Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorraad, slim of niet slim?

Voorraad, slim of niet slim?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt helemaal aan jezelf. Aan het tempo dat ik 3-mmc gebruik heb ik nog een voorraad voor 3 jaar liggen en misbruik het niet, terwijl evenveel A-php er op een paar maanden door zou vliegen.

Ken jezelf.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je weet hoe gevoelig en manipuleerbaar je bent voor bepaalde middelen, dan zou ik er nog eens over nadenken. Zelf heb ik 3mmc juist na nacht proberen direct weggegeven. Da's iets wat ik beter niet in huis kan halen, echter benzo's bijv kan ik weken van afblijven en ik gebruik ze incidenteel en misbruik het niet. :wink:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het ligt er idd maar net aan hoe goed je jezelf in de hand kunt houden en hoe verslavingsgevoelig je bent. Al zal het met tripmiddelen waarschijnlijk minder "gevaarlijk" zijn dan met bijvoorbeeld stimulanten.

Ik moet echt geen voorraad pep meer in huis hebben bijvoorbeeld, want daar ben ik echt aan verslaafd en hoe meer voorraad ik had in het verleden hoe meer ik ook gebruikte. Als je het in huis hebt pak je het toch makkelijker en is het toch een drempel minder voor je gaat gebruiken.

Maar ik heb ook andere dingen in huis zoals 3-meo-pcp/pce en daar kan ik met gemak afblijven. Of met xtc-pillen idd ook gewoon een heel zakje halen en maar 1x in de paar maanden gebruiken.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
had ik maar een vooraad 2cb gehaald, want mijn dealer is nie meer te bereiken :(
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat tripmiddelen zoals 2-CB niet of nauwelijks verslavend zijn zou dit geen probleem moeten zijn. Het is toevallig dat mijn 2-CB nu op is want anders heb ik hiervan ook als enigste drug altijd een voorraad van in huis.
Mijn gebruik is er niet van toegenomen, maar ik ken jou, je drugsgebruik en drugsgevoeligheid niet.
J
JepjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Lezer,

Ik zit al een tijdje er over na te denken, om wellicht een voorraadje 2-CB te nemen. Dan heb ik het over zo’n voorraad van 10 pilletjes. Dit komt omdat ik vaak in de weekende deze drug neem. Vaak zijn er dat maar 1 of 2, dit kan bijvoorbeeld voor een feestje zijn of voor als in een avond alleen ben en even rustig in mijn eentje wil mediteren en genieten(dan vaak 1).
Zelf vind ik 2-CB een hele leuke PartyDrug, maar ook een drug dat ik graag op lage doseringen in neem om even tot me zelf te komen.
Ik merk dat dat mijzelf wel helpt in het dagelijks leven zelfs nog een week erna. Alleen probeer ik het met de individueele gebruik maar 1 keer in de 2 weken te doen. En op feestjes alleen wanneer er feestjes zijn.
Ik zit alleen wel dat ik nu altijd wanneer ik denk laat ik het weer eens doen, dat ik het weer opnieuw aan moet schaven. Stel 2 feestjes en 2 keer zelf. Zou zo’n 8 pilletjes zijn, plus minus per maand.
Sommige maanden ook helemaal niet zelfs.
Het is natuurlijk veel makkelijker en goedkoper om ietjes groter in te slaan.
Alleen de ene kant zegt tegen mij, dat dat niet nodig is, en wellicht niet slim. En de andere kant denkt dat het wel handig kan zijn omdat je dan fysiek ziet hoeveel je gebruikt en koopt.
Een vriend van mij heeft altijd wat xct liggen alleen dat doen wij echt een paar keertje per jaar. En dit vaker.
heeft er iemand ervaring met het hebben van een voorraad, en zo ja wat waren jullie verwachtingen en hoe pakte het uit. Zijn jullie er door meer gaan gebruiken of juist meer bewust geworden van het gebruik.

Alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."