#1
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Wij begonnen vaak tussen 11:00 - 13:00, paar keer redosen tot in de avond. En tussen 01:00 - 04:00 naar bed gingen we meestal naar bed en lukte slapen bijna altijd wel, soms namen we wel seroquel of een rc benzo.Hoe sliepen jullie dan? Met pammetjes?
Tja vakantieJullie zijn echt van God los.![]()
Wat deden jullie die 4 weken dan zo al? Stimfappen is leuk voor even, max een paar dagen misschien. Maar meerdere weken is wel heel erg lang. Series, films, muziek, goede gesprekken, wandelen? Ben gewoon benieuwd.Tja vakantie
4MPD gebruikt een poos terug. Slapperdewatzki zooi imo. 3mmc nooit gebruikt maar wel 3cmc. Vond 3cmc best wel oke. Die 4mpd weinig tot geen euforie, geen stimulans iets te gaan doen maar wel plafonddienst, niet vreten ook.
Dus de dunne kweenie van dat 4mpd. Heb nog ruim een gram over. Had 1,5 gram gekocht.
Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.
Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!
Dan klinkt 2-mmc nog interessanter 😁.
Vond ik ook niet geweldig.
Tis het allemaal net-niet eigenlijk die rc's.
Behalve mijn favo rc: 1P-LSD!
Inderdaad net niet met veel neveneffecten.
De 2 raakte net genoeg de sweetspot zonder nasleep.
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan wasIk heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.
Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
Ik heb die left-over (gewogen) 1,2 gram 4-MPD die ik niet zo vond kunnen ruilen voor 1 gram 2-MMC.
Die 4-mpd had er anders over tig tijd nog gelegen.
De 2-MMC had ik maar 1x van iemand anders geprobeerd. Geef het dan nog maar een kans! 👍
Had jij geen lange nawerking daarbij? Ver nadat het leuke er af was bleef ik nog onrustig en wakker bij hogere dosering.2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.
Had jij geen lange nawerking daarbij? Ver nadat het leuke er af was bleef ik nog onrustig en wakker bij hogere dosering.
Ben benieuwd wat je er van vind, ik vond er niet veel aan, pas bij redelijk hoge dosering werd het wat leuker, maar wel een plafonddienst er achteraan waar weinig aan was
2-mmc moet je gewoon wat hoger doseren. 200 a 250mg oraal is nog heel makkelijk te handelen maar toch een heel leuk effect.
Bij snuiven lag de dosis bij mij ook hoger dan bij de meeste cathinones.
Ik hoor er uiteen lopende reacties over. Er is hier ook iemand (weet niet meer wie) die 2-mmc juist wel lekker vind. Maar geef toe: al die rc’s zijn het eigenlijk net niet vergeleken bv goede speed, coke, mdma etc.
Ik heb 3-mmc nooit geprobeerd dus of het echt een slap aftreksel daarvan is zoals velen zeggen weet ik niet.
Ook vond ik de pas verboden 3-CMC voor een rc echt lekker. Was ik ook een van de weinige hier.
Ik ga het misschien vandaag of morgen proberen die 2-MMC.
Oraal is denk beter? Die ene x van mij heb ik gesnoven omdat ik snel effect wilde (kort “feestje”) . Dus hoeveel mg ik op had geen idee. Was een kleine lijn, mja, hoeveel he..?
Ik ben sowieso niet van snuiven op zich. Zowel in praktische zin (WHOOOOP coke in de wasbak, uche ugge gelijk in longen, 🤣) alswel in neusgevoeligheid. 1 lijn van wat ook en potdicht en als ik een avondje zou snuiven zoals ik deed voor ik wist dat je speed kon slikken en pluggen, had ik gelijk korsten/wondjes overal in en rond neus, week verkouden en geen reuk.
En is 50mg een mooie dosis oraal (capsule)?
Kan op https://psychonautwiki.org/wiki/2-MMC weinig vinden.
Bij 2fa heb ik aan 30 mg al genoeg, dat is idd niet te vergelijken qua hoeveelheidDie 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
Bij 2fa heb ik aan 30 mg al genoeg, dat is idd niet te vergelijken qua hoeveelheid
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."