#1
Hallo,
Ik heb een vraag ivm speedgebruik, ik doe om de 6 maanden eens speed (een half grammetje voor men eigen), ik doe het vooral om porno te kijken en met porno kijken bedoel ik van vrijdagavond 23:00 tot en met zaterdagavond 19:00/20:00 , met heel weinig pauzes alleen als ik moet plassen, ik drink denk ik wel te weinig en eet amper iets (buiten een koekje of wat chips), ik neem mijn laatste streep om zaterdagmiddag 12:00 en dan na 20:00 begint het uit te werken , maar dan krijg hartkloppingen tot en met en ook een hele snelle hartslag, nu ik heb wel last van paniekaanvallen ook al ben ik nuchter. Als ik plat ga liggen begint mijn hart normaal te kloppen , maar eens dat ik rechtsta en maakt niet uit hoelang ik rechtst hij blijft heel snel gaan, zittend of liggend niet. Ben ook niet duizelig of heb geen pijn op de borstkas, wel een beetje kortademig maar dat is mischien door de paniek en het opjagen. Is dit normaal ? Ik ben 3 maanden geleden nog bij de cardioloog geweest op het ziekenhuis voor een volledige check up van mijn hart en alles was inorde, moet ik mij toch zorgen maken dan ? En kan het kwaad dat ik 8 uurs na mijn laatste lijn een xanax van 1mg neem of is dat gevaarlijk ? Of als ik die 1mg xanax in twee deel ?
Ik heb een vraag ivm speedgebruik, ik doe om de 6 maanden eens speed (een half grammetje voor men eigen), ik doe het vooral om porno te kijken en met porno kijken bedoel ik van vrijdagavond 23:00 tot en met zaterdagavond 19:00/20:00 , met heel weinig pauzes alleen als ik moet plassen, ik drink denk ik wel te weinig en eet amper iets (buiten een koekje of wat chips), ik neem mijn laatste streep om zaterdagmiddag 12:00 en dan na 20:00 begint het uit te werken , maar dan krijg hartkloppingen tot en met en ook een hele snelle hartslag, nu ik heb wel last van paniekaanvallen ook al ben ik nuchter. Als ik plat ga liggen begint mijn hart normaal te kloppen , maar eens dat ik rechtsta en maakt niet uit hoelang ik rechtst hij blijft heel snel gaan, zittend of liggend niet. Ben ook niet duizelig of heb geen pijn op de borstkas, wel een beetje kortademig maar dat is mischien door de paniek en het opjagen. Is dit normaal ? Ik ben 3 maanden geleden nog bij de cardioloog geweest op het ziekenhuis voor een volledige check up van mijn hart en alles was inorde, moet ik mij toch zorgen maken dan ? En kan het kwaad dat ik 8 uurs na mijn laatste lijn een xanax van 1mg neem of is dat gevaarlijk ? Of als ik die 1mg xanax in twee deel ?
