Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lake zei: Het middel hallucineert niet.. dat doe jij. Het middel is hoogstens hallucinogeen. Klik om te vergroten... Maar wat serieuzer, ik zou er niet aan beginnen. Bijna alle trip ervaringen zijn negatief, je weet niet meer wat echt is, je weet zelfs vaak niet meer dat je tript. Dit gaat gepaard met hallicunaties van bijvoorbeeld monsters, mensen die er niet zijn, enge beesten die uit je armen komen, etc etc. En het heeft ook nog lichamelijke risico's, je kunt er geloof ik depersonalisatie van krijgen en ook nog andere dingen.. Er staat geloof ik nog ergens een report van.."
"rook inhouden zo lang je kan Met een puurpijpje gaat dit alleen vaak vrij moeilijk omdat de rook vrij heet is."
"Ik vraag me af.. in nederland groeien ook heksenboleten.. dat zijn van die paddestoelen met buisjes ipv streepjes aan de onderkant (zoals eekhoorntjesbrood, die kent bijna iedereen wel..) Als je die beschadigd kleuren ze ook blauwig, zou daar ook psilocybine inzitten?"
"hmm, k ga ook maar eens capsules halen dan, de smaak van die gedroogde dingen is echt niet te harden en dan moeders blender maar weer even lenen... :P"
"Als er een beetje een redelijk aantal mensen is die meedoet ben ik ook van de partij Voor het bekogelen met champignons voel ik cker wel wat"
"Ketaboy zei: Vriend 1: draaide trippend een peertje uit een lamp en stak het in zijn mond en begon er in te bijten. Wel weer goed gekomen niks doorgeslikt, wel dikke snee op zijn tong en gehemelte. Vriend 2: rende gillend naar mijn tafel toe en deed een flying kick op de verzameling vazen die er op stonden. Tevens spoelde hij zijn verzameling zilveren ringen door het toilet. Ikzelf: dacht dat mijn huis compleet kapot was en dat ik dakloos was geworden en ben huilend op mijn bank geklommen en viel er af en kneusde toen mijn voet. OJa.. vriend 1 piste in zijn broek en we zijn er gewoon alle drie meermaals doorheen gelopen. Klik om te vergroten... Hoe zou dat nou toch komen..."
"Ik denk alleen dat er niet veel mensen zijn die je trip vis willen kopen dan :P 3 dagen in een halve delirium staat rond lopen lijkt me nou niet echt heel prettig.."
"Wat ik zelf heb gemerkt is dat als je het gespreid inneemt het langer duurt voor het opkomt, maar je ook veel langer blijft trippen. Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt en ook afgelopen zaterdag bij een vriend, die was aan het eten van 12 tot 2 ('s nachts) en tripte een dikke 5 uur hard, en toen werd het geleidelijk wat minder, maar hij heeft tot in de middag nog patroontjes en kleurtjes gezien. 's middags moest ie werken bij de kartbaan/lasergame dinges, dus hij stond daar nog lekker van de lichteffecten te genieten"
"JJJ zei: Ik vind vlees in combinatie met psychedelica echt niks. Dode dieren eten staat echt zo recht tegenover de tripgedachte Klik om te vergroten... Dan maak je toch gewoon een groentebouillon ofzo :P Opzich is het wel een leuk recept, alleen wel jammer dat je zolang in de weer bent voor het klaar is"
"Hee wat vet, ik ga dit zeker een keertje doen als ik weer een kweekset heb, is ook niet zo moeilijk te maken tenminste thanks for sharing! edit: de dosis gaat dus net zoals LSD in de microgrammen? dan wordt het wel een beetje moeilijk doseren denk ik.."