Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BasvanHoven zei: Kunnen ze je verplichten om langs te komen op het bureau? Volgens mij kan dat helemaal niet, en zeker niet in deze specifieke situatie. Mocht dat wel zo zijn, verwacht ik dat ze je met respect behandelen en je niet zomaar zullen arresteren simpelweg omdat je nummer kwam bovendrijven. Het zijn mensen net als jij en ik, geen duivels met snode plannetjes om jou achter de tralies te krijgen. Klik om te vergroten... Ze zullen je niet kunnen verplichten als opkomt in een ander onderzoek als getuige. Maar als je weigert zullen ze moeilijk doen, en omdat je waarschijnlijk iets gekocht hebt (harddrugs gekocht) kunnen ze daarmee je intimideren en dreigen met een onderzoek waardoor je alsnog op het bureau moet komen dus ... Beter mee werken maar zoals ik hierboven zei : 1. Jezelf niet verdacht maken en meedoen aan je eigen (veroordeling)criminalisering. 2. Goed nadenken wat je wel en niet wilt zeggen (je bent tot niets verplicht...)"
"Nicotine, Cafeïne Al een aantal weken niet meer dagelijks Alcohol, voel me stukken beter!"
"Tijdloos zei: @Sprokkie goed dat je positieve effecten merkt door het stoppen / minderen van alcohol. Zolang je geen vervanging zoekt/gebruikt OT Drink een glaasje per dag en tramadol of oxycodone waar ik alweer op 120mg zit op slechte dagen.. anders 40mg op een dag. Fentanyl is erger volgens mijn arts mja het is beide klopte spul alleen indien nodig kan het een verademing zijn. Klik om te vergroten... Dankjewel Tijdloos, als ik me er bewust van ben lukt het me goed Dat is wel heftig zeg! Denk je er nog een keertje vanaf te kunnen komen ?"
"Wijfie zei: Zit net bij deze forum is ook verslavend je leest een hoop eerlijke dingen die personen over hun drugs gebruik vertellen Klik om te vergroten... Fijn he!! Eerlijke mensen die openlijk ergens over praten. Soort commune. Let the hippie love flow <3"
"BasvanHoven zei: maar de dealers die ik heb meegemaakt zijn echt 'insane'. Klik om te vergroten... Ja, dealers een apart slag volk. Ik deel ze altijd op in 2 groepen : De gebruiker en degene die het alleen voor het geld doet. Beiden groepen zijn altijd een beetje vaag en/of onvoorspelbaar. BasvanHoven zei: Ze proberen mij vaak méér aan te smeren dan ik eigenlijk wilde kopen, worden snel boos en agressief als ik hier tegenin ga en zijn NOT AMUSED wanneer ik tegenstribbel als ik genaaid word. Iemand heeft mij zelfs bedreigd toen ik hem vertelde dat ik niet meer wilde kopen omdat ik was opgelicht. Klik om te vergroten... Wow, dit is wel echt heftig. Mij word heel afentoe een keertje gevraagd of ik niet ook.... zou willen. Maar nooit agressie of gezeur als ze me naaien. Meestal nemen ze gewoon niet meer op.. BasvanHoven zei: Hij ontkende het natuurlijk. Klik om te vergroten... Tuurlijk... BasvanHoven zei: Alles wat ik vraag is een eerlijke en veilige transactie. Jij geeft mij drugs waar ik naar vraag, ik geef jou het afgesproken bedrag in euro's, we schudden elkaar de hand en het is klaar. Klik om te vergroten... Ik ook. Heb dit tot nu toe 2 maal meegemaakt met alle dealers die ik ken. Het probleem is dat het illigaal is en zij dus ook bepaalde contacten moeten hebben voor de aanvoer. Dus kan het ergens ook wel begrijpen..."
"Sally Tessio zei: Dit is een herhaling van zetten. Het is lief dat iedereen zijn/haar tijd hier zo insteekt, Klik om te vergroten... Ja daarom doen we het ook, we vinden hem lief en willen ergens hem helpen... Buiten de onzin en voor mezelf vaak het plezier dat ik heb van het lezen van zijn topics Sally Tessio zei: maar ik krijg sterk de indruk dat er toch niks mee wordt gedaan. Dat was in de vorige veertig topics het geval, dus de realist in mij ziet daar niet nu opeens verandering in komen. Klik om te vergroten... Vind persoonlijk, kan het natuurlijk niet checken , dat er langzamerhand een besef komt en langzaam een verandering komt in zijn gebruik. Ook veroorzaakt door de paranoide maar hoop ergens ook door alle aardige en goed bedoelde reacties van dit forum.. Sally Tessio zei: Daarbij verliest iemand die ontelbaar veel onzinnige posts op het forum gooit bij mij op een gegeven moment een beetje zijn krediet. Klik om te vergroten... Krediet om serieus genomen te worden ? Of krediet om niet te reageren ? Dat is voor iedereen anders lijkt me.. Of ik het nou serieus neem of niet is voor mij niet de reden om moeite te doen om een goed advies te geven. (buiten er even mee spelen door apart te posten... Sally Tessio zei: Evengoed heel goed dat iedereen zo behulpzaam is. Klik om te vergroten... Dit dus.... Go DF!!!"
