lijkt me
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je jezelf gewoon aan hebt gepraat niet te kunnen functioneren zonder speed of wat dan ook allemaal, het steeds op ADD of ADHD gooien maakt het wel heel makkelijk...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Couchlock zei:
Ik denk dat je jezelf gewoon aan hebt gepraat niet te kunnen functioneren zonder speed of wat dan ook allemaal, het steeds op ADD of ADHD gooien maakt het wel heel makkelijk...
Klik om te vergroten...
Ik heb ook ADHD moet ik nu ipv in bomen slingeren maar elke dag een dikke lijp pep snuiven en een HIT sessie op de loopband doen?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Ik heb ook ADHD moet ik nu ipv in bomen slingeren maar elke dag een dikke lijp pep snuiven en een HIT sessie op de loopband doen?
Klik om te vergroten...
Ja
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Ik houd het wel bij mijn weekelijkse portie mannelijkheid in me kont😍
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heb dyslexie school zwaar verpest ben nu ook best druk + pep op
maar met mn hersens gaat het prima
maak je daar maar niet druk om maat :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Dus
Niet snuiven slecht voor de neus
Klik om te vergroten...

Even invallen maar bommetjes op langdurige basis zijn ook niet bepaald gezond. Maagzweer, maagwand die beschadigd raakt,...
Dat terzijde is dagelijks gebruik sowieso niet gezond en af te raden.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dit is niet waar. Door de speed heeft je lichaam meer energie nodig om deze speed te verwijderen en onschadelijk te maken, dat zorgt ervoor dat je voedsel minder goed wordt gewerkt. Zelfs al zou je exact hetzelfde eten zou je afvallen. Maar, als je de dosering speed exact gelijk houdt zul je wel minder afvallen. Want net als de tolerantie voor de effecten van speed in je brein treed er ook tolerantie op hoe snel je lichaam de speed af kan voeren. Je traint je lichaam om de "vijand" sneller te verslaan. En al deze dingen samen maken het extra moeilijk om je plan vol te houden.

Dom idee, ik zeg niet doen.
Klik om te vergroten...

Klopt wat je zegt. Ik had moeten schrijven; op langere termijn. Tolerantie gaat echt supersnel, ook met het opvoeren van m'n dosis pep, val ik niet af als ik hetzelfde blijf eten.
En bijna alle pepjunks die ik ken zijn op termijn juist aangekomen.

Maar dan heb ik het dus over dagelijks gebruik op lange termijn.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Het is eigenlijk een soort strijd tussen drie verschillende dingen, namelijk hoe het eten wordt verwerkt (in vet of glucose) hoe efficient het lichaam is om te speed te verwerken en hoe sterk de effecten zijn (de bescherming/tolerantie).

Als jij doorgaat met speed nemen blijf je het lichaam verzwakken. Het zal altijd een strijd blijven om met speed op te eten (dat op zichzelf is al een reden om het niet te doen want eten moet een behoefte zijn die je graag bevredigd),
Klik om te vergroten...
Ligt eraan wat je doelen zijn wil je aankomen zou je toch boven je behoeftes moeten eten. En dit is soms niet leuk aka bb life
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
mijn linker bal. Mijn lievelings.
Klik om te vergroten...
ljuv zei:
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Constant comedy avond
giphy.gif
Blauweaap zei:
Ligt eraan wat je doelen zijn wil je aankomen zou je toch boven je behoeftes moeten eten. En dit is soms niet leuk aka bb life
Klik om te vergroten...
Ja maar het ligt er ook maar net aan wat je doet, hè. Een luie kantoormedewerker moet niet het maal van een topsporter eten. Een een sumoworstelaar moet anders eten dan een wielrenner.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou stoppen.
Als je ipv optie opzie schrijft heeft die pep al 90% van je hersens weg gegeten. En je moet zuinig zijn voor de laaste 10!
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
en verschild denk ook echt per persoon tijd geleden ik en een maat stonden allebij strakker dan strak ging ik een pizza bestelen en hij zij gelijk ben je gek
en ik toen ja moet wel door blijven eten
allebij proberen hij kreeg niks weg zoals altijd en ik zat lekker te kanen hij snapte er ook niks van
en is nu 2weken dat ik ben gaan minderen heb ook echt teveel tolerantie opgebouwd
maar vind het nog lekkerder ook niet erg strak staan me hooft is leeg kan me dingen blijven doen die ik moet doen
en hoeft voor mij ook niet om meer te nemen. weet ook die echte gevoel gaat niet meer terug komen
wil je dat wel ja dan gaat het niet goed komen
en wil ik wel een avond echt hard knallen gooi ik een pil in me mik plaats van nog meer speed
want stoppen met speed is nu voor mij echt geen opzie
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Jij mag savonds helemaal niet uit de inrichting.
Klik om te vergroten...
Ik ontsnap toch vaak zat om snuivend in bomen te slingeren
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
d&f zei:
maar met mn hersens gaat het prima
Klik om te vergroten...
Zie toch zat verdwaalde junkies in de stad schreuwen die het zelfde denken
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Zie toch zat verdwaalde junkies in de stad schreuwen die het zelfde denken
Klik om te vergroten...
Jij mag savonds helemaal niet uit de inrichting.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."