Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoekende

Zoekende

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#1
2-FMA
J
JuudsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenmiddag allemaal

Ik ben sinds kort gestuit op het idee om te kijken welke "medicatie" past aangezien je van drugs meer en meer gaat gebruiken en dit idee leek me veiliger om bij mij de gewenste resultaat te raken.

Ik ben op zoek naar iets wat mij energieker maakt en focus geeft. Ik ben vaak moe en na een paar uurtjes werk ben ik weer moe en moet ik bij slapen Het idee dat ik iets kan gebruiken dat ik goed de dag kan doorkomen zint me wel. Gewoon wat enegieker en wat leuker het leven en wat meer focus

Ik heb zelf speed geprobeerd het helpt wel maar voor kortere periodes en het idee dat ik bij moet nemen meer en meer, zint me niet. Met speed ben ik ook wel vaker afgeleid en een praat graag en kan weer geen focus leggen.

Hebben jullie misschien tips voor mij, ik heb in principe niet veel nodig maar iets wat ik gecontroleerd kan gebruiken.

Veel liefs

Juudster
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#3
2-FMA
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je al eens gekeken naar de oorzaak van je vermoeidheid? Dat lijkt me een duurzamere oplossing dan een stimulant zoeken om je de dag door te helpen.
J
JuudsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blaatschaap zei:
Heb je al eens gekeken naar de oorzaak van je vermoeidheid? Dat lijkt me een duurzamere oplossing dan een stimulant zoeken om je de dag door te helpen.
Klik om te vergroten...
Ja ben nog steeds bezig maar na jaren wachten, ben ik een beetje zat. Heb vaak aangegeven hey probeer hiermee te helpen. Maar elke keer die positieve benadering, je doet het zo goed bla bla ben ik een beetje zat. Elke keer maar dezelfde behandelingen omdat mijn "diagnose" zo is gesteld. Van medicatie veranderen doen ze niet zo snel, slik al 15 jaar hetzelfde. Ik voel me niet gehoord en lopen makkelijk over mij heen.

Ik wil zelf gaan kijken wat er past en eventueel kijken of ik die aan medicatie aangepast te krijgen. Maar ik ga nu steeds vaker op zoek naar uppers maar het idee dat ik hiervan een mildere effect kan hebben. Ben ik bereid om te experimenteren.

Weet zeker dat de "medicatie" alleen niet helpt en nog een lange weg heb begaan maar ik wil toch wat proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."