Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De dag na speed, neem ik meer speed.. doh..."
"Wat mij het slimst lijkt als je het met pep wil doen is, 1 gram.. en alleen 's ochtends een lijn. 's nachts slapen. na een nacht wakker zijn gaat het je niet lukken."
"Re: kun je aan speed een blijvende psichose overhouden Immo zei: Wat zijn een hoop mensen toch altijd weer naïef zeg. "Roze speed is beter dan witte" "Speed die naar appel ruikt is beter dan normale". Ik vraag me toch echt af waarom zoveel mensen dit denken. Klik om te vergroten... vervelende newbies altijd. ik denk dat jij loden pep had met je 10-15 gr. want ik neem aan dat je het over per dag heb. want in een heel leven is het vrij weinig.."
"Ik doe het gewoon er tussenin, ik kies niet graag een kant"
"tip, als het slecht is ga niet zeiken bij dealer, of die dealer moet een klein slap ventje zijn.."
"Vaker gebruiken, dan verminderen de bijwerkingen. hij kromp altijd tot miniatuur formaat, maar die narigheid is gelukkig over"
"Screwdriver zei: ik doel niet op 'spijt omdat je hebt gebruikt'..maar meer spijt om dingen die je hebt gezegd/gedaan terwijl je onder invloed was ik heb namelijk zooo vaak spijt gehad na een avond excessief zuipen...lomp gedrag, dingen die ik niet had moeten zeggen etc. maar hoe zit dat bij speed? heb je dan nog de volle controle over je gedrag? Klik om te vergroten... Volledige controle heb je nooit als je onder invloed bent. Maar je kan nog normaal functioneren en jezelf gedragen. Je denkt alleen soms dat je Rambo bent, maar daar moet je maar gewoon aan toegeven."
"Altijd al willen weten..."
"6 uur lang niks gedronken? dan vergiftig je je eigen lichaam."
"5 Gram in een maand is niet veel..., mensen zoeken tegenwoordig naar mankementen. Als ze iets zien dan denken ze gelijk dat het wat is. Je praat jezelf dat aan. Negeer het en je hebt er geen last van."