Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hangt er van af waar je woont in vlaanderen hé"
"Ik haal uit 1 gram gewoon 2 lijnen van een halve, dat werkt het best vind ik, en is het leukts, kan je lekker lang snuiven en moet je niet zitten janken dat je steeds een nieuw lijntje wilt, dan is het direct goed spacen."
"Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet , 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.."
"Cocaine is leuk als je veel geld hebt of in Colombia of in Zuid-Amerika woont en daar de bevolking kent"
"Een soort discotheek, waar je honderd euro inkom betaalt en de rest van de avond mag smoren en pep snuiven of dergelijke, waar alles is toegelaten, wedden dat je volk trekt zelfs al kost het 80-100 euro?"
"Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus"
"67%, my bad.."
"Jammer, dat hij nu al op, is gelukig heb ik vandaag een nieuwe lading met top spul!"
"53% had toch wel ietsjes beters verwacht, vorige keer was echt da bom"
"Heb altijd wel bijna een dipje maar dit weekend vond ik de ergste, ben naar een festival van 1 dag geweest en daar heb ik op 9 uur festival ongeveer 12 groene appeltjes en een half grammetje MD, de dag ernaa kan ik ongelofelijk moeilijk roken ( de geur en smaak zijn ongelofelijk veranderd en smaken naar muffe tabak, hetzelfde heb ik bij cannabis, vandaag ongeveer 3 dagen na het festival begint mijn cannabis en tabak normaal te ruiken maar het is toch nog niet dat, zijn dit misschien mijn smaakpapillen die eventjes "groggy" waren, kan iemand mij meer uitleg geven?"