Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie buitenlanders van de wietpas?

Wat vinden jullie buitenlanders van de wietpas?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
25tolife zei:
In Belgie hebben ze nu dat nieuwe project 'Trek je eigen plant' zal de naam vast niet correct hebben.
Klik om te vergroten...

Trekt uw plant.

Al zal die organisatie ook vroeg of laat het loodje leggen vrees ik...

Grts
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind de wietpas echt onodig ondanks ik in NL woont.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het wel lekker rustig in de shops :grin: :stoned:


:rolleyes:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze hebben de wietps ingevoerd om de criminaliteit te doen dalen. :confused:
Echt slim hebben ze het niet bekeken, nu word iedereen die eerst legaal bezig was de criminaliteit in gedwongen.
Ik was serieus pissig toen de pas ingevoerd werd, vooral om de redenen die ze gaven,
Laat de planten toch groeien ! :stoned:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dom. :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Over het groeien van planten is er in het beleid nog niets veranderd hoor.
Alleen wie er de bloemen van mogen roken, daar zijn voorwaarden aangesteld.

Maar ben nog steeds heel erg benieuwd naar hoe ze het gaan aanpakken als Amsterdam dicht gaat...
Word echt een spookstad vol met drugsrunners lijkt me...
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Over het groeien van planten is er in het beleid nog niets veranderd hoor.
Alleen wie er de bloemen van mogen roken, daar zijn voorwaarden aangesteld.

Maar ben nog steeds heel erg benieuwd naar hoe ze het gaan aanpakken als Amsterdam dicht gaat...
Word echt een spookstad vol met drugsrunners lijkt me...
Klik om te vergroten...

Had dat met die bomen laten groeien er gewoon bijgezet haha,
Maarja inderdaad amsterdam word een spookstad.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amsterdam is het al, en dat komt deels door de twee partijen die al jaren de dienst uitmaken. Voor de rest geef ik geen commetaar over politiek hier.
M
MaricoLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Ik vind het wel lekker rustig in de shops :grin: :stoned:


:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat word het zeker, zelf ging ik nooit naar de shop ik kocht altijd een paar honderd gram met kamaraden en verdeelden dat onder elkaar. Konden we weer even mee verder, maar nu onze kweker er niet meer is ben ik ook gedwongen om naar de shop te gaan. Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit of er wel of geen pas is.
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stront heel eindhoven afgelopen overal wietpass .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mij een reden niet meer(of stuk minder) naar de shops te gaan maar direct te kopen, precies waarvoor de shops er waren. Vind het een stomme zet persoonlijk en zal hoogst waarschijnlijk ook geen pas halen. Dan maar direct halen ipv de shops. In Belgie hebben ze nu dat nieuwe project 'Trek je eigen plant' zal de naam vast niet correct hebben, maar dat is al een stuk beter dan hoe het in Nederland word..
Jammer het leek zo goed te werken en minder hard drugs gebruikers erdoor, omdat de shop dat simpelweg niet aanbied. Het zal me niet verbazen als we straks een stuk grotere last krijgen door toeristen die in plaats van soft drugs, ineens speed en dergelijke aangeboden krijgt. Maar goed het blijkt dat ze dat eerst willen zien voordat ze het toegeven.. :rolleyes:

Slechts mijn mening erover in het kort en van een paar Franse kennissen :)

Smoke on :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."