Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel heroine per dag nemen echte verslaafden?

hoeveel heroine per dag nemen echte verslaafden?

25 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
vogel zei:
bestaan er opiumverslaafden in nederland ?
Klik om te vergroten...

Zeker, vooral onder hier verblijvende Iraniers komt dat voor. Daar moet je zijn voor die stuff Mindgamer. Laadt je riotgun maar alvast door...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik nam elke avond 10 euro bruin (ong. 0,2 gram), werd volgende ochtend om 11 uur ziek en nam dan op mijn werk Meet (10 mg.). Vervolgens werd ik eind van de middag ziek, kocht na mijn werk de bruin en stelde het uit tot 's avonds, waarna ik weer 10 euro bruin rookte. Dus per dag 10 euro bruin en 10 mg. Meet.

Als ik elke dag alleen maar bruin gebruikte (al 4 jaar geleden, gelukkig...), zat ik op 20 euro per dag.

(MAAR NU NIET MEER HOERA!!! WANT IK HEB NALTREXON IMPLANTAAT...)

Maarre... ik ben een meisje van maar 1.54 meter :) , dagelijkse dosis verschilt denk ik erg van anderen daardoor.

Groetjes, Rara.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij: drie-kwart tot één gram per dag, voor ongeveer acht negen jaar. Ik haalde één keer in de tien dagen tien gram - veertien dagen vijftien gram.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
Bij mij: drie-kwart tot één gram per dag, voor ongeveer acht negen jaar. Ik haalde één keer in de tien dagen tien gram - veertien dagen vijftien gram.
Klik om te vergroten...

Ja, zelfde bij mij; 3/4 tot 1 gram. En 50 a 65 mg methadon als ik geen dope had. Op het laatst metha en dope samen.. toen ging het pas echt fout.
Gelukkig allemaal goed gekomen, al bijna 10 jaar geen dope gebruikt.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vraag me af hoe duur is heroine per gram?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Riel zei:
ik vraag me af hoe duur is heroine per gram?
Klik om te vergroten...

Tussen de 20 en 30 euro?!
Correct me if iam wrong
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afhankelijk van je hoeveelheid en de band met je dealer. Bij mij was het tachtig euro voor vijf gram, honderd-vijftig voor tien gram en rond de tweehonderd (afhankelijk van zijn bui) voor vijftien gram. Dit was was het goedkoopste.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij ben ik dan goed genaaid al die jaren, haha..., ik kocht een tientje per dag en kreeg dan 0,2 tot kwart gram...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee hoor, kwantumkorting is hierop van toepassing :wink:

Ik heb ook wel een periode noodgedwongen in het zuiden des lands Hero gekocht. Dit was écht absurd duur. Rond de vijf-en-twintig euro voor bagger-bruin.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
r@r@77 zei:
Volgens mij ben ik dan goed genaaid al die jaren, haha..., ik kocht een tientje per dag en kreeg dan 0,2 tot kwart gram...
Klik om te vergroten...


inderdaad haha, ik heb wel een periode gehad dat het tachtig euro voor 1 gram was, maar dat was ook wel heel erg lichte en lekkere bruin, bijna grijs :hearteyes:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
toen ik verslaafd was werd ik alleen sóchtends ziek rooktte dacht ik ook maar een kwart gram op een dag, maar was dus wel degelijk verslaafd want ik werd ziek als ik niks nam!

maar kende, eigenlijk de meeste die om de 6 uur ongeveer weer moesten roken/shotten dan werden ze al weer ziek.

Hoe langer en meer je gaat roken hoe sneller je weer ziek word en weer nodig hebt.
das zwaar klote als je al verslaafd bent rook tot je niet meer ziek bent en laat het dan.
als je extra gaat roken meer dan nodig eigenlijk( snel achter elkaar) kom je heel snel op een punt dat je paar keer per dag ziek wordt, en dus steeds meer een meer moet roken en vervolgens zit je dan zo ook nog elke dag aan de methedon ect ect ect

