Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned is verleden tijd.

Stoned is verleden tijd.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede smokers,

Ik blow nu al ongeveer 4 a 5 jaar iedere dag 4 a 5 gram en ik heb echt het gevoel dat ik niet meer stoned of high of iets kom, ik voel dat ik blow en kom een beetje stoned maar het echte stoned gevoel krijg ik alleen savonds na de allerlaatste, zou een maandje stoppen mij goed doen? :)
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan je hash/wiet melk sterk aanraden. Ik doe dit sinds kort en het effect is egt overdreven, normaal moet ik iets van 5-10 euro wiet roken(alleen) om goed stoned te zijn.

Maar bij hash melk neem ik 3 euro hash(0.8 gr) en deeaaaam vanaf een half uur tot 2.5 uur na inname blijf je maar harder en harder gaan. In de eerste 3 uur zit ik steeds op het randje van paniekaanvallen krijgen en hallucinaties of het golven van de omgeving is ook niet ongebruikelijk. Ik had meerdere keren het gevoel dat alles wat ik zag me teveel werd, ik werd helemaal gegrepen door mijn visie.

Meestal ben ik dan de rest van de dag erg slap en loom. Je bent zeker voor iets van 4-5 uur niet voor rede vatbaar(amper kunnen praten, lopen als een zombie, korte termein geheugen is verdwenen), daarna begin je weer iets rustiger te worden.

het is overigens makkelijk te maken, voor 1 dosis gebruik ik 200 m volle melk en kook er 10 minuten hash in en het is klaar voor gebruik.

Ik kan je verzekeren dat het effect 2-3x zo hard is met dezelfde hoeveelheid roken en daarnaast duurt het ook 2-3x zolang of langer.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
gandwarf777 zei:
In de eerste 3 uur zit ik steeds op het randje van paniekaanvallen krijgen. Ik had meerdere keren het gevoel dat alles wat ik zag me teveel werd
Meestal ben ik dan de rest van de dag erg slap en loom. Je bent zeker voor iets van 4-5 uur niet voor rede vatbaar(amper kunnen praten, lopen als een zombie, korte termein geheugen is verdwenen).
Klik om te vergroten...

Klinkt leuk :confused: :)

Mijn raad is toch maar eerder een maandje stoppen :wink: en ja hoor dat gaat je echt goed doen!

Grts
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt idd mischien niet heel leuk maar als ik eenmaal een dosis aankan vind ik het moeilijk om de volgende keer minder te nemen omdak bang ben me te vervelen dan :P (met wiet heb ik dit)

Daarnaast als ik eenmaal over de piek heen ben voel ik me eigenlijk wel voldaan en rustig :mrgreen:

maarja het was ook maar om aan te geven dat het hard aankomt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
gandwarf777 zei:
Klinkt idd mischien niet heel leuk maar als ik eenmaal een dosis aankan vind ik het moeilijk om de volgende keer minder te nemen omdak bang ben me te vervelen dan :P (met wiet heb ik dit)
Klik om te vergroten...

Tot de dag dat je wel doorslaat en het niet meer kunt handelen.
Ik hoop dat je dan van dit gedrag af bent...Klinkt niet helemaal als verantwoord drugsgebruik.

Overigens is 0,8 gram ook enorm veel. Maar als je hasj van 5 euro per gram rookt zal dat ook wel geen toppiewoppie hasj zijn natuurlijk.

Ik zou TS ook gewoon een maandje stoppen aan.
Of probeer drastisch te minderen naar 1 jointje per dag, op het einde wanneer al je doelen van die dag gehaald zijn. Dan geniet je meer van die 1e joint en voel je er ook veel meer van.
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gonna give it a try, thanks guys! :)
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet, maar ik denk dat je inderdaad beter kan afbouwen en zelfs een jaar stoppen ofzo, want er zijn genoeg mensen die de mist in gaan na jaren elke dag geblowt te hebben :l
makkelijk gezegd dan gedaan denk ik, hangt er natuurlijk van af hoe je in elkaar zit :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."