Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer 4-FMA

Mijn eerste keer 4-FMA

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beady zei:
Vannacht 3FA geprobeerd. Ik dacht dat 4FMA de bom was, en dat was het ook, maar ivm 3FA?

3FA is een absolute hoogvlieger. Ik ben er 100% zeker van dat dit binnen enkele maanden ook verboden gaat zijn. Het is speed maar dan beter.
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu dan?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had zaterdag voor t eerst 4fma. Vond het alleen een energieboost. 150mg oraal. Geen tintelingen of euforie zoals 4fa had. Afgetopt met wat mdma.
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Hoe gaat het nu dan?
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/hoe-gaat-het-nu-met-je.71309/page-7#post-1751201

Even voor de mensen die dit aandachtig volgden :)
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wtf 1gr 4-fma😱 ik zit hier op 130mg pillen en da werkt al meer dan reuze, 8u en daarna ganse dag doorkomen zonder moeheid, niks kater. Maar ach ik ben hier al meermaals ferm verbaasd tot geschokt, mbt doseringen 🙄
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Σανσα zei:
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Klik om te vergroten...
Wel 2,50 statiegeld als het een europallet is. Ff naar de appie. In de flessenautomaat proppen en je heb per pallet weer 2,50 terug ofzo! (vergeet geen decoupeerzaag mee te nemen of een Japanse trekzaag, anders past 'ie niet) Niet dat het veel boeit omdat je toch dat statiegeld al hebt betaald, maar geeft toch weer een kleine euforische boost, mocht je een kater hebben. :tongueclosed: :tongueclosed: :grin:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beady zei:
Het is eigelijk een vrij lange tijd, een halfjaar toch, niet goed geweest. Veel drugs in het geniep terwijl ik - nog steeds - in behandeling ben. Ik ben sinds 14 mei clean van drugs. Ik voel me tegenwoordig soms heel depressief en soms heb ik er geen last van en ben ik gewoon gewoon denk ik. Ik besef nu wel dat synthetische drugs, net zoals alle andere, niet mijn ding zijn. Ik moet stoppen met die dingen want ik ga er te graag mee door. En als ik dat doe geraak ik niet alleen mijn vrijheid maar ook mijn kind voor altijd kwijt.
Klik om te vergroten...


Conclusie: 1G 4fma en 3 dagen later aan de 3-fa is niet goed voor je. Sterkte @Beady
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
4-FMA is mij te pusherig, heb het 1 keer gebruikt en heb toen in een waas van energieverbijstering de keuken van een vriend blinkend schoon staan poetsen...

Dat is denk ik toch wel mijn ernstigste ervaring met drugsmisbruik geweest.

Dat spul ga ik pas weer gebruiken als ik op een feest ben ofzo, maar dan ga ik wel eerst checken of er geen smerige aanrechten aanwezig zijn...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
4-FMA is mij te pusherig, heb het 1 keer gebruikt en heb toen in een waas van energieverbijstering de keuken van een vriend blinkend schoon staan poetsen...

Dat is denk ik toch wel mijn ernstigste ervaring met drugsmisbruik geweest.

Dat spul ga ik pas weer gebruiken als ik op een feest ben ofzo, maar dan ga ik wel eerst checken of er geen smerige aanrechten aanwezig zijn...
Klik om te vergroten...
Als je genoeg neemt verschijnen er vanzelf smerige aanrechten (en andere dingen).
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#9
25 minuten later en ik krijg vochtige handjes. Ik voel de druppeltjes zweet onder mijn armen. Het begint te werken. Ik ga nog wat bijnemen. Ik schat dat ik ongeveer 250 tot 350 mg in totaal binnen heb dan..
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste thread dit ik start sinds ik lid geworden ben. Ik zit nu aan mijn derde RC namelijk 4FMA. Heb geen weegschaaltje, heb een zakje vn 1g bij me liggen en zowat op het gevoel in een vloeitje gekiept. Een kwartiertje later voel ik nog niets maar ik heb geduld. En 4FMA om bij te tanken. Ik ben echt benieuwd. Vorig keer 100 mg 6APB en dat was een beetje een teeurstelling.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok ik bevestig : zalig spul. mmmmm
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beady zei:
Ok ik bevestig : zalig spul. mmmmm
Klik om te vergroten...
Waar kan je het mee vergelijken? Is het meer speed of meer mdma achtig? Je bent nog wel even onderweg denk ik zo.

Heb hier ook 4-FMA liggen, maar geen idee wat te verwachten?
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meer MDMA maar echt heel goed! Ogen trillen als zot! Opgewonden gevoel. Ik raad het iedereen aan.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leef je nog? Het is super dom om een onbekende stof "zowat op het gevoel in een vloeitje" doen. En als het 250mg is dan zit je al op dubbel "heavy" dosis volgens psychoanutwiki.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben een hele gevoelige jongen cute. En ik heb een neus voor zo'n dingen.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry schat 😞 hoe is het nu dan? Heb je bijgenomen?
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jep. 1g in totaal. Ik sta behoorlijk strak man? Tering!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 gram??? 😱 What the f.
Ik zal voor je bidden dan maar 😅
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou je dat doen? En hoeveel keer zou je dan bidden?
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na redelijk wat onderzoek en op vlak van eigen experimenteren is 200mg een goeie dosis. Oraal bommen is de beste roa. Als je te laag doseert voel je amper iets en krijg je enkel negatieve neveneffecten.

cutepool zei:
Leef je nog? Het is super dom om een onbekende stof "zowat op het gevoel in een vloeitje" doen. En als het 250mg is dan zit je al op dubbel "heavy" dosis volgens psychoanutwiki.
Klik om te vergroten...
PsychonautWiki is dan ook heel conservatief.

Hier heb je data van Tripsit.me:
TripSit Factsheets - 4-FMA

D7A9E454-098B-4908-9C7F-52767687F22D.jpeg


C54F15D4-02B8-4F25-8F4B-975A42A4E45A.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."