"Sally Tessio zei: @Sprokkie Het komt alleen op me over alsof hij het eerste de beste twijfeltje dat door hem heen gaat meteen op dit forum gooit. Zoals het aantikken van een muur in een toilet, en of iemand die met iets heel anders bezig was dat gezien zou hebben(?) Zou kunnen ja, misschien ook wel niet. Wat moet je met zulke informatie? Niemand was erbij om daar een inschatting van te kunnen maken. Je bent natuurlijk vrij om hier op te gooien wat je wilt, maar ik denk niet dat je er psychisch gezonder op wordt als je jouw percepties continu afhankelijk maakt van derden die geen zinnig woord kunnen zeggen over hetgeen je vraagt. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens Maar juist daarom is het toch goed dat er WEL op word gereageerd ? Juist door hetgeen jij nu net stelt ? Sally Tessio zei: Misschien ben ik ook wel te harsh en heb ik niet genoeg oog voor zijn psychische toestand. Het was misplaatst om zo'n opmerking in deze thread te gooien, aangezien hier nog wel wat zinnigs op geantwoord kan worden. Daarvoor dus excuses. Klik om te vergroten... Niet nodig maar wel lief Sally Tessio zei: dezelfde avond wel doodleuk foto's van zichzelf op een openbaar drugsforum gooit zonder daar enige (paranoïde) bedenking bij te hebben. Klik om te vergroten... Vertrouwen, misplaatst ofniet ? Maar heb je een betere oplossing dan ik en anderen nu doen ? Lief antwoord geven en proberen geschikt advies te geven? Vind het daarbij veelste vermakelijk"
"Agie zei: Hallo iedereen, Kun je met je drugsgebruik ergens werjen waar je daadwerkelijk nodig bent sls drugsgebruiker. Zo ja waar?? Want dat lijkt mij de leukste baan ever. Groetjes Klik om te vergroten... Als goedkope prostituee langs de kant van de weg?? Maar dan heb je het meer nodig om te kunnen werken met die viezerikken.. Eentonig fabriekswerk of iets dergelijks?? Beetje speed maakt je erg goed waarschijnlijk... Proefpersoon zou nog kunnen..."
"BasvanHoven zei: Wanneer je super realistisch een kano ziet varen over de weg tijdens je coming down, en dan denkt bij jezelf: "hey, een kano, wat leuk". En net nadat je je realisteert wat je hebt gezien knipper je een paar keer met je ogen en "poef" weg. MDMA heeft altijd van die rare mindfuck hallucinaties. Wat een magisch stofje. Klik om te vergroten... Vind dit zelf altijd vooral heel erg vaag, ben er niet zo kapot van..\\ BasvanHoven zei: Praten we o ver fijne MDMA kristallen of verpulverde XTC pillen? Heb zelf wel eens uit nieuwsgierigheid een klein stukje pil fijngehakt en gesnoven. Vond het niks, veel pijn, die vieze smaak in je keel... een beetje omslachtig vond ik. Klik om te vergroten... Als je een kort effect wilt en niet te heftig is dat de weg... BasvanHoven zei: Je kan seks hebben met iemand lopend op een koorddans koord, maar of dat de handigste manier is? Klik om te vergroten... Lol , daar moet ik even overna denken..."
"De Dunne zei: Het enige wat je kunt doen is zondag op gesprek gaan. Wel apart op zondag trouwens.... Klik om te vergroten... Inderdaad, paar tips maar die kun je vast ook wel online vinden : Het is niet verplicht jezelf verdacht te maken (Nemo tenetur beginsel). Dan mag je dus gewoon, niet-strafbaar, je mond houden. (Moest het even opzoeken kon niet de goede woorden vinden) Laat je niet intimideren, dit mag de politie namelijk echt niet !! En als het te ver gaat dan moet je altijd een jurist erbij halen. Denk voordat je dingen zegt er goed over na (Wie is de dealer en wat is belangrijker ?) Denk eraan je bent zelf niet strafbaar aan de verkoop, dat is waarschijnlijk de dealer die is opgepakt. Edit : Besef me nu pas dat het dus vandaag was, alsnog de tips.... (Sorry Horeca leven, dagen zijn niet zo duidelijk verdeeld in de week :P)"