#1
Beste mensen,
Ik wilde jullie vertellen dat ik zelden heroine gebruik.
Maar wanneer ik wèl gebruik, verloopt dit echter stroef omdat ik helaas niemand ken die het samen met mij wil gebruiken.
Drugs op je eentje gebruiken als beginner is niet zo gemakkelijk als het lijkt.
Ik kan wel dingen opzoeken op het net, dingen lezen... Maar toch..
Ik voel me vreselijk omdat ik alléén heroine gebruik. Chinezen is niet simpel en spuiten zou ik graag eens doen maar helaas is dat niet iets dat je alleen moet doen.
Ook daarmee zat ik te sukkelen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Hierdoor word ik echter droevig en ambetant want het enige wat ik wil voelen is wat 'geluk'. En zelfs dat lukt me niet door mijn eigen onkunde. Ook verspil ik daardoor onnodig drugs.
Eigenlijk heb ik iemand nodig die me zou kunnen leren (een leermeester) hoe je heroine gebruikt. Want de meeste gebruikers (beginnende dan toch) gebruiken immers nooit alleen.
Dus: woon je in België? Dan mag je altijd afkomen. Ik weet dat mijn verhaal nu wat onnozel en naïef klinkt, maar het is wel degelijk erg complex. Het een keer deftig gebruiken betekent erg veel voor mij. Maar alleen gebruik is écht niet simpel. Daarom snuif ik mijn heroine op zoals poeder.
xx van een ambetant triest nerveus meisje dat een plaats zoekt om zich goed (thuis) te voelen en dat graag zou willen delen met een ander gebruiker.
Laat me iets weten. Stuur me een pb ofzo...
Toch alvast bedankt voor het begrip
Ik wilde jullie vertellen dat ik zelden heroine gebruik.
Maar wanneer ik wèl gebruik, verloopt dit echter stroef omdat ik helaas niemand ken die het samen met mij wil gebruiken.
Drugs op je eentje gebruiken als beginner is niet zo gemakkelijk als het lijkt.
Ik kan wel dingen opzoeken op het net, dingen lezen... Maar toch..
Ik voel me vreselijk omdat ik alléén heroine gebruik. Chinezen is niet simpel en spuiten zou ik graag eens doen maar helaas is dat niet iets dat je alleen moet doen.
Ook daarmee zat ik te sukkelen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Hierdoor word ik echter droevig en ambetant want het enige wat ik wil voelen is wat 'geluk'. En zelfs dat lukt me niet door mijn eigen onkunde. Ook verspil ik daardoor onnodig drugs.
Eigenlijk heb ik iemand nodig die me zou kunnen leren (een leermeester) hoe je heroine gebruikt. Want de meeste gebruikers (beginnende dan toch) gebruiken immers nooit alleen.
Dus: woon je in België? Dan mag je altijd afkomen. Ik weet dat mijn verhaal nu wat onnozel en naïef klinkt, maar het is wel degelijk erg complex. Het een keer deftig gebruiken betekent erg veel voor mij. Maar alleen gebruik is écht niet simpel. Daarom snuif ik mijn heroine op zoals poeder.
xx van een ambetant triest nerveus meisje dat een plaats zoekt om zich goed (thuis) te voelen en dat graag zou willen delen met een ander gebruiker.
Laat me iets weten. Stuur me een pb ofzo...
Toch alvast bedankt voor het begrip