Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoor politie bespied in huis

door politie bespied in huis

56 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
siebrenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb zelfs wel een foto .ze doen het met speciale apparatuur
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat de politie wel wat beters te doen heeft dan zich vermaken met camerabeelden van jou terwijl je in je huis speed aan het snuiven bent. Denk je niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er wordt twee keer gevraagd om het allemaal wat concreter te maken. Je doet er weinig aan om jezelf te verduidelijken. Ik vind je korte, eendimensionale antwoorden ook aan de psychotische kant overkomen. Ik stel voor dat je wat uitgebreider uitlegt wat je precies denkt en waarom je dat denkt. Misschien dat we hier dan iets mee kunnen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...
Hahahaha een troll..grappig hoe je dat zegt..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...

Óf de politie heeft echt camera’s in z’n huis gehangen.

Best plausibel toch. :wink:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Siebren, ben je er nog of zit je inmiddels in een geheime AIVD cel? Moeten wij ons ook zorgen maken? Helpt het als ik mijn laptop inpak met aluminium folie?
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ie werkelijk bespied wordt door de politie en je gaat er vanuit dat het een psychose is, ook niet.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ie werkelijk in een psychose zit is het natuurlijk niet zo chic van jullie om hem belachelijk te maken.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Langspeelplaat zei:
Als ie werkelijk in een psychose zit is het natuurlijk niet zo chic van jullie om hem belachelijk te maken.
Klik om te vergroten...

Want de reactie waarin-ie zegt dat-ie een foto heeft van de desbetreffende speciale apparatuur liken en verder zelf niet echt veel zinnigs bijdragen aan het topic is veel empathischer?
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze olifant zei:
Want de reactie waarin-ie zegt dat-ie een foto heeft van de desbetreffende speciale apparatuur liken en verder zelf niet echt veel zinnigs bijdragen aan het topic is veel empathischer?
Klik om te vergroten...

Nou ja, de opmerking vind ik humoristisch ja. Dat wil niet zeggen dat ik zijn ziektebeeld belachelijk maak. Iemand die lijdt aan een depressie kan ook zo'n zwarte kijk op de wereld hebben; wat ik vervolgens met mijn 'verknipte' geest komisch vind. Ik erken het leed van de ander wel degelijk en dat wil dus niet zeggen dat ik hem uitlach of belachelijk maak. Als ie werkelijk aan een psychose lijdt is daar natuurlijk niets humoristisch aan; de gedragingen kunnen wel grappig overkomen. Om er vervolgens een dolletje van te maken en hem wellicht nog meer paranoia te maken vind ik nog een stapje verder gaan. Maar goed, mijn mening.

Heb ik nu voldoende bijgedragen aan dit topic volgens jou. I hope so. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat het hier sowieso niemands intentie is om iemand uit te lachen (dan spreek ik iig voor mezelf), en al helemaal niet om een ziektebeeld belachelijk te maken. Maar soms worden er hier - zoals je zelf al zegt - dingen gepost die, nou ja, gewoon een beetje komisch overkomen. Ik hoop dat TS zelf inmiddels beseft dat er niks aan de hand is.

En het een gaat misschien een stapje verder dan het andere, maar ik vond je reactie gewoon een beetje ‘de pot verwijt de ketel’ aangezien iemands (overduidelijk paranoïde) reactie liken voor mijn gevoel net zo goed valt onder een dolletje ergens van maken.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...

Dat zou ik zelf ook als eerste denken.

Maar laten we even de andere kant nemen.
Als de politie met apparatuur en al je huis in de gaten houd dan doen ze dat niet voor niks. Dus of je weet zelf heel goed waarom ze er zijn, je beslist je eigen acties immers.
Of ze zijn bij een verkeerd huis.
Wat het ook is, bel de politie op en vraag het. Volgens mij heb je gewoon het recht om te weten wanneer de politie zoiets doet, zeker als het zo opvallend is. Maar ook ik ken het wetboek daarin niet goed uit mijn hoofd.
Camera bewijzen mogen bijvoorbeeld ook alleen gebruikt worden als bewijs als alle partijen op de hoogte zijn van het maken van de beelden/geluidsopname etc.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zweibeiner zei:
Camera bewijzen mogen bijvoorbeeld ook alleen gebruikt worden als bewijs als alle partijen op de hoogte zijn van het maken van de beelden/geluidsopname etc.
Klik om te vergroten...

Waarheid als een bus inderdaad.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik word ook bespied :

l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Of we hebben hier met iemand te maken die een speed psychose heeft of een troll...
Klik om te vergroten...
Of een troll die in een psychose geraakt is en Door nspeling van het lot zich nu vermaakloos moet verlagen door de mensen die ie vroeger teisterde om advies te vragen met oprechte intenties .
Never fuck met het karma van een educatief forum .
Zou de eerste speedmindfucker niet zijn die in zijn eigen complotinsinuaties opgezet voor zijn slaapgedepriveerde vrienden verwikkeld raakt.
Wie een pep complot bedisseld voor een ander geloofd er op Den duur zelf in.
Zoals de leuze klinkt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt,

De kans dat je met je speedgebruik achtervolgingswaanzin ontwikkeld is duizenden keren zo groot dan de kans dat je aks recreatieve speedgebruiker bespiedt wordt door de politie.

Hoe zat het ook al weer? 1,7% van de mensen boven de zo veel jaar gebruikt wel eens speed. en ze kunnen echt niet 100.000 man in de gaten houden, dus waarom zouden ze dan juist jou daar uitgekozen hebben?

eerste keer dat ik dit topic zie, maar het verbaast me niks dat er zo eentje is.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
SanneBanne zei:
Waarheid als een bus inderdaad.
Klik om te vergroten...
Mss willen zem zien stimfappen ...Daar zijn nu vele sites voor ...en flikken zijn goorlappen.tkan allemaal.

Waarom denk je dat zoveel vrijgezelle speedfreaks het webcamoogje overtapen ?
Stimfapsearchers zijn everywhere zeggen ze .ik luister dan en oordeel niet
Wat weten we trouwens zeker ...wat weten we echt
A
AmfetabaronLid
01-01-2024, 00:00
#20
siebren zei:
ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar
Klik om te vergroten...
Heb net hetzelfde voor, je moet eens door je raam kijken en zien of de mensen zich normaal gedragen,als ze voor je huis 100 keer stilstaan of kijken volgen ze je ook
siebren zei:
ik word door de politie bespied in mijn eigen huis mag dat zo maar
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."