#1
Ik heb het aan mijn baas gevraagd want die is Duits!

Wat een nonsens. Als jij om 21u een pil neemt en je gaat om 5 uur terug rijden dan verdien je een nekschot. Hoeveel idioten er zo al wel niet omgekomen zijn omdat ze vonden dat ze al wel kunnen rijden.....LimbuGuy zei:Tuurlijk is dit NIET goed!
Dus als je 2 dagen van tevoor sossa hebt gebruikt dan HANG je! Moet hier niet uitleggen hoelang stoffen in je bloed/speeksel en klieren aanwezig blijven , ben je daarom nog onder invloed van? Moet je daarom nog worden aangehouden?
En wat met de gebruiker die om 21u een pilletje neemt, en om 5u terug naar huis rijdt? Ben je om 5u nog aan het gaan van een X? Dacht van niet, maar TOCH HANG je...
Afschaffen die handel, nergens goed voor!
Ik denk niet dat het hogere straffen oplevert. Onder invloed zijn van verboden middelen an sich is niet verboden namelijk.PuppiiiEyes zei:Hmmm ok lijkt me toch nog een goed idee, aangezien het maar test tot 12u na gebruik.
Ik vind wel als je tegengehouden wordt onder invloed van een drug, dat je dezelfde straf verdiend als een alcoholieker, dus ook niet meer...
Ook niet in duitsland?deadlock zei:Ik denk niet dat het hogere straffen oplevert. Onder invloed zijn van verboden middelen an sich is niet verboden namelijk.PuppiiiEyes zei:Hmmm ok lijkt me toch nog een goed idee, aangezien het maar test tot 12u na gebruik.
Ik vind wel als je tegengehouden wordt onder invloed van een drug, dat je dezelfde straf verdiend als een alcoholieker, dus ook niet meer...
deadlock zei:Dat zou ik eigenlijk niet weten.
deadlock zei:Ik ben het voor je aan het opzoeken hoor, schatje![]()
deadlock zei:Ik heb het aan mijn baas gevraagd want die is Duits!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."