Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na redelijk wat onderzoek en op vlak van eigen experimenteren is 200mg een goeie dosis. Oraal bommen is de beste roa. Als je te laag doseert voel je amper iets en krijg je enkel negatieve neveneffecten. cutepool zei: Leef je nog? Het is super dom om een onbekende stof "zowat op het gevoel in een vloeitje" doen. En als het 250mg is dan zit je al op dubbel "heavy" dosis volgens psychoanutwiki. Klik om te vergroten... PsychonautWiki is dan ook heel conservatief. Hier heb je data van Tripsit.me: TripSit Factsheets - 4-FMA"
"2-FMA"
"Gewoon naar de dokter gaan, schaam je niet. Zulke gevallen hebben ze al genoeg gezien als niet erger. Ook eerlijk wezen over je gebruik, anders kunnen ze je niet helpen en het gaat ook geen problemen opleveren door zwijgplicht"
"Heb ook het gevoel dat er bij de meeste verslaafden onderliggende mentale problemen of trauma's zijn. Denk zelfs de meerderheid van DF en dat doet soms wel pijn om te zien, zeker als je die personen in het echt kent."
""
"Kan beiden op zich wel. Ligt aan jezelf. Andere vraag. Kan je je stoelgang controleren na je eerste lijn?"
"Meestal hangt er gewoon een lijst met de strains die ze verkopen en de kostprijs per gram. Dan kies je iets en vraag je het gewoon. Op een paar minuten ben je binnen en buiten, soms wordt er wel naar je id kaart gevraagd ter leeftijdscontrole. Net alsof je in de McDonald's een big Mac zou bestellen, heel casual."
"Gewoon lekker samen drugsen bij iemand thuis met vrienden."
"Ligt helemaal aan jezelf. Aan het tempo dat ik 3-mmc gebruik heb ik nog een voorraad voor 3 jaar liggen en misbruik het niet, terwijl evenveel A-php er op een paar maanden door zou vliegen. Ken jezelf."