Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Dance XTC pillen

Q-Dance XTC pillen

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Drugsforum lezers,

Ik heb een vraagje m.b.t de Q-dance xtc pillen.
Ik heb gehoord dat de laatste batch die was uitgebracht slecht was en dat mensen daarmee problemen hadden. Kan iemand iets meer kwijt over Q-dance pillen? (Ik ben er niet bekend mee, maar wil ze wel eens proberen)

Of dat de pillen laatste tijd een te laag MDMA gehalte hebben. Volgens mij ligt een normale Q toch wel op de 150?
Misschien verschilt dit ook per regio (Utrecht), denk dat er meerdere zijn die deze pillen drukken.

Iedereval ik zou graag recente informatie willen hebben over deze pillen.

ADutchNightmare
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kunnen wij niet ruiken wat erin zit :P Als je die geruchten heb gehoord zou ik ze maar gewoon laten testen voor de zekerheid.
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedeavond,

Afgelopen zaterdag heb ik een qdance gedaan, het was voor mij de beste xtc ervaring (heb een tripreport erover).

Slechte batch geen idee mijne waren getest op 170mg mdma
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar?
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb vrijdag Witte Speakertjes geprobeerd. Zeker een aanrader :grin: Iets sterker dan Q'tjes. Heb een reportje geschreven
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#6
ADutchNightmare zei:
Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar?
Klik om te vergroten...

geen idee ik heb nog niet zo heel erg vaak xtc gedaan. Maar ik denk dat zo'n beetje elke pil wel leuk is het hangt er alleen van hoe je jezelf opstelt?
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan dus q-dancejes krijgen. Modbreak

Niet vragen naar prijzen!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ADutchNightmare zei:
Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar?
Klik om te vergroten...

Op dit moment zijn er Roze eekhoorns, Q-dance en Speakers die goed zijn. Vast nog wel wat meer maar deze zijn weer in miljoenen gedrukt als ik het zo hoor :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."