#1
Nooit echt een speed gebruiker geweest. Maar de laatste tijd wat vaker. Voor mij persoonlijk is pep een leuk sociaal middel. Tot t begin vd avond begint. Mensen waar t de hele dag leuk mee was, raken achterdochtig. En tot er ook later iemand zich bijgevoegde die je niet kent, En je sterk het gevoel krijgt dat deze persoon je niet mag. En maar achterdochtiger worden 'eindstand' je had gelijk, deze persoon vind je niet chill, heeft t niet zo met je. Dat mijn instinct dus gelijjk had. Zit nu dus in een paranoide thuis situatie, waarin ik alles ga analyseren. Zijn het de achterdochtige gedachtes, of is speed niet voor mij weggelegd wil wel eens weten hoe andere dit ervaren