Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar keer speed gebruikt. Daarna alles negatief terug anylyseren

Paar keer speed gebruikt. Daarna alles negatief terug anylyseren

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dylzOrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit echt een speed gebruiker geweest. Maar de laatste tijd wat vaker. Voor mij persoonlijk is pep een leuk sociaal middel. Tot t begin vd avond begint. Mensen waar t de hele dag leuk mee was, raken achterdochtig. En tot er ook later iemand zich bijgevoegde die je niet kent, En je sterk het gevoel krijgt dat deze persoon je niet mag. En maar achterdochtiger worden 'eindstand' je had gelijk, deze persoon vind je niet chill, heeft t niet zo met je. Dat mijn instinct dus gelijjk had. Zit nu dus in een paranoide thuis situatie, waarin ik alles ga analyseren. Zijn het de achterdochtige gedachtes, of is speed niet voor mij weggelegd wil wel eens weten hoe andere dit ervaren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi @dylzOr

aks recreatief speedgebruiker heb ik zelf nog nooit paranoia ondervonden, maar het is wel een bekend verschijnsel ja.

Dat jij dit wel ervaart is een slecht voorteken, ik zou even pas op de plaats maken als ik jou was, dus voorlopig stoppen. Het enige dat voor je spreekt is dat je nog beseft dat het gevoel niet echt is, meestal is dat dus niet het geval.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
dylzOr zei:
Mensen waar t de hele dag leuk mee was, raken achterdochtig.
Klik om te vergroten...
Gebruiken/Gebruikte ze ook speed ? Drugs veranderd mensen dus niet iedereen die nuchter leuk is, is bij gebruik ook leuk. En andersom is het net zo goed waar, mensen die niet te harden zijn kunnen op drugs de leukste personen worden. (Sorry voor de open deur)
dylzOr zei:
En je sterk het gevoel krijgt dat deze persoon je niet mag. En maar achterdochtiger worden 'eindstand' je had gelijk, deze persoon vind je niet chill, heeft t niet zo met je.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt ook een beetje als een 'self fulfilling profecy'. Omdat je waarschijnlijk door de achterdochtige gedachtes en het idee dat diegene je niet mag anders en raar tegen diegene hebt gedaan vinden ze je niet zo chill.
dylzOr zei:
Zijn het de achterdochtige gedachtes, of is speed niet voor mij weggelegd wil wel eens weten hoe andere dit ervaren
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook weleens gehad op Speed en dat is voor mij toch wel echt een reminder dat ik wat minder moet gebruiken. Soms gebeurt het snel , andere keren pas na veel en lang gebruik. Maar aan de andere kant zijn dit ook dingen waar je een beetje overheen kunt/moet stappen als je speed gebruikt. Ik voelde me in het begin niet altijd even op mijn gemak terwijl ik tegenwoordig daar sneller overheen stap en gewoon doorga met me lekker voelen op speed en merk dat de omgeving om me heen waar ik moeite mee had (of persoon) dan daarin mee gaat :)

acht.zes zei:
Dat jij dit wel ervaart is een slecht voorteken, ik zou even pas op de plaats maken als ik jou was, dus voorlopig stoppen
Klik om te vergroten...
En niet alle drugs zijn voor iedereen weggelegd/passen bij iedereen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."