#1
De sfeer is goed ![:)]()
Wat een idioot artikel Roos!
Dit dus! Veel beter!Gewoon lekker samen drugsen bij iemand thuis met vrienden.
Ja beste inderdaad.Nu vier ik helemaal geen kerst meer met ze.![]()
Misschien omdat de favoriete hobby van een stoner is praten over andere keren dat ze stoned waren. Geloof me, ik was er ook zo een. En zoiets is alleen leuk als je zelf ook stoned bent.Heb stoned wel eens kerst gevierd.
Nu vier ik helemaal geen kerst meer met ze.![]()
Nee hoor. Had gewoon gehangen met de buurman voor het kerst diner.Misschien omdat de favoriete hobby van een stoner is praten over andere keren dat ze stoned waren. Geloof me, ik was er ook zo een. En zoiets is alleen leuk als je zelf ook stoned bent.
Chillen met bolderbastNee hoor. Had gewoon gehangen met de buurman voor het kerst diner.
En dat vonden de prima? Of waren ze zelf te druk met hun eigen drugsgebruik te verbergen?Ik blow me altijd helemaal de teeeering in vlak voor mijn familie-kerstdiners. Is kerstontbijttraditie, dus moet wel. Daarna altijd flink aan de wijn; fantastisch. Eerlijk gezegd en van mijn FAVORIETE wietervaringen, nu een paar jaar op rij.
Cold blooded 👌 dat is ljuv.Succes met je artikel en dubbele topics aanmaken, joe joe!
Beetje wiet - hebben ze toch niet door. Ik lul altijd slap.En dat vonden de prima? Of waren ze zelf te druk met hun eigen drugsgebruik te verbergen?
Love it when you talk slap to me.Ik lul altijd slap.
Love it when you talk slap to me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."