Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MPD

4-MPD

81 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Hoe sliepen jullie dan? Met pammetjes?
Klik om te vergroten...
Wij begonnen vaak tussen 11:00 - 13:00, paar keer redosen tot in de avond. En tussen 01:00 - 04:00 naar bed gingen we meestal naar bed en lukte slapen bijna altijd wel, soms namen we wel seroquel of een rc benzo.
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Jullie zijn echt van God los. :facepalmwoman:
Klik om te vergroten...
Tja vakantie
D
Dr. BlackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Overmorgen ga ik het rustig testen (want ik weet is goed gebakken) met stapjes, dus van 0.010 tot 0.050. binnen een uur.
Lege maag, en geen andere substanties zoals alcohol benzo (wat ik sowieso bagger vind) bekijken.
Ben zelf een oldschool figuur, en geen gabber lol. Zag ze nog schuimbekkend in the 80's op de vloer leggen vanwegen
"Wie kan er meer slikken als ik" lol.
We gaan het bekijken.
Afwegen en in capsules.
Wie spuit is waus. Zou ik nooit doen.

ff klein verhaaltje erbij...
Iemand vertelde mij dat toen een meid bij hem was, en jij gespoten had, dat hij in slaap pleurde, en zij zijn Methadone pillen had geslikt.
Dat kind was dus dood.
Ik sprak met hem, en het leek alsof hem het niets uitmaakte.
Hij zei... Ja ... ze hebben haar weg gehaald uit mijn huis.
Ik vroeg hem... En? niks anders?
Nee zei hij, alleen met de ambulance en afgvoerd.
Nou... Dan weet je wel wat spuiten is...
Bekende die spuit, dus die er bij zit = afvoeren.
Ziek maar waar.
D
Dr. BlackLid
01-01-2024, 00:00
#5
De maag kan meer hebben dan de bloedstroom.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ruiten_Blokken zei:
Tja vakantie
Klik om te vergroten...
Wat deden jullie die 4 weken dan zo al? Stimfappen is leuk voor even, max een paar dagen misschien. Maar meerdere weken is wel heel erg lang. Series, films, muziek, goede gesprekken, wandelen? Ben gewoon benieuwd.

Hoe voelde je in het midden van het experiment, merkte je al gekke klachten of voel nog wel mee? Hoe gestoord het ook is het triggert bij mij wel wat. Vroeger zag ik in een appartement tegenover mij wel een groep die op vrijdagavond begon en pas eindigde zondagmiddag. Er lag wel eens iemand met te veel g buiten. Had vooral te doen met zijn onderbuurman. Te meer daar het zeker 2 keer per maand was en je dan dus heel het weekend niet kunt slapen door die gasten boven je.

Tot slot, hoe zijn de klachten nu, als die er nog zijn?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
4MPD gebruikt een poos terug. Slapperdewatzki zooi imo. 3mmc nooit gebruikt maar wel 3cmc. Vond 3cmc best wel oke. Die 4mpd weinig tot geen euforie, geen stimulans iets te gaan doen maar wel plafonddienst, niet vreten ook.

Dus de dunne kweenie van dat 4mpd. Heb nog ruim een gram over. Had 1,5 gram gekocht.
Klik om te vergroten...

Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.
Klik om te vergroten...

Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!
Klik om te vergroten...

Inderdaad net niet met veel neveneffecten.
De 2 raakte net genoeg de sweetspot zonder nasleep.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welke ROA gebruiken jullie bij 4-MPD?

Oraal?
Snuiven?
Pluggen? (NIET doen, ik gok AUWWWW)

Ik had het oraal genomen maar dat was mwah. Ik had eerst 1 capsule met 50mg genomen 1,5 uur later nog eens een capsule met 25mg. Ik kon niets over doseringen van dit goedje vinden.
Ik houd echt niet van snuiven en vermeid dat liever maar ga het straks denk wel op die manier eens proberen. Geen flauw idee of dat verschil uitmaakt. ❓
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!
Klik om te vergroten...

PsyTekz zei:
Inderdaad net niet met veel neveneffecten.
De 2 raakte net genoeg de sweetspot zonder nasleep.
Klik om te vergroten...

Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.

Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.

Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan was
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.

Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
Klik om te vergroten...

2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.
Klik om te vergroten...
Had jij geen lange nawerking daarbij? Ver nadat het leuke er af was bleef ik nog onrustig en wakker bij hogere dosering.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
miles zei:
Had jij geen lange nawerking daarbij? Ver nadat het leuke er af was bleef ik nog onrustig en wakker bij hogere dosering.
Klik om te vergroten...

Met 2-mmc niet. Na enkele uurtjes werd ik moe en kon ik makkelijk de ogen sluiten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan was
Klik om te vergroten...

Ik hoor er uiteen lopende reacties over. Er is hier ook iemand (weet niet meer wie) die 2-mmc juist wel lekker vind. Maar geef toe: al die rc’s zijn het eigenlijk net niet vergeleken bv goede speed, coke, mdma etc.
Ik heb 3-mmc nooit geprobeerd dus of 2-mmc echt een slap aftreksel daarvan is zoals velen zeggen weet ik niet.
Ook vond ik de pas verboden 3-CMC voor een rc echt lekker. Was ik ook een van de weinige hier.

Ik ga het misschien vandaag of morgen proberen die 2-MMC.
Oraal is denk beter? Die ene x van mij heb ik gesnoven omdat ik snel effect wilde (kort “feestje”) . Dus hoeveel mg ik op had geen idee. Was een kleine lijn, mja, hoeveel he..?
Ik ben sowieso niet van snuiven op zich. Zowel in praktische zin (WHOOOOP coke in de wasbak, uche ugge gelijk in longen, 🤣) alswel in neusgevoeligheid. 1 lijn van wat ook en potdicht en als ik een avondje zou snuiven zoals ik deed voor ik wist dat je speed kon slikken en pluggen, had ik gelijk korsten/wondjes overal in en rond neus, week verkouden en geen reuk.

En is 50mg een mooie dosis oraal (capsule)?
Kan op https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC weinig vinden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Ik hoor er uiteen lopende reacties over. Er is hier ook iemand (weet niet meer wie) die 2-mmc juist wel lekker vind. Maar geef toe: al die rc’s zijn het eigenlijk net niet vergeleken bv goede speed, coke, mdma etc.
Ik heb 3-mmc nooit geprobeerd dus of het echt een slap aftreksel daarvan is zoals velen zeggen weet ik niet.
Ook vond ik de pas verboden 3-CMC voor een rc echt lekker. Was ik ook een van de weinige hier.

Ik ga het misschien vandaag of morgen proberen die 2-MMC.
Oraal is denk beter? Die ene x van mij heb ik gesnoven omdat ik snel effect wilde (kort “feestje”) . Dus hoeveel mg ik op had geen idee. Was een kleine lijn, mja, hoeveel he..?
Ik ben sowieso niet van snuiven op zich. Zowel in praktische zin (WHOOOOP coke in de wasbak, uche ugge gelijk in longen, 🤣) alswel in neusgevoeligheid. 1 lijn van wat ook en potdicht en als ik een avondje zou snuiven zoals ik deed voor ik wist dat je speed kon slikken en pluggen, had ik gelijk korsten/wondjes overal in en rond neus, week verkouden en geen reuk.

En is 50mg een mooie dosis oraal (capsule)?
Kan op https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC weinig vinden.
Klik om te vergroten...

Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
De eerste keer heb ik een aantal keer 50 mg genomen en dat viel me erg tegen,
De 2e keer 2 lijnen van 100 mg neergelegd en maar deels opgesnoven, niet weg te krijgen, veel te veel en die troep doet nog pijn in je neus ook, en ik ben normaal een redelijk enthousiaste snuiver🤪
De rest heb ik opgelikt en weggespoeld met een drankje, dosering was goed te doen, nog een paar keer op gevoel bij gepakt, ongeveer n halve gram gebruikt die avond, miss iets meer
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
Klik om te vergroten...
Bij 2fa heb ik aan 30 mg al genoeg, dat is idd niet te vergelijken qua hoeveelheid
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
miles zei:
Bij 2fa heb ik aan 30 mg al genoeg, dat is idd niet te vergelijken qua hoeveelheid
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik 50 oraal doe als ik het doe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."