#1
heey haaiii
ik en een paar vrienden van me gaan zaterdag gezellig naar walibi (naar fright nights dat ze je allemaal gaan late schrikken door het hele park heen enzo
) en we nemen dus ook xtc mee want ja dat wil je tog gwn wel zo mee maken haha.. maar vroegen ons af (zijn beginners) of het erg is als je achtbaan ingaat als je xtc op heb of miss iemand die ervaring heeft even kan vertelle wat er dan gebeurd ofzow ![:)]()
hoop niet dat de vraag al n keer gesteld is anderss sorryy
kusjechantje
ik en een paar vrienden van me gaan zaterdag gezellig naar walibi (naar fright nights dat ze je allemaal gaan late schrikken door het hele park heen enzo
hoop niet dat de vraag al n keer gesteld is anderss sorryy
kusjechantje