#1
Het klinkt misschien heel vreemd, maar vind het niet echt prettig om mee naar de dokter te moeten. Dus leg ik het hier voor in de hoop iemand weet waar dit vandaan komt. Ik heb in het verleden wel eens xtc op, verder nooit problemen mee gehad. Nu al 1 jaar niet meer op. Maar wanneer ik eens een keer flink alcohol drink, voelt het alsof ik weer xtc op heb, en dan zie je het ook aan mn ogen en aan mn kaken. Ik vind dit erg vervelend en weet niet wat ik hiermee moet.
Als iemand hier ervaringen mee heeft, of zelfs een oplossing meld het me aub.
Groetjes
Als iemand hier ervaringen mee heeft, of zelfs een oplossing meld het me aub.
Groetjes