Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjolie

Hasjolie

87 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Staat ook in andere thread wat meer over: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5943&
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
in portugal was het 25€ voor 1 grma, dus spotgoedkoop! maar hier zal da wel wa duurder zijn
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik bedoel dat het dus niet legaal te krijgen is.. of gedoogd word
l
lifesucksLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil het ook proberen

zou ik ook willen proberen, maar ken niemand die het verkoopt :stoned: kan iemand ernee helpen? thanks potheads :stoned: :P
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraag het je moeder, die gaf me laatst na een beurt nog een shotje :wink:

vragen om drugs is vragen om ellende.
V
VenloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo
l
lasloLid
01-01-2024, 00:00
#7
SUPER VET

mijn wiet en hasj dealer maakte het geregeld... ik heb het vaker gerookt. je kan er gewoon een druppel over je peuk heen doen bij de gloeipunt en de olie loopt als het ware met de gloeitop mee. het is de vetste manier van stoned zien op opium na.. may-B is hero nog vetter bu I don't wanna know... CKER AAN TE RADEN is by the way wel een harddrug
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Venlo zei:
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo
Klik om te vergroten...

Spelen met gas is levensgevaarlijk, deze gebruiker doet net alsof het super simpel is.

Plastic kokers zijn als een gevaar .....
Gas in vloeibare vorm is een gevaar ....

dus ga je het proberen lees jezelf goed in, want je bent voor je het weet je handen kwijt.

1 vonk van een electrische ontlading kan je leven voorgoed verneuken.


Be safe do not fuck around ....

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik warm mijn olie brander alvast op ..... even helemaal te stoned in de zon zitten trippen ...


:wink:

:hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
zou het nog wel een keertje willen proberen. heb het een keertje gerookt...gewoon een klein beetje op een joint. maar toen was ik eigenlijk net pas begonnen met blowen. ik herinner me er ook niet zo veel meer van, want ben gewoon in slaap gedondert. wist toen ook niet zo goed wat het was en wat het met je kon doen. nu ik wat meer ervaren ben lijkt het me toch wel anders. denk wel dat ik het aan zou kunnen.

over een paar weekjes heb ik het waarschijnlijk tot mijn beschikking. zal dan wel even posten hoe het was.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
hasholie is meestal een tinctuur met alcohol zoals hierboven al staat maar er zijn ook gewoon stroperige zuivere THC-producten. Vaak donker, voornamelijk thc met een beetje bladgroen dat ook uitgeextraheerd wordt. En stoned dat je ervan wordt als je een minibeetje op een vloeitje uitsmeert!
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
erwin krol zei:
hasholie is meestal een tinctuur met alcohol zoals hierboven al staat maar er zijn ook gewoon stroperige zuivere THC-producten. Vaak donker, voornamelijk thc met een beetje bladgroen dat ook uitgeextraheerd wordt. En stoned dat je ervan wordt als je een minibeetje op een vloeitje uitsmeert!
Klik om te vergroten...

de hasjolie die ik had was zeg maar de butaan gas variant. dat lijkt me toch effectiever en volgens mij is dat ook de echte hasjolie.

in ieder geval bedankt voor de uitleg...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Boner simpson zei:
Ja, ik weet in wat voor soort flessen, maar die dingen zijn als ik me niet vergis meer dan een meter hoog :openmouth: En zoveel heb ik niet nodig lijkt me :openmouth:
Klik om te vergroten...

Er zijn ook kleinere flessen, liter of 5 of 10 ofzo..

Bij azarius hebben ze nu ook een handig dingetje..
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm dat apparaatje van azarius ziet er wel interessant uit. Kan je hasjolie ook vaporizen?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
mmm.... hasjolie..... hier is het praktisch niet te krijgen dus ik zou het zeker eens willen doen Kan je het ook zelf maken??
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#18
olijfolie rooken is ook aan te raden
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
toooz zei:
olijfolie rooken is ook aan te raden
Klik om te vergroten...
wat doet dat dan??? :confused:
en moet je de tabak dan niet te lang laten drogen?
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#20
doe een glaasje vol met olijfolie en dop je heele sigaret er in, niet te lang er in laten want het moet snel kunne droogen,

dan lekker op rooken :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."