Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Milan076 zei: Ben wel benieuwd wat jullie het lekkerste vinde en het vieste, vermeld ook het alcohol percentage erbij als je wil, zelf vind ik het lekkerste Petrikov (de blauwe versie), 14,5% alcohol en na 1 fles ben ik al aardig van de wereld, vieste drankje vind ik zelf Vieux, niet te zuipen, meestal rond de 30/40% alcohol. Klik om te vergroten... hmmm die petrikov vind ik ook vrij lekker. vooral gemengd met een energiedrankje waardoor hij overigens groen kleurt"
"come on! grow shrooms GROW!"
"ik ga denk ik ook op paddentoelen jacht aankomende herfst. lijkt me gewoon superleuk om te gaan zoeken en ze te plukken. vooral als je op het einde van de dag er een hele hoop hebt. denk ook dat je trip leuker wordt omdat je er moeite voor hebt gedaan en plezier in het plukken zelf hebt. kan niet wachten tot de herfst haha"
"Ik ga over ongeveer 2 weken op jacht in het Amsterdamse bos. Misschien is het een leuk idee om samen met een een groepje van leden van DF op zoek te gaan naar paddestoelen? Kunnen we de speurtocht ook nog mooi afsluiten met een mooie trip van de buit. Zou ook wel handig zijn als er een paddestoelexpert mee gaat Iemand interesse? Liefst bij het Amsterdamse bos."
"leuk! nog meer mensen zin om mee te gaan binnen 2 weken? als het niet al te duur is koop ik nog een boek over paddo's (in de natuur)."
"hey vogel leuk dat je mee wilt! elke kennis van de natuur is mooi meegenomen. volgens mij bestaat er niet iets waarmee je de paddestoelen ter plekke kan testen? maar wel de uiterlijke kenmerken waaraan je ze kan herkennen. wanneer komt jullie goed uit? ik werk van ma tot vrij van 8 tot 1. een vrijdag of een zaterdag is voor mij het beste. dus 26, 27 oktober, 3 of 4 november komt mij het beste uit. en zijn jullie naast het wandelen/zoeken nog in voor een trip? ik wel als er nog meer mensen mee willen op paddestoelenjacht in het Amsterdamse bos zou dat leuk zijn!"
"klopt, heb ik zelf ook al opgezocht bedankt voor de tip! Pikachu zei: T heeft gisteren gevroren... Weet niet of ze dan meteen naar de klote zijn, maar is niet echt chil Klik om te vergroten... iemand die weet hoe erg dit is?"
"het is half oktober"
"ah ja verkeerd begrepen."
"Meest vieze is campari of pina colada en lekkerste toch wel tequila."