Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Keertje proberen' - GEWOON DOEN!!

'Keertje proberen' - GEWOON DOEN!!

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
HAHAHAHA

Die onderste heb hier echt zitten schaterlachen achter mn computer !! Ik vind niet snel iets te ver gaan maar dat gaat echt TE VER !

Past wel bij jcutter overigens :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben het hier ook wel met Arie eens...

Nogmaals ik ben niet echt "tegen" heroine, al zou ik het nooit voor iemand regelen, maar ik neem het zelf gewoon niet omdat ik weet van mezelf dat ik dát niet aan kan.

Het enige waar ik echt tegen ben is meth. das pas echt troep vind ik
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik snap dat je mensen ergens voor wil waarschuwen, maar er zijn er wel degelijk die het 1 keer kunnen proberen en daarna nooit meer.
ik en mijn vriend bijvoorbeeld. (ok, nooit meer kan ik nog niet zeggen want het is nog 'maar' 3 jaar geleden wat niet echt telt in een mensenleven, maar we zijn niet van plan het ooit nog te doen)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey domme on-informeerde pubers die heroine willen proberen, GEWOON DOEN JOH!! Neeuhh je raakt heus niet verslaafd :wink: 1x kan niet kwaad joh :wink:


Ik word zo schijtziek van mensen die heroine willen proberen. ELKE heroineverslaafde begon PRECIES hetzelfde als jullie. Het kan niet kwaad, 1x, ik ken de gevaren, ik wil gewoon het gevoel kennen.

Zij zouden nu moorden plegen om in jullie schoenen te staan en die heroine NIET te proberen, nu zouden ze moorden plegen voor een grammetje hero om lekker high te worden :smoke:

Dit is geen nuttig topic en zal vast delete worden, ik zal vast wel een waarschuwing krijgen ofzo maar maakt me niet uit. Ik hoop dat elke domme mongool die hier komt met 'Ja wil het een keer proberen, word toch niet verslaafd' TOCH verslaafd raakt. Nu hebben jullie de kans het te weigeren, straks niet meer. Jullie zijn een schande voor alle heroinejunkies, die wensten dat ze terug in de tijd kunnen. Schaam jezelf, heroine proberen, wat bereik je ermee? De 1e keer zal je vast gaan kotsen ofzo (waardoor je het natuurlijk nog een keer zal doen om het echte gevoel te kennen).

Je hebt werkelijk NIKS te winnen, maar ALLES te verliezen. Mensen die het toch doen, zijn gewaarschuwd. Mijn keuze is snel gemaakt :wave:




silverfish zei:
25 jaar geleden wilde ik het ook ''een keertje proberen''. Nu ben ik zo'n 12 afkickpogingen verder en subuxone werkt bij mij niet na 25 jaar methadongebruik. Ik heb chronische pijn en voel me al bijna 10 jaar klote (fysiek). Ik ben namelijk bijna 10 jaar geleden gestopt met bruin maar stoppen met methadon is een ander verhaal...
Nee, echt, probeer het die kutzooi, vooral doen, lachen man.
NOT
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In the 1996 Household Survey on Drug Abuse, 1.1 percent of those polled said that they had used heroin at least once. But only 18 percent of that 1.1 percent had used it in the past year, and only 9 percent had used it in the past month.
Klik om te vergroten...
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, gelukkig niet. Ook echt totaal geen behoefte aan. Ik heb nog nooit een positief verhaal over herine gehoord, heroine staat gelijk aan woorden als dood,verslaving,junkies. Ik snap dat mensen drugs willen proberen en lekker lol hebben in hun leven, maakt me verder ook niet uit, maar om Heroine te proberen zie ik het nut gewoon niet van in. Het valt niet normaal te gebruiken, onmogelijk. Doe je het na de 1e x nog een keer omdat je het lekker vind, is dit directe verslaving.

