#1
2-FMA
Ja ben nog steeds bezig maar na jaren wachten, ben ik een beetje zat. Heb vaak aangegeven hey probeer hiermee te helpen. Maar elke keer die positieve benadering, je doet het zo goed bla bla ben ik een beetje zat. Elke keer maar dezelfde behandelingen omdat mijn "diagnose" zo is gesteld. Van medicatie veranderen doen ze niet zo snel, slik al 15 jaar hetzelfde. Ik voel me niet gehoord en lopen makkelijk over mij heen.Heb je al eens gekeken naar de oorzaak van je vermoeidheid? Dat lijkt me een duurzamere oplossing dan een stimulant zoeken om je de dag door te helpen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."