Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKortademig

Kortademig

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
Jah.. van die irritante hartkloppingen enzo.
Klik om te vergroten...

Idem, ik heb het ook bij cocaine.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardly remarkable..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrij normaal dat het ademhalen wat moeilijker gaat, Als je er op gaat letten word het alleen maar erger heb ik het idee. Probeer er niet aan te denken dat wilt bij mij wel eens helpen. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
De spieren rondom je hart en borstbeen, gaan ook strak staan, dit kan het ademen ook nog wel eens bemoeilijken. Irritant, maar niks aan te doen volgens mij (behalve geen speed gebruiken).
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tik, tik, rikketik die shit
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha,

marla wat een dope avatar!!
ruber johnny :hearteyes:
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jah, ik heb ook veel last van kortademigheid als ik speed op heb. Ik zucht erg veel dan. En idd, als je er op gaat letten word het alleen maar erger !
Ik heb wel eens gehoord dat je spontane hartstilstand kan krijgen van speed ...
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wondermiddeltje, als je t gaat denken krijg je het ook!
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#9
NOISESUPRESSOR zei:
Wondermiddeltje, als je t gaat denken krijg je het ook!
Klik om te vergroten...

Bweh .. Ik kan zo veel over mn dikke piemel dromen als ik wil, maar 't blijft een triest zaakje als ik aan de pep zit :'(




Onderbroekenlolol!!1!1eleben!!
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
De spieren rondom je hart en borstbeen, gaan ook strak staan, dit kan het ademen ook nog wel eens bemoeilijken. Irritant, maar niks aan te doen volgens mij (behalve geen speed gebruiken).
Klik om te vergroten...

Spieren van de borstkas spannen op ... Na 4 - 5 uur lossen de spieren wat en krijg je een druk op je borstkas. Dan heb je nog die caffeïne die door je lichaam stroomt maakt het ook moeilijker voor te ademen

Effecten van cafeïne:

Lichamelijk

* sommige mensen krijgen last van maagzuur; dit komt echter niet door cafeïne, maar door een andere stof in de koffie
* van cafeïne kun je hartproblemen krijgen; mensen met hartproblemen wordt vaak gezegd cafeïne te vermijden
* cafeïne kan zorgen voor een onregelmatige hartslag
* van cafeïne kun je slaapstoornissen krijgen; verminderde kwaliteit en lengte van slaap en problemen met inslapen
* hoofdpijn
* misselijkheid
* gespannen spieren.

Psychisch

* onrust
* opgefoktheid (agitatie)
* bij een hele hoge dosis kan zelfs een soort angstreactie optreden.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog een tikkie nemen, gaat t vanzelf over :wave:
W
WatNuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pfff.... ik heb afgelopen weekend gebruikt en kon afgelopen nacht bijna niet slapen, ik schrok wel omdat ik dus heel erg kortademig ben geweest en nu nog maar niet zo erg als vannacht. k wist niet zeker hoe het precies kwam. het voelt echt niet prettig. :confused:
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#13
WatNu zei:
Pfff.... ik heb afgelopen weekend gebruikt en kon afgelopen nacht bijna niet slapen, ik schrok wel omdat ik dus heel erg kortademig ben geweest en nu nog maar niet zo erg als vannacht. k wist niet zeker hoe het precies kwam. het voelt echt niet prettig. :confused:
Klik om te vergroten...


Je hebt je waarschijnlijk nerveus gemaakt door dat je niet kon slapen !Gewoon rustig blijven en rustig blijven ademen !
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
kortademig en last van lucht en long wegen heb ik altijd pas na een paar nachtjes doorflipperen
T
TFGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na wat zoeken dit tpoic gevonden. Ik heb er extreem veel last van. Vroeger nooit, maar laatste maanden wel. Blijft soms tot wel een week hangen. Oplossing is natuurlijk simpel, van de pep afblijven.
Vraag me af of er nog andere oplossingen zijn :confused:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
vriend van mij heeft ook extreme kloppingen, heb zelf alleen last als ik egt los ga
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jah.. van die irritante hartkloppingen enzo. Is niet echt veel aan te doen behalve slapen. Er is bij de apotheker wel een medicijn hiertegen, maar beter van niet. Een oplossing is niet altijd beter. Wees blij dat je hart uberhaupt nog klopt!
M
MaFilleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi !
Zijn jullie soms kortademig bij het gebruik van Speed ?
(Quantiteit van 3 à 4 lijntjes op een ganse avond/nacht)
Zo ja, wat doe je eraan?
Greetz xxx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."