
http://www.happyholland-online.nl/heads ... ikel=Caffeïne-Manitol-Inositol
Is online hoor.
Link doet het niet helemaal maar je vind het wel op de site.
Jij snapt het echt niet he?Angramar Temenos zei:Ja, versnijd het dan niet met caffeine. Dat verneukt je speed meer dan dat gewoon versnijden doet.. Als je nou perse moet versnijden, gebruik manitol of poedersuiker of zelfs meel. Of beter versnijd je het gewoon niet, maar ja versnijden ga je wss toch wel, wat ik ook zeg![]()

Angramar Temenos zei:Ja, versnijd het dan niet met caffeine. Dat verneukt je speed meer dan dat gewoon versnijden doet.. Als je nou perse moet versnijden, gebruik manitol of poedersuiker of zelfs meel. Of beter versnijd je het gewoon niet, maar ja versnijden ga je wss toch wel, wat ik ook zeg![]()
- Dat heb ik gehoord, beetje bitter..Maarja speed snuiven is voor de beginner ook vaak om teSittaMan zei:Het smaakt wel bijzonder slecht ;p
En een weegschaal hebben is wel aan te raden![]()
Wacky zei:Pure caffeine is koffie maar dan zonder alle andere dingen die in koffie zitten, klinkt logisch of nie ? En het doet hetzelfde als koffie en cola, maar dan zonder het effect van het water en de suiker.
Je hebt hier nu 3 posts gemaakt waarvan er 2 in de afvalbak zitten (en deze zou er ook zijn als het geen reply was op een andere post. Probeer eens het niveau van je posts een beetje op te krikken joh.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."