Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer coffeeshop - spannend!

Eerste keer coffeeshop - spannend!

2 antwoorden
823 weergaven
18-5-2026
v
voxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Ik ben een student van 24 jaar. Ik heb een aantal jaar geleden de diagnose ADHD en depressie gekregen en slik sindsdien venlafaxine. Helaas heb ik het afgelopen jaar gemerkt dat ik steeds minder positieve effecten ervaar van dit antidepressivum en vooral rondom de winterdagen vind ik het erg moeilijk om stabiel te blijven: slecht slapen en veel drukte in mijn hoofd. De afgelopen week ben ik erg aan het nadenken geweest of er iets is dat me kan helpen wat meer rust in mijn hoofd te krijgen en 's avonds wat beter te kunnen slapen, en ik heb besloten komende week The Grass Company in Tilburg te bezoeken om wat Indica wiet te kopen (weet nog niet welke) die ik wil vapen omdat ik persoonlijk geen fan ben van tabak of roken over het algemeen (nooit gedaan ook).

Ik vind het best spannend, ben er namelijk nog nooit geweest. Op zich wel veel geruststelling van mensen die zeggen dat het personeel er vriendelijk is en dat het eigenlijk gewoon een lunchroom is waar je cannabis kan kopen i.p.v. alcohol. Ik heb toch een aantal vragen:

- Klopt het dat op het menu van de website van The Grass Company enkel eten/drinken staat en niet de cannabisproducten? Is dit met een reden (bijv. wetgeving)?
- Consumptie is verplicht. Ik kan dus bij het bestellen aan de balie simpelweg zeggen "... euro van ... en een vanille milkshake" of wat dan ook?

Alvast bedankt, ik hoor trouwens ook graag jullie eerste ervaringen! :grin:
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal hangt er gewoon een lijst met de strains die ze verkopen en de kostprijs per gram. Dan kies je iets en vraag je het gewoon. Op een paar minuten ben je binnen en buiten, soms wordt er wel naar je id kaart gevraagd ter leeftijdscontrole. Net alsof je in de McDonald's een big Mac zou bestellen, heel casual.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hoeft daar niet persé te eten/drinken.

Maar mocht het toch overwegen. Neem de nacho’s en de milkshakes daar. Goddelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."