#1
2cbuiten
Mijn vrienden zeggen tegen me dat cb minder goed werkt buiten. Geen idee waarom maar wou dit zeker wetenJa door de koudheid word 10mg 2mg.
Nee natuurlijk niet, waar haal je dit vandaan?
Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
Volgens mij moet je ons eerst nog even vertellen hoe het gesprek met je ouders gegaan is over je 3-mmc verslaving.Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
In xtc zat ook speed zei een jonge ooit tegen mijðŸ¤Mijn vrienden zeggen tegen me dat cb minder goed werkt buiten. Geen idee waarom maar wou dit zeker weten
Wel heb ik een keer xtc buiten gedaan em voelde het minder dan binnen
Welk gesprek🤷Volgens mij moet je ons eerst nog even vertellen hoe het gesprek met je ouders gegaan is over je 3-mmc verslaving.
2cb vind ikzelf vrij braaf tripmiddel, maar indd mijn meeste trips op LSD, paddo's en magic truffs waren toch ook knus binnen, daar alles voorzien, zowel qua sfeer, eten en dan vooral fruit als banaan, ananas, aardbeien,... smaken goddelijk op LSD 😛 Onnatuurlijk eten vol met bewaarmiddelen, smaakversterkers, vetten, smaakt vb totaal niet.Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.
Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad.
Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.Welk gesprek🤷
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
2 punten2cbuiten
Ja waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.
Ik verwonder me slechts.
Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regelsJa waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.
Vandaar welk gesprek
Ligt maar net aan het persoon man. Ik als 14-18 jarige was de grootste ellende ook. Maar je hebt ook gwn mensen die gwn altijd zichzelf kunnen gedragen en hun jeugt anders invullen dan wat ik had gedaan bewijzen van spreken.Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regels
en ik zie nu pas in hoe tyfus irritant zo’n 17jarige puberzoon of dochter is als ouder
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."