Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD? Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten. Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke. Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen. Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter. De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium. Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken."
"NEP in poedervariant is heerlijk te roken of te chinezen. Komt dan zelf iets minder hevig aan vind ik, meer mellow. Want zo een halve NEP slikken vind ik altijd erg sterk. Let op, die blauwe NEP pillen zijn niet te roken, die verbranden als je ze verkruimelt. Je moet het poeder hebben, zo wat kristallig, en gewoon onder een lepel verpulveren, theelichtje zetten, en heerlijk chinezen. Vind ik enigste leuke manier om NEP te gebruiken, anders word ik er té energiek van. Ik heb nu ook 3FA geprobeerd, ruikt en smaakt en snuift zoals speed, en ik vind het dus heerlijk. Het is veel minder heftig dan NEP. Maar ik vroeg me af; kan je 3FA in poedervorm ook gewoon roken of chinezen? Iemand ervaring mee?"
"Het verwondert me dat niemand hier Pyrazolam vermeldt. Die komt heel snel op. Slaap je goed van. En is na een uur of 5 uitgewerkt. Sta je fris van op. Ik neem af en toe een halfje. Meer dan voldoende. En na een hevig feestje met uppers, een ganse pil. Meer dan voldoende. Gewoon niet alle dagen nemen. Bromazolam heb ik ook liggen maar dat is echt andere koek hoor, komt veel trager op en ga je 12u van in coma. Niet kopen, Bromazolam. Ga voor Pyrazolam."
"Iedereen reageert anders op benzo's Ik neem regelmatig Pyrazolam. Komt snel op. Some nice euphoria. Echt chillaxen. En goe slapen. En 5-6u later fris opstaan. Ik neem ook soms Bromazolam. Komt traag op. Maar dan slaap je wel 12u. Sta je vroeger op, ben je nog uren woozy. Strong shit. Best niet in de auto kruipen na 6u Bromazolam. Pyrazolam is echt mijn ding. Ik neem het al maandenlang. Wel niet elke dag. Ik wissel af met Zolpidem of Bromazolam of alcohol of veel seks haha. 2-3-4x per week? Maar ik kan er echt niks slechts van zeggen, Pyrazolam. Is de snelst werkende, euforische, korst werkende die ik ken. En ik heb ALLE benzo van op de grootste nederlandse boer geprobeerd. Bromazolam ook wel goed. Als je een weekend zwaar bent uitgeweest, vrijdag 3u geslapen, zaterdag 4u, xtc coke zuipen.... zondag om 19u een Bromazolam en je wordt wakker fris als een hoentje 12u later. 7am. Het lichaam heeft slaap nodig. Maar als ik eens 12u slaap, of twee keer 10u, dan ben ik echt wel fris en energetisch en scherp, op mijn 42e."
"Bon, nu het hier toch over geil zijn gaat op een drugforum, my two cents - benzo ni echt bevorderlijk, want spierverslappend, bij iemand die je al goed kent - benzo wel goed bij tinders of nieuwe vriendinnetjes, want anti-stress - homotadalafil geprobeerd van bij hollands bekendste boer, toch helemaal niet zoals sildanefil/viagra, imho - xtc blijft de love drug, ook de RC versies, maXTC, 6APB, 4FMA, echt wel mood enhancers - beetje alcohol, super seks, veel alcohol, slap pietje - coke en zijn RCs, cancellen teveel alchol, kan geil gedoe zijn Geef mij toch maar paar biertjes en that's it, kan geen RC tegenop Alhoewel dat zelfs placebo is waarschijnlijk. Of een excuus. Ik ben gewoon constant geil. Al 42 jaar. Ochtenderectie? Geil. Iets van soft erotisch op tv? Geil. Mijn lief die haar goed kleedt? Geil. Enorme voortplantingsdrang ni normaal. Geen drugs voor nodig eigenlijk"
"1.XTC/MDMA 2.maXTC 3.Vodka 4.6APB 5.4FMA 6.Speed 7.2FMA 8.Coke"
"Ik sluit me aan bij bovenstaande. NEP is te vermijden. Erg straf, erg gevaarlijk. Heb daar s net iets teveel van gedaan, urenlang paniekaanval dat ik hartaanval had. 2FMA geeft wel wat energie zonder te veel schevigheid, maar het is toch geen speed ofzo hoor. Ik vind NOOPEPT/Omberacetam nog het best tegen vermoeidheid / om te focussen. Dat is vrij onschuldig, werkt niet lang, gewoon soort RedBull²"
"eeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD? Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten. Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke. Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen. Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter. De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium. Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken."
"Ik heb andere ervaringen met 5-MAPB. Volgens mij is dat MDMA². Pure love drug. Minder trippy en minder speedy en minder rap te scheef van. Pure love. 6-APB ook beter dan oldskool xtc maar duurt te lang om op te komen en duurt heel lang qua effect en is meer trippy dan veel MDMA Maar een halve 5-MAPB? Dat is toch gewoon de definitie van een pretpil? Nog nooit slechte ervaringen mee gehad. En de mensen waar ik het mee deed vonden het ook allemaal top top top."