Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke die naar lijm smaakt

Coke die naar lijm smaakt

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt al een bescheiden hoeveelheid, kwart gram? Daar zou je geen nare bijverschijnselen van moeten krijgen maar je kunt een beetje verkouden zijn waardoor je neus(slijmvlies) kwetsbaarder is dan anders. Was de werking wel OK? Ik ben wel benieuwd wat een test uit zou wijzen...
G
GewoonIkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

ik ben vrij nieuw in het gebruiken van drugs.
De laatste tijd gebruik ik regelmatig coke.
Ik heb nu een x via iemand anders coke gekregen en zoals ik al zei, ik ben daar nieuw in.
De coke smaakt ontzettend naar lijm, en zo ruikt het ook een beetje. Zodra ik het zakje open doe dan heeft het een aparte geur maar als het eenmaal in mijn neus zit ruik ik continu lijm.
Is dit dan grote troep of kan het niet veel kwaad?

Ook is mijn neus aan de binnenkant kapot. De hele dag door blijft hij (zachtjes) bloeden en lijkt het op een open schaafwond met wondvocht.
Ik weet niet of dit normaal is?
Hopelijk kan ik hier wat antwoorden vinden.
Alvast bedankt!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel heb je bij deze snuifsessie naar binnen gewerkt?

Als je het zeker wilt weten moet je het even langs het testcentrum brengen.
G
GewoonIkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst 3 'normale' lijnen en daarna nog 4/5 puntjes..
Minder als normaal in ieder geval omdat ik deze zo vies vind..
G
GewoonIkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja het zal ongeveer een kwart geweest zijn ja..
Verkouden was ik niet voor zover ik weet :P
Ik ga van de week eventjes kijken of ik tijd heb om die zooi naar zo'n testding te brengen, ik ben er namelijk best benieuwd naar.

De werking die was niet verkeerd.. Ik kreeg alleen last van rode ogen en wijde pupillen wat ik normaal niet heb. Ik voelde echt dat ik iets naar binnen had gewerkt zeg maar.. De werking vond ik persoonlijk de beste tot nu toe :P
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 woord: Genaait.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."