Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsplanten geript

planten geript

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sjuulke_lpLid
01-01-2024, 00:00
#1
godverdomme.. me planten zijn gejat :angry: :angry:

zijn er hier nog meer mensen met dit probleem?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit gelukkig, maar dit gebeurt wel soms ja, vooral als ze in de voortuin / zicht staan. :mrgreen:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha :P waar stonde ze dan?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dikke pech. :stoned:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb de pech dat ik een paar planten vergeten ben mar dat is een luxeprobleem.....
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tja... buitenwiet he!

die nemen af-en-toe de benen!
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#7
das balen he voortan maar 24/7 bewaken he
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
"herfst" heet dat?
s
sjuulke_lpLid
01-01-2024, 00:00
#9
ze stonden helemaal achter in me tuintje..
en bijna niemand wist er van af.. behalve 1 kerol wiens scooter ik gefixed heb.. ik ben bij hem langs geweest, toen ik binnen kwam ging ik naar de woonkamer.. keek uit het raam en toen zag ik wiet ligge dat ze aant knippe waren.. :smilingimp:

toen heb ik die gast doorgelaten me wiet dat ik kon gebruiken gepakt.. 1 plant hadden ze eruit getrokken en daar zat nog geen eens us wat aan

maar ik ga me lekker een paar steks binne zetten.. :stoned:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Altijd flink balen als dat gebeurt. Die van mij staan er godzijdank nog.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
flink balen ja. Door het kutweer dit jaar is er al niet zo'n heel beste opbrengst, (2 van m'n planten stukgewaaid :angry: ) moet er niet aan denken dat de plant die nog staat nog eens gestolen zou worden :(
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jup , deze week hier ook :( Maar ik heb geen flauw idee wie :(
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gecondoleerd :(


Mijn planten staan in de duinen, daar komt het gemiddelde wietstelende rondhangende figuur teminste niet.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Radeon915 zei:
gecondoleerd :(


Mijn planten staan in de duinen, daar komt het gemiddelde wietstelende rondhangende figuur teminste niet.
Klik om te vergroten...
Hey, allen de duinen afzoeken!
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
je hebt nog tot morgen :wink: daarna staan er alleen nog wat stronken :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe dat ! :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 jaar na elkaar
hoezo dom?

vorig jaar: twee prachtige white widow struiken van 1m70
wat er overschoot was een putje van enkele cm's diep, er hing niets aan en ze kunnen het echt nie overleefd hebben.
klootzakken
nu begin ik er niet meer aan
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
neem een dobermann als trouwe vriend.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#19
Man, in dit geval weet je het al, als die gast zelf geen planten had is het vrij duidelijk,

heb zelf ook al planten geript maar dan knipte ik meestal de dikskte toppe der af of soms ook heel de plant maar zou feitelijk nooit een bijna kaale meeneme

ben ook al geript geweest

DIT STEL IK VOOR:

je weet dus waar hij woont,!!!!

de komende week in een plestik zak in je tuin poepen,
daarna goed dicht knopen
en ergens uitsmeeren bvb op zijn voor raam,auto,scooter of andere leuke plekjes!!

of anders zen zen carburator er af knippen, of als hij een grote tuin heeft kan je ook diskreet Bamboo wortels onder de grond plante, na een half jaar is zen heele tuin dan bewortelt en kan hij alles hakken

maar omdat je zen scooter gefixt heb zou ik heelemaal parra gaan en ratten vergif aan zen hond gaan voeren, dan is de hond sneller gedroogd dan jouw wiet

kies maar ik kies voor de stront
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#20
en ja > ik ben vroeger nog zo gek geweest om in september alle wijken te doorzoeken naar de geur van verse wiet

met resultaat: een enorme plant in een kerel zen achtertuin !!

altijd goed voorzien van veiligheid enz....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."