Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben meestal stil als ie hard begint in te slaan. Als iemand dat praat wor ik stront shagerijnig omdat ik me space een beetje lekker probeer te sturen. Maar het ligt ook net aan je bui en met wie je ben ofcourse."
"Ik heb het van de zomer gedaan maar dan in duinrell. 9 uur stonden we op. had net me broodje kaas en melk naar binnen gewerkt en toen gelijk pil derin. Moet zeggen dat het wel een gave ervaring was. Het lijkt net of je veel hoger gaat en ik kon ook in meer dingen achter elkaar dan normaal. Het is moeilijk te omschrijven want ik weet ook nog maar de helft ofzo."
"Heb het ook. Na aantal glazen voel ik me kaken zwaar aanspannen en me ogen staan ook wijd open. Maar grote pupillen niet"
"Ik had gister hetzelfde! Had zaterdag 1,5 Speakertje genomen en een hoooop bier. Had gister echt het iq van een kip. Alles was ik na 2 seconde al vergeten wat er gezegd werd enzo :P Zwaar irritant."
"Voor mij maakt het niet veel uit. Wel op een lege maag slaat ie volgens mij sneller in. Misselijk ben ik nooit geweest en dat verschild denk ik gewoon per persoon. Maar zal wel gewoon goed eten van te voren aangezien je tijdens de X niks naar binnen krijgt. Althans ik dan.. Have fun and be save"
"Dat kunnen wij niet ruiken wat erin zit :P Als je die geruchten heb gehoord zou ik ze maar gewoon laten testen voor de zekerheid."
"Ik neem altijd een halfje derbij als ie lekker begint op te komen"
"Heb vrijdag Witte Speakertjes geprobeerd. Zeker een aanrader Iets sterker dan Q'tjes. Heb een reportje geschreven"
"Ola, 14 Januari wil ik naar het feessie van Paul Elstak, Maar had een vraagje hoe het zit met de zero tolerance regeling tegenwoordig? En weet iemand toevallig of er hondjes aanwezig zijn"
"Ik ga kk hard man. Voel je em al? Mag ik vanavond bij jou slapen. Goeie shit man. Dat soort zinnen en dan om de 10 min ofzo xD"