Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsF*cking alleen druggebruik

F*cking alleen druggebruik

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik wilde jullie vertellen dat ik zelden heroine gebruik.
Maar wanneer ik wèl gebruik, verloopt dit echter stroef omdat ik helaas niemand ken die het samen met mij wil gebruiken.
Drugs op je eentje gebruiken als beginner is niet zo gemakkelijk als het lijkt.

Ik kan wel dingen opzoeken op het net, dingen lezen... Maar toch..
Ik voel me vreselijk omdat ik alléén heroine gebruik. Chinezen is niet simpel en spuiten zou ik graag eens doen maar helaas is dat niet iets dat je alleen moet doen.
Ook daarmee zat ik te sukkelen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Hierdoor word ik echter droevig en ambetant want het enige wat ik wil voelen is wat 'geluk'. En zelfs dat lukt me niet door mijn eigen onkunde. Ook verspil ik daardoor onnodig drugs.

Eigenlijk heb ik iemand nodig die me zou kunnen leren (een leermeester) hoe je heroine gebruikt. Want de meeste gebruikers (beginnende dan toch) gebruiken immers nooit alleen.
Dus: woon je in België? Dan mag je altijd afkomen. Ik weet dat mijn verhaal nu wat onnozel en naïef klinkt, maar het is wel degelijk erg complex. Het een keer deftig gebruiken betekent erg veel voor mij. Maar alleen gebruik is écht niet simpel. Daarom snuif ik mijn heroine op zoals poeder.

xx van een ambetant triest nerveus meisje dat een plaats zoekt om zich goed (thuis) te voelen en dat graag zou willen delen met een ander gebruiker.

Laat me iets weten. Stuur me een pb ofzo...
Toch alvast bedankt voor het begrip
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je zo ongelukkig bent moet je hulp zoeken. Vraag je omgeving om hulp, en ga naar je huisarts, die je kan doorverwijzen naar een therapeut of psycholoog. Wellicht kun je via die manier ook medicatie krijgen waardoor je je wat beter voelt. Want wil je je één keer gelukkig voelen, of wil je liever de rest van je leven niet meer zo ongelukkig zijn?

Als je dan toch via drugs een keer een gelukkig gevoel wil hebben, gebruik dan eens een keer een XTC pilletje. Is niks moeilijks aan en is een stuk minder gevaarlijk dan heroine.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je er verslaafd aan Cheeta X?

Als dit niet zo is zou ik in jou plaats ONMIDDELIJK kappen met dat spul!
Geluk moet je niet zoeken in heroïne.
Er zijn genoeg dingen die je 'geluk' geven buiten heroïne.

grts
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Ben je er verslaafd aan Cheeta X?

Als dit niet zo is zou ik in jou plaats ONMIDDELIJK kappen met dat spul!
Geluk moet je niet zoeken in heroïne.
Er zijn genoeg dingen die je 'geluk' geven buiten heroïne.

grts
Klik om te vergroten...

Neen, ik ben er niet verslaafd aan, ik wil gewoon een keer gelukkig zijn en iets goed voelen op een déftige manier.
Maar nog is, alleen drug gebruiken is niet simpel en ook niet slim. Had ik geweten dat het zo onsimpel was... Weet je? Je ziet die dingen wel op tv, maar realiteit is toch iets anders.
En momenteel zit ik hier eenzaam te snikken en te denken hoe ik iemand kan vinden die me kan helpen om op een verantwoorde juiste manier te gebruiken. Ik draai zot jong, in men hoofd, nu op dit moment.
't enige wak wil is rust en volgens mij ligt mijn rust dáárin.
En momenteel voel ik mij ne kleuter da niks deftig kan en hulp nodig heeft
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cheeta X zei:
Neen, ik ben er niet verslaafd aan, ik wil gewoon een keer gelukkig zijn en iets goed voelen op een déftige manier.
Maar nog is, alleen drug gebruiken is niet simpel en ook niet slim. Had ik geweten dat het zo onsimpel was... Weet je? Je ziet die dingen wel op tv, maar realiteit is toch iets anders.
En momenteel zit ik hier eenzaam te snikken en te denken hoe ik iemand kan vinden die me kan helpen om op een verantwoorde juiste manier te gebruiken. Ik draai zot jong, in men hoofd, nu op dit moment.
't enige wak wil is rust en volgens mij ligt mijn rust dáárin.
En momenteel voel ik mij ne kleuter da niks deftig kan en hulp nodig heeft
Klik om te vergroten...

zoek niet je geluk in drugs, het maakt je misschien op dit moment gelukkiger maar er komt een moment dat het je leven kapot maakt. ik ken iemand die ook drugs is gaan gebruiken om problemen te vergeten om zich beter te voelen en is die nu gelukkig? nee totaal niet.

waar je wel gelijk in hebt is dat het niet slim is om het in je eentje te doen maar haal er nu je voordeel mee uit dat je nog niet verslaafd bent. ik weet niet waarom of wat er gebeurd is dat je eenzaam voelt. en kan er dus ook niet over oordelen maar weet waar je aan begint.

en sorry dat dit geen antwoord op je vraag is en je er vast niks aan hebt maar ik wou het toch even zeggen.

groetjes Linda
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#6
NiandraLades zei:
Als je zo ongelukkig bent moet je hulp zoeken. Vraag je omgeving om hulp, en ga naar je huisarts, die je kan doorverwijzen naar een therapeut of psycholoog. Wellicht kun je via die manier ook medicatie krijgen waardoor je je wat beter voelt. Want wil je je één keer gelukkig voelen, of wil je liever de rest van je leven niet meer zo ongelukkig zijn?

