Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed is verslavend voor 1 nacht ! Het is leuk als je eens een nachtje wil doorgaan ; uitgaan of studeren ... ! Maar bij mij persoonlijk als ik langer dan 1 nacht wakker ben heb ik er hoe langer hoe minder zin in hoor."
"Ik ga voor Speed ! Telkens als ik Coke deed kreeg ik verschrikkelijke hoofdpijn ... dat doe ik dus niet meer !!"
"Tekenen, kleuren, schrijven en op de computer bezig zijn."
"Als ik op zondag nog aan de Speed gezeten heb en ik toch een beetje wil slapen (maandag schooldag he !) kruip ik gewoon in mijn bed, ik neem nix anders meer om te slapen. Ik hou mijn ogen dicht en na een uurtje ofzo word je zo lui dat je uiteindelijk wel in slaap valt !! Zo werkt dat bij mij toch !"
"Ik was 14 jaar toen ik m'n eerst lijntje Speed snoof."
"Ik was 14 jaar toen ik mijn eerste lijntje speed snoof. Tegenwoordig beginnen ze er maar vroeger en vroeger aan !"
"Immo zei: Ik gebruik af en toe eens speed op mijn werk, Dit zorgt ervoor dat ik mijn werk beter doe en dat mijn werk vele malen leuker is. Fijn spul om mee te werken. Klik om te vergroten... Jaah, ben ik het mee eens ! Mijn vriend doet het als hij de nachtdienst heeft. Vind ik niets mis mee want van Speed ben je alerter dan dat je met een halve slaapkop aan het werk bent !! Ik heb het op school wel eens gedaan. Op het werk moet je er toch mee oppassen ... op sommige werkplaatsen nemen ze maandelijks bloed af !"
"Dat word gedaan op fabrieken waar men met ongezonde materialen werkt ! En meestal word er dan ook extra op drugs getest. Nu niet elke keer maar je weet maar nooit he..."
"Het langste dat ik al ben wakker geweest is dat we donderdags 's avonds begonnen zijn met speed en gestopt zijn zondagmiddag. Zondagavond gewoon in ons bed gekropen en gaan slapen."
"Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... !"