Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa speed afkick

Na speed afkick

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amen :raisedhands:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
Het leven is zeker niet alleen werken, maar werken hoort (helaas) wel bij het leven en daar kan plezier prima naast bestaan. Komt echt wel goed hoor Lotske! Kans op herval is juist minder groot als je een dagindeling hebt.

Wanneer begint je werk weer?
Klik om te vergroten...
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Ga je starten met een nieuwe baan, of ga je werk doen wat je al deed? Iets gaan doen wat je echt interessant vindt kan ook al veel uitmaken. En op je werk kun je met wat geluk ook fijne nieuwe mensen ontmoeten.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Ga je starten met een nieuwe baan, of ga je werk doen wat je al deed? Iets gaan doen wat je echt interessant vindt kan ook al veel uitmaken. En op je werk kun je met wat geluk ook fijne nieuwe mensen ontmoeten.
Klik om te vergroten...
-Weggejorist- ivm privacy
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
weggejorist ivm privacy
Klik om te vergroten...

Het zal wel moeilijk worden maar het zal ook een andere ervaring worden. Dat hoeft niet perse negatief te zijn zoals je er nu overdenkt. Ik denk als je weer aan de slag gaat dat het je zal helpen bij het afkicken.
En de herinneringen had ik zelf niet zo , vooral dat ik dingen anders ervaarde. Vond het ene leuker en het ander minder leuk met of zonder..
Laad je op en probeer je te motiveren zodat je met een positief gevoel weer kan beginnen !
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Sprokkie zei:
Het zal wel moeilijk worden maar het zal ook een andere ervaring worden. Dat hoeft niet perse negatief te zijn zoals je er nu overdenkt. Ik denk als je weer aan de slag gaat dat het je zal helpen bij het afkicken.
En de herinneringen had ik zelf niet zo , vooral dat ik dingen anders ervaarde. Vond het ene leuker en het ander minder leuk met of zonder..
Laad je op en probeer je te motiveren zodat je met een positief gevoel weer kan beginnen !
Klik om te vergroten...
Ok bedankt voor je steun.!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
weggejorist
Klik om te vergroten...
Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergic bink zei:
Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Klik om te vergroten...
Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Is gebeurd bedankt voor tip..
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het een groot bedrijf dus zal wel meevallen Lotske :)
Maar inderdaad goede tip !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..
Klik om te vergroten...
Done graag gedaan ivm privacy.
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lotske, ik ben hier niet alleen voor jou als je dat soms bedoelt. Ik vind alleen dat je de boel enorm vervuilt door telkens in herhaling te treden. Doe iets met de adviezen die je krijgt, in plaats van weer een nieuw topic te starten met een zin of sleutelwoord
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inmiddels heb ik al veel over je gelezen, en stoor ik mij er enorm aan, hoe je telkens weer een nieuw topic opent...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Biebke zei:
Inmiddels heb ik al veel over je gelezen, en stoor ik mij er enorm aan, hoe je telkens weer een nieuw topic opent...
Klik om te vergroten...
Wat is u probleem gvd.!blijf dan weg van het forum als ge u aan mensen stoort gvd.!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet vloeken Lotske foei !
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er zit waarheid in wat Biebke zegt, je vraagt maar en je vraagt maar, en telkens krijg je heel redelijke en verstandige adviezen van geduldige mensen die je keer op keer in de wind slaat.
Doe idd iets met die adviezen, en haal er voldoening uit in oktober van elke dag dat je nuchter werkt, zie elke nuchtere dag gewerkt als een micro prestatie die je dichter bij je ultiem doel brengen ... een nuchter leven waarin je prive en professioneel nuchter bent.
Babystapjes Lotske, elke dag kan je iets doen nu om het aapje op je rug eraf te krijgen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Biebke zei:
Lotske, ik ben hier niet alleen voor jou als je dat soms bedoelt. Ik vind alleen dat je de boel enorm vervuilt door telkens in herhaling te treden. Doe iets met de adviezen die je krijgt, in plaats van weer een nieuw topic te starten met een zin of sleutelwoord
Klik om te vergroten...
hou hem toch dicht.!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergic bink zei:
Er zit waarheid in wat Biebke zegt, je vraagt maar en je vraagt maar, en telkens krijg je heel redelijke en verstandige adviezen van geduldige mensen die je keer op keer in de wind slaat.
Doe idd iets met die adviezen, en haal er voldoening uit in oktober van elke dag dat je nuchter werkt, zie elke nuchtere dag gewerkt als een micro prestatie die je dichter bij je ultiem doel brengen ... een nuchter leven waarin je prive en professioneel nuchter bent.
Babystapjes Lotske, elke dag kan je iets doen nu om het aapje op je rug eraf te krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja sorry hoor is toch normaal dat ik mee twijfels zit enz..en dat het voor mij allemaal nieuw ga zijn.!daarom sa jullie goeie drugs kunne krijge daarom ik nie he.!en wie zegd dat ik niks mee jullie advies nie op opvolg..heb ik dd maatstz maand nog een nieuw toppic gemaak.?denk het nie.!
B
BiebkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry en nu duidelijk ? Kan geen touw vastknopen uit jouw zin. Goeie drugs, wij wel en jij niet? Wat is dat voor een war taal??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."