Als je dan toch via drugs een keer een gelukkig gevoel wil hebben, gebruik dan eens een keer een XTC pilletje. Is niks moeilijks aan en is een stuk minder gevaarlijk dan heroine.
Klik om te vergroten...

Tja, dan zal ik eens op zoek moeten gaan naar xtc pilletje he?
In ieder geval ben ik weer eens kei pissig vandaag. Ik haat het dat het mensen "te veel" moeite kost om beleefd toe doen. Dus ja kwas aant denken: kzen 't hier kostbeu. Ik haat mensen uit de grond van men hart. En dak nog steeds leef na alle schade die ze me keer op keer hebben aangericht verbaast me. Maar mensen blijven me gewoon pissig maken en NET OM DIE REDEN DENK IK DAN OOK ALLEEN AAN DRUG EN NIET AAN MENSEN. Ik neuk nog liever het gat van een hond dan een homo sapien. Ik WALG van de mensheid en hun onmenselijkheid naar anderen toe
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
(zoals NiandraLades al een beetje vermelde)

Zou jij niet beter naar een psychiater/therapeut gaan?
Ik zeg dit niet om je af te kraken maar ik denk echt dat je hulp nodig hebt...
Misschien krijg je dan gepaste medicatie die je toch al een beetje opweg helpt...

Blijf aub van die heroïne af, daar kom je geen stap verder mee!

grts
A
AletheaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
(zoals NiandraLades al een beetje vermelde)

Zou jij niet beter naar een psychiater/therapeut gaan?
Ik zeg dit niet om je af te kraken maar ik denk echt dat je hulp nodig hebt...
Misschien krijg je dan gepaste medicatie die je toch al een beetje opweg helpt...

Blijf aub van die heroïne af, daar kom je geen stap verder mee!

grts
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet in geluk afkomstig van mensen.
Vandaar dat ik het in drugs zoek.
x
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer eens een blow te roken en dan te praten met 'mensen'
of idd eens een xtc pilletje, zoals al vermeld.. stuk minder gevaarlijk en verslavend.
ik hoop dat je eruit komt!


yow
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cheeta X zei:
Ik geloof niet in geluk afkomstig van mensen.
Vandaar dat ik het in drugs zoek.
x
Klik om te vergroten...

geluk komt ook niet van andere mensen, ja ze kunnen je gelukkig maken maar ze kunnen je ook ongelukkig maken. maar de enigste wie voor je geluk kan zorgen ben je zelf!

drugs brengt je ook geen geluk, ja je voelt je eventjes gelukkig maar de dag erna pffff ik voel me dan altijd ongelukkig, depri en kut eigenlijk.

maar waarom denk je dan dat je gelukkig word van drugs?
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cheeta, ikzelf woon ook in belgië heroine zou ik zeker uitsluiten xtc is dan wel weer aan te raden als je echt eens een happy moment wilt hebben, indien je een partner nodig hebt die samen met jouw die pill wilt nemen wil ik wel gerust dit met jouw doen, mits het niet te ver is natuurlijk ^^
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo te zien is het beste middel voor jou nuchter zijn.
d
dislexsikLid
01-01-2024, 00:00
#13
SomsGebruiken zei:
Cheeta, ikzelf woon ook in belgië heroine zou ik zeker uitsluiten xtc is dan wel weer aan te raden als je echt eens een happy moment wilt hebben, indien je een partner nodig hebt die samen met jouw die pill wilt nemen wil ik wel gerust dit met jouw doen, mits het niet te ver is natuurlijk ^^
Klik om te vergroten...
ik zou drugs helemaal afraden met zo een ingesteldheid
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je je gelukkig wil voelen op een verantwoorde & deftige manier, ga dan zoeken in psychedelische drugs zoals bv. paddo's.
Het is iets heel anders dan heroïne maar je zal blij zijn dat je dat probeert dan te beginnen spuiten, heb een vriend die inmiddels is overleden aan zijn heroinegebruik en eentje die afgekickt is met behulp van Ibogaïne ( ook een soort psychedelische drugs )
Psychedelische drugs is echt fantastisch in de zin van dat het mensen helpt bij keuzes en ze heelt op geestelijk vlak & lichamelijk vlak.
Ik wil niet zeiken en zeker je gebruik niet afkraken, gewoon mijn advies geven ;p
Je kunt je ook best doodgelukkig voelen zonder inbreng van enige drugs, wat wel wat moeilijker is ...

Ik wens je echt het beste toe!
Greets Herbalisme
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nice, bewijs van bad karma hier. Het is jouw fout dat mensen zo deden, why is iedereen anders anti tegen jou?

Dit heb ik zelf gemerkt toen ik veel blowde. Ik ging mij zelf verheven boven anderen ofzo. Ik vond iedereen maf en niet waard om te leven, behalve mijn familie.

Daardoor ging iedereen anti tegen mij doen en mij naaien. Pas na een jaar continue stoned geweest te zien ben ik dit in gaan zien. Good karma heeft toen de overhand genomen. Als jij gewoon jouw best doet om iets te bereiken geeft jouw directe omgeving iets terug.

Alleen moet jij hier zelf achter komen dus gooi je lepel of spuit weg, geak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."