pas op @!!!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat was ik ook destructief maar van mij was geen lekker misslijkheid koste de longen uit me lijf, en vermagerde ook flink.
Was ook een poliegebruiker = destrutief dus gebruikte het liefst van alles doorelkaar om maar zo raar mogelijk te worden.
Ik heb nooit gespoten gelukkig, bruin alleen geschineest, coke gebased, niet gespoten
maar ben zo 2 jaar verslaafd geweest, meestal zie je naar verloop van tijd inderdaad dat je de grenzen meer gaat verleggen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
anoniempje zei:
...
das zwaar klote als je al verslaafd bent rook tot je niet meer ziek bent en laat het dan.
als je extra gaat roken meer dan nodig eigenlijk( snel achter elkaar) kom je heel snel op een punt dat je paar keer per dag ziek wordt, en dus steeds meer een meer moet roken en vervolgens zit je dan zo ook nog elke dag aan de methedon ect ect ect

pas op @!!!
Klik om te vergroten...

De laatste drie maanden van mijn Hero-affaire rookte ik enkel wanneer ik het ''echt'' nodig had. Dat was wel een bizarre tijd. Ik begon dan rond een uur of twaalf, stopte om één uur, een halve gram zwaarder :wink: Dit dan na vier-en-twintig uur weer herhalen.

Een paar keer per dag ziek worden, neen, nooit! Ik maakte mezelf wel eens psychisch ziek. Maar eigenlijk nooit binnen 't etmaal, gelukkig!
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat ik me afvraag, wanneer noem je iemand een "echte" verslaafde ? ik voel me redelijk zwaar verslaafd als ik de reacties lees, waarom voelde ik me dan nooit goed weg met een kwartje , of een halfje per dag, ik zat op het einde toch wel aan een gram of 4 , 5 per dag hoor, en daar hoefde ik echt mijn best niet voor doen om het op te gebruiken :cry:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou dat heeft te maken met hoe vaker je rookt op een dag hoe meer je rookt, en hoe meer je weer moet roken om zelfde effect te houden, de bekende vicieuze cirkel.
En ligt ook aan je voorkeur.en tolorantie.en kwaliteit van de bruin.

ik moest vreslijk overgeven van bruin en werd wel snel stoned ervan en had niet zozeer de behoefte zoveel te roken, ik heb een hoge tolorentiegrens maar met bruin iets minder,waardoor ik niet zoveel hoefde te roken :wink:
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ anoniempje : in het begin werd ik er ook verschrikkelijk misselijk van, maar het was een lekker soort misselijkheid, niet zoals je dronken bent en de boel moet overeind kotsen ... :kots:
nee, het gaf me gewoon een warm , sereen gevoel ... in het begin chineesde ik het nog maar op de duur spoot ik het gewoon anders had ik waarschijnlijk nog meer nodig, en denk niet dat het aan de kwaliteit lag hoor, neen, ik wist perfect mijn grenzen maar wou er gewoon over, ik was wat je kan noemen een destructief gebruiker ...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
"De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen."
Klik om te vergroten...

Was dat maar zo ! Ik heb intussen al heel wat opium weg gerookt, maar nog geen paleis, tuin of stad gezien...
r
ray1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
"De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen."
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dat is precies wat ik wil. Rondvliegen in een aards gebied :hearteyes:
Hoe de fuck kan ik aan opium komen!!
Klik om te vergroten...

De eerste keer heroine= vaak kotsen
De tweede keer= heroine ook dromen tuinen paleizen tropische eilanden enz.
Maar dat verdwijnt na 3 soms 4 weken iedere dag gebruik, dan word je sóchtens wakker met een loopneus en denkt: ik heb griep, maar zodra je doorkrijgt dat die griep ophoud als je heroine neemt, begint het gedonder. En ben je junk. Want niemand laat zichzelf doelbewust pijn en of griep leiden toch?
Overigens als je ziek bent van heroine, en je rookt wat OPIUM ben je ook weer beter.
De clou?
Als je 3 á 4 weken iedere dag opium rookt ben je ook een addict ( verslaafde, junk )

Dus pas op!!!
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spor zei:
Mindgamer zei:
"De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen."
Klik om te vergroten...

Was dat maar zo ! Ik heb intussen al heel wat opium weg gerookt, maar nog geen paleis, tuin of stad gezien...
Klik om te vergroten...

ja, was ook iets waar ik me vragen bij stelde, of het aan mij lag of zo ....
maar ja, een roze olifant zag ik ook nog nooit :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is een gevoel van de zevende hemel, niet een belevenis, zoals met LSD of Paddo's :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."