#1
Hoe gaat het nu dan?Vannacht 3FA geprobeerd. Ik dacht dat 4FMA de bom was, en dat was het ook, maar ivm 3FA?
3FA is een absolute hoogvlieger. Ik ben er 100% zeker van dat dit binnen enkele maanden ook verboden gaat zijn. Het is speed maar dan beter.

