Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en achtbanen

xtc en achtbanen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
chantjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey haaiii

ik en een paar vrienden van me gaan zaterdag gezellig naar walibi (naar fright nights dat ze je allemaal gaan late schrikken door het hele park heen enzo:grin:) en we nemen dus ook xtc mee want ja dat wil je tog gwn wel zo mee maken haha.. maar vroegen ons af (zijn beginners) of het erg is als je achtbaan ingaat als je xtc op heb of miss iemand die ervaring heeft even kan vertelle wat er dan gebeurd ofzow :)

hoop niet dat de vraag al n keer gesteld is anderss sorryy


kusjechantje
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
De vraag werd laatst wel gesteld, maar dan met coke. Net iets anders dus.

Maar als je nog een beginner bent lijkt het me niet zo heel verstandig. Drugs/XTC versterkt je emoties enorm en het kan dan zijn dat je er gigantisch slecht op gaat. Zeker met zo'n snelheid en over de kop gaan en alles. Ik weet niet of dat wel zo leuk is. Sommigen zullen het misschien te gek vinden, maar ik zou eerst maar eens meer gaan experimenteren voordat je er aan begint.
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij gaat dat echt niet goed ( denk ik )
ik zou daar denk ik keihard slecht op gaan en ik ben geen beginner..
Denk ni dat dat heel chill is.
Maar als jullie t tg gaan doen wil ik graag lezen hoe t was

Ciaoo
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het van de zomer gedaan maar dan in duinrell.
9 uur stonden we op. had net me broodje kaas en melk naar binnen gewerkt en toen gelijk pil derin. Moet zeggen dat het wel een gave ervaring was. Het lijkt net of je veel hoger gaat en ik kon ook in meer dingen achter elkaar dan normaal. Het is moeilijk te omschrijven want ik weet ook nog maar de helft ofzo.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
SilentHunterNL zei:
Ik heb het van de zomer gedaan maar dan in duinrell.
9 uur stonden we op. had net me broodje kaas en melk naar binnen gewerkt en toen gelijk pil derin. Moet zeggen dat het wel een gave ervaring was. Het lijkt net of je veel hoger gaat en ik kon ook in meer dingen achter elkaar dan normaal. Het is moeilijk te omschrijven want ik weet ook nog maar de helft ofzo.
Klik om te vergroten...
Heb dat jaren geleden gedaan in six flags met paar vrienden gespijbeld en gek gedaan. Was een unieke leuke ervaring. Ervaring is wel aan te raden inderdaad! Herinner me het nog alsof het gister was, prachtige ervaring met de nodige xtc ervaringen achter de rug voor ik dat deed. Krijg er gelijk weer zin in :)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het ook in keer meegemaakt in de Efteling 3 jaar terug, fantastische ervaring! werd in de Python en vogelrock op een hele aparte manier lekker duizelig van, vogelrock in het donker met die laserlamp in het begin was mega space.
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben ook wel eens op de blauwe driehoeken (185mg) naar de efteling geweest, was echt heel vet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."