Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over welk ras praten we hier?"
"Heroine meth meth meth meth De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig."
"sjaak herremans zei: 2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje) Klik om te vergroten... geen problemen mee. Zit nu op MDMA kristallen te wauzen, en dat voelt voor mij hetzelfde als een halve pil met MCPP, ik heb het idee dat ik redelijk tolerant ben voor dt spul. mijn mten kunnen er echt niet tegen, wel voordelig als zij slechte pillen hebben, dan krijg ik ze alsnog voor gratis Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen..."
"Heroïne en Methamfetamine.. teffeszooi.. Heroïne omdat ik er mensen echt aan kapot heb zien gaan.. onomkeerbaar naar de klote.. En Meth omdat het te link is om te gebruiken en ik altijd een beetje huiverig ben dat die teringzooi als "normale" amfetamine aan de man word gebracht (ik neem ook nooit zomaar een nakkie van iemand aan, ik zorg wel voor mezelf en ken mijn dealer goed) En sigaretten.. teringzooi... al te veel mensen kapot zien gaan aan kanker van heel dichtbij.. en er gaan er nog vele komen ben ik bang.. ik ga binnenkort echt stoppen.. (aan de andere kant, iedereen heeft zo wel zijn eigen "voorkeurs-tering-drug" ik kan me voorstellen dat andere mensen vinden dat mijn argumenten ook opgaan voor alcohol, coke en noem maar op...)"
"alweer anderhalf jaar vrijgezel en niet echt op zoek."
"Peukie, biertje en 100 MG keta.. lekker slapen zometeen.."
"punk, ska en psychobilly"
"Is het niet wijs om een keertje in een terrarium of aquariumwinkel te gaan kijken? die hebben bergen materiaal om te verwarmen, thermosthaatjes en datsoort dingen... bij de meeste growshops is dat spul allemaal veel duurder en "groot""
"Coke, hands down. Coke "smaakt"lekkerder, coke "voelt"lekkerder (als je het snuift dus), coke ruikt lekkerder... Enige nadeel is dat je er echt bergen van nodig hebt voor een goede avond (zoals boven al vermeld) ik kan met een pakje pep echt 10 keer zo lang doen als met coke, dat is echt zo op en dan is het inderdaad nog duurder ook ja.. maar ach, alle "lol" heeft zijn prijs nietwaar? De ene drank is bijvoorbeeld ook de andere niet..."
"Joy op de wijnstraat, al van oudsher mijn vaste shop, al moet ik toegeven dat ik er al jaaaaaren niet meer geweest ben.. toen ik net 18 was haalde ik daar bergen voorgedraaide joints die mijn broertje weer verkocht op zijn school.. mooie tijden"