De reden waarom mensen het willen proberen is puur voor het gevoel natuurlijk. Maar ik snap het interessante hier niet, het is 1 van de meest verslaafde drug die er is, en er zijn ondertussen duizenden mensen dood aan gegaan. Neem dan gewoon een lijn coke ofzo, of vermaak je 4 uur lang met een pilletje van 2 euro, want als je toch wel verslaafd raakt aan hero (wat volgens mij iets van 90% het geval is), benje je hele leven FUCKED. Is dit 'die ene x proberen' nou waard? Dacht het niet.

Drugs is geen speeltje, wie met vuur speelt zal z'n hand verbranden.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat je je post iets subtieler had moeten overbrengen, maar ik snap je punt.
ik doe niet aan hero,helemaal niet aan opiaten, en ik wil het ook nooit doen,en als ik iemand waarmee ik heel vertrouwd ben het zie doen sla ik hem ook zeker zo hard op zijn bek dat die het nooit weer doet.(hopelijk)]
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
In the 1996 Household Survey on Drug Abuse, 1.1 percent of those polled said that they had used heroin at least once. But only 18 percent of that 1.1 percent had used it in the past year, and only 9 percent had used it in the past month.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Bekennen / erkennen is heel andere koek. Wanneer een instituut met dit soort cijfers komt, ben ik altijd wat sceptisch. Misschien is dit niet terecht van mij, maar zo voelt het.

Je gaat een verslaving nu niet zo gauw aan anderen - laat staan overheidsorganen - opbiechten. De waarheid levert geen fluit op voor een verslaafde, lijkt mij!

Wat betreft een subtiele benadering; dit heeft, althans, zo lijkt het, ook geen zin.

Gr.,

Eend
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het wel goed, lekker confronterend. Ik ben het met je eens.
Zelf overigens ook nooit geprobeerd, ook niet in geinteresseerd.

Ik heb ook eigenlijk nog nooit een positief verhaal over hero gehoord. Hoewel je als je rijk zat bent er prima oud mee kunt worden.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het lief dat je dit zo zegt en zo betrokken bent.
Ben het ook met je eens, sommige dingen hoef je gewoon niet te weten.
Met alle respect overigens voor de mensen die er wel hooked aan zijn geraakt, alle sterkte en liefde aan hen :)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt werkelijk NIKS te winnen, maar ALLES te verliezen.
Klik om te vergroten...

zo is het!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe het als ik een cronische ziekte heb (en geld genoeg om die hero te betalen)
stel nu dat ik nog een jaar te leven heb, wordt dat dan niet het beste jaar van mn leven?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
033Amnesia zei:
.......... Neem dan gewoon een lijn coke ofzo
Klik om te vergroten...


In eerste instantie vond ik je stelling zo gek nog niet, maar deze vind ik achterlijk.
Een cocaïne verslaving is nl vergelijkbaar, sterker nog, de meeste coke-addicts die ik ken zijn er slechter aan toe!
Coke heeft momenteel echter nog de naam een "luxe drug" te zijn terwijl bruin er is voor losers.

Imo is dit een "modeverschijnsel" en een zeer groot misverstand hetgeen in de loop der tijd nog wel zal gaan veranderen.

Elke drug is voor losers wanneer je er niet verantwoord mee om kan gaan.


Grr.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
en toch ken ik heel veel ex bruin gebruikers die de bruin inmiddels wel laten staan, maar de basepijp niet uit hun mondje kunnen houden.
Een verbetering kan ik het niet noemen inderdaad :)


het voordeel van wit is dat je niet ziek wordt van de ontwenning, maar dat houdt niet in dat je je happy voelt ofzo. Je zal nog steeds zowat alles doen om maar aan die flash te komen.

en snuiven is niet boeiend meer als je eenmaal echt weet hoe de pijp smaakt. JE geest is dan vaak zo vervwrongen dat je elk gesnoven lijntje als zonde ziet, want het had tien keer lekkerder in de pijp geweest.

maar misschien is dat omdat snuiven toch nooit zo mijn ding was.

