Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest euforische nummer!!

Meest euforische nummer!!

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Meester PLid
01-01-2024, 00:00
#1
thanks!! morgen draai ik op een groot illigaal festival in de spacehoek :P
dus rond de 80 mensen spacen morgen lekker op jullie nummers!~
more please!

oja, iedereen is uigenodigd, het is in Eindhoven je kan er met een tent kamperen en alles,
pm me voor meer info! een groot drugsfeest :openmouth:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2




deze past bij t bovenstaande nummer :grin:

S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#3
vette topic, persoonlijk ben ik wel van de klassiekers :grin:




Vooral flying high ga ik dan erg hard op :rock:


Edit: zien jullie de filmpjes? ik kan ze zelf niet zien maar ik weet zeker dat ik ze er goed heb neergezet. Ik zet voor de zekerheid ook nog f normale links neer.

http://www.youtube.com/watch?v=fA05D5rkHFA

http://www.youtube.com/watch?v=aF4ffQI6qc0

http://www.youtube.com/watch?v=--_KyuZMsnA
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Edit: zien jullie de filmpjes? ik kan ze zelf niet zien maar ik weet zeker dat ik ze er goed heb neergezet. Ik zet voor de zekerheid ook nog f normale links neer.
Klik om te vergroten...

Nee, je hebt ze niet goed neergezet. Alleen de code na de "=" kopiëren en dan markeren en de "youtube" knop gebruiken.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ze even voor je aangepast. Nu zijn ze wel te zien.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Evenals die van Johan de Witt. :)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#7

Voor de hardstyle liefhebbers :)
Text past precies bij het xtc idee, en de melodie is gewoon heel vrolijk
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#8
ah zo, nu zijn ze inderdaad zichtbaar. thx Svali :wink:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
urtinriZ zei:
Voor de hardstyle liefhebbers :)
Text past precies bij het xtc idee, en de melodie is gewoon heel vrolijk
Klik om te vergroten...

Dus ook voor jou, de code na de "=" kopiëren!
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#10
Svali zei:
Dus ook voor jou, de code na de "=" kopiëren!
Klik om te vergroten...

Ah ik snapte hem al niet, zal et onthouden :)
T
TikkelenLid
01-01-2024, 00:00
#11
urtinriZ zei:

Voor de hardstyle liefhebbers :)
Text past precies bij het xtc idee, en de melodie is gewoon heel vrolijk
Klik om te vergroten...

Heerlijk nummer is dat he! Moah!:grin:
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Johandewitt zei:
alles van above and beyond. maar vooral deze

[Above and Beyond - Good for me]

zo in combinatie met de clip. heerlijk !
Klik om te vergroten...
Inderdaad een erg lekker nummertje. Moet je eens de club mix versie van dat nummer luisteren, die vind ik ook echt heerlijk.


Ik doel dan vooral op het stukje tussen 3:00 en 6:00, wat ik mooi vind. De eerste 2 minuten en het laatste gedeelte (vanaf 7:00 tot het einde) zijn helaas wel lelijk.
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij stond me iTunes heel de nacht op repeat. En dan wel op het nummer Beatiful Lies van Mt Eden. Jezus wat heb ik daar lang op gespaced.
M
Meester PLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoihoi ik ben P.

ik ben nieuw op dit forum maar kijk soms wel mee,
Sinds oud en nieuw 2011 gebruik ik xtc/mdma ( 6 keer gedaan).

Ik heb veeeel muziek geluisterd onder invloed en ik heb gemerkt dat ik en de mensen rond mij,
die ook gebruiken 1 nummer hebben die ze het meest euforisch vinden.
Ik hou totaal niet van de muziek van 30 seconds to mars maar het nummer "kings and queens" is zo! euforisch, jezus christus echt een aanrader!

Ik zou graag jullie keuzes willen zien voor meest euforisch nummer zodat we er allemaal van kunnen genieten!

groetjes P
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#15


m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tandem van Protest the Hero. De eerste keer dat ik het nummer luisterde moest ik al huilen ( vooral vanwege de emotie van de zanger en de tekst). Dit is het enige nummer waar ik dat bij heb. En onder invloed krijg ik het hele nummer kippenvel en voel ik me echt verbonden met de zanger. Heerlijk!
J
JohandewittLid
01-01-2024, 00:00
#17
alles van above and beyond. maar vooral deze zo in combinatie met de clip. heerlijk !

Mvg,

Johan de Witt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."