#1
Amen ![:raisedhands:]()
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..Het leven is zeker niet alleen werken, maar werken hoort (helaas) wel bij het leven en daar kan plezier prima naast bestaan. Komt echt wel goed hoor Lotske! Kans op herval is juist minder groot als je een dagindeling hebt.
Wanneer begint je werk weer?
2 october..ja maar moet het aankunnen zonder speed he. Ben ik bang voor eigenlijk..
-Weggejorist- ivm privacyGa je starten met een nieuwe baan, of ga je werk doen wat je al deed? Iets gaan doen wat je echt interessant vindt kan ook al veel uitmaken. En op je werk kun je met wat geluk ook fijne nieuwe mensen ontmoeten.
weggejorist ivm privacy
Ok bedankt voor je steun.!Het zal wel moeilijk worden maar het zal ook een andere ervaring worden. Dat hoeft niet perse negatief te zijn zoals je er nu overdenkt. Ik denk als je weer aan de slag gaat dat het je zal helpen bij het afkicken.
En de herinneringen had ik zelf niet zo , vooral dat ik dingen anders ervaarde. Vond het ene leuker en het ander minder leuk met of zonder..
Laad je op en probeer je te motiveren zodat je met een positief gevoel weer kan beginnen !
Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaatsweggejorist
Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..Vind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Is gebeurd bedankt voor tip..Lotske misschien even op 'meld' klikken bij je eigen bericht en mods vragen om te verwijderen.
Gelukkig is het een groot bedrijf dus zal wel meevallen LotskeVind het eigenlijk niet zo verstandig dat je hier open en bloot je werkgever vernoemd en er nog bij verklaard dat je daar al altijd onder invloed gewerkt hebt , ik zou daar toch nbeetje mee oppassen in jouw plaats
Done graag gedaan ivm privacy.Oei ja mss wel..maar kan bericht nimmer verwijderen..
Wat is u probleem gvd.!blijf dan weg van het forum als ge u aan mensen stoort gvd.!Inmiddels heb ik al veel over je gelezen, en stoor ik mij er enorm aan, hoe je telkens weer een nieuw topic opent...
hou hem toch dicht.!Lotske, ik ben hier niet alleen voor jou als je dat soms bedoelt. Ik vind alleen dat je de boel enorm vervuilt door telkens in herhaling te treden. Doe iets met de adviezen die je krijgt, in plaats van weer een nieuw topic te starten met een zin of sleutelwoord
Ja sorry hoor is toch normaal dat ik mee twijfels zit enz..en dat het voor mij allemaal nieuw ga zijn.!daarom sa jullie goeie drugs kunne krijge daarom ik nie he.!en wie zegd dat ik niks mee jullie advies nie op opvolg..heb ik dd maatstz maand nog een nieuw toppic gemaak.?denk het nie.!Er zit waarheid in wat Biebke zegt, je vraagt maar en je vraagt maar, en telkens krijg je heel redelijke en verstandige adviezen van geduldige mensen die je keer op keer in de wind slaat.
Doe idd iets met die adviezen, en haal er voldoening uit in oktober van elke dag dat je nuchter werkt, zie elke nuchtere dag gewerkt als een micro prestatie die je dichter bij je ultiem doel brengen ... een nuchter leven waarin je prive en professioneel nuchter bent.
Babystapjes Lotske, elke dag kan je iets doen nu om het aapje op je rug eraf te krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."