:wave:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamerOfDreams zei:
ik doe het als ik een cronische ziekte heb (en geld genoeg om die hero te betalen)
stel nu dat ik nog een jaar te leven heb, wordt dat dan niet het beste jaar van mn leven?
Klik om te vergroten...

Nee, want dan verneuk je je laatste jaar.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
No offence, maar wat een stom gelul. Als je van jezelf weet dat je sterk in je schoenen staat, bestaat de mogelijkheid best dat je het bij een paar keer kunt laten. Helaas zijn de mensen die er mee beginnen vaak te jong (of te stom) om zichzelf echt goed te kennen en daar gaat het fout.
Als je wat ouder, wijzer, bent en een beetje ruggengraat hebt is er, net als met alle andere drugs, niets aan de hand. Nee, ik spreek niet uit ervaring, maar ik weet van mezelf wel dat ik het bij een paar keer kan laten. Een dakloos bestaan als heroïneverslaafde is niet het doel dat ik in dit leven wil bereiken, dus gebeurt dat niet, punt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ArieKanariE zei:
en toch ken ik heel veel ex bruin gebruikers die de bruin inmiddels wel laten staan, maar de basepijp niet uit hun mondje kunnen houden.
Een verbetering kan ik het niet noemen inderdaad :)


het voordeel van wit is dat je niet ziek wordt van de ontwenning, maar dat houdt niet in dat je je happy voelt ofzo. Je zal nog steeds zowat alles doen om maar aan die flash te komen.

en snuiven is niet boeiend meer als je eenmaal echt weet hoe de pijp smaakt. JE geest is dan vaak zo vervwrongen dat je elk gesnoven lijntje als zonde ziet, want het had tien keer lekkerder in de pijp geweest.

maar misschien is dat omdat snuiven toch nooit zo mijn ding was.

:wave:
Klik om te vergroten...
denk dat het dat is want heb een stuk of 4 x gebased en vind er geen ruk aan...
snuiven daarentegen is een probleem voor mij!
ik neem nu zon 6j coke denk ik... van matig tot hard gebruik naar terug matig tegenwoordig...
hangt gewoon van persoon tot persoon af denk ik... :wave:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey Frisko, ik wil je kunnen zeker niet onderschatten. Maar iedereen die ik ken en met de pijp in aanraking is gekomen, heeft er een ervaring bij die met vrijwel niets te overtreffen is voor ze, op dit moment.

Voor mij was dit ook maar wat link en ben er bij tijds mee gekapt. Die drang is zowat niet te houden.

Misschien ben jij een uitzondering op mijn regel :wink:

Gr.,

Eend
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het lijkt me toch wel mocht je een keer heroine willen proberen en je er goed over nagedacht hebt en stevig in je schoenen staat... en je weet dat er een risico is op verslaving waar je niet op geanticipeerd hebt..

als dat allemaal snor zit moet je het gewoon doen dan imo

ikzelf zou er nooit aan beginnen iets te groot risico, en ik heb het lef toch niet om mezelf te spuiten :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
eend zei:
Hey Frisko, ik wil je kunnen zeker niet onderschatten. Maar iedereen die ik ken en met de pijp in aanraking is gekomen, heeft er een ervaring bij die met vrijwel niets te overtreffen is voor ze, op dit moment.

Voor mij was dit ook maar wat link en ben er bij tijds mee gekapt. Die drang is zowat niet te houden.

Misschien ben jij een uitzondering op mijn regel :wink:

Gr.,

Eend
Klik om te vergroten...
hey speeseend,
kan idd kloppen wat je zegt hoor!!
ik heb ook mensen naar de kloten zien gaan door de basepijp...
maar langs de andere kant zeker zoveel mensen naar de kloten zien gaan door coke snuiven.
alles is verslavend als het je ligt hé...
kijk maar eens naar de ooh zo onschuldige speed! :wave:

greetings from a coke addict who made peace with his addiction :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."