Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Less is more"

"Less is more"

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik las vaak "less is more met pep"
had dit een tijdje geleden getest.. gewoon.. weinig genomen.. effect viel me zwaar tegen etc. etc.

wat bleek.. was waarschijnlijk gewoon echt grafspul

heb vrijdagochtend doorgetrokken tot gisternacht met 3 gram pep. (wel goede pep) heb serieus gewoon vaag zitten hallucineren, denk door de combo amfetamine + uitputting, zag msn schermpjes scheef gaan etc. etc. ik was ook bang dat het niet meer goed zou komen (moest vandaag werken) etc.

weet nu voor mezelf dat ik met VEEL minder pep een VEEL leukere tijd kan hebben. (heb net klein beetje op en voel me heerlijk!).

Dus.. ik wou alleen even mededelen dat ik erg blij ben dat ik hier achter ben gekomen en ook voor de opkomende pep-experimenteurs!(of hoe noem je dat :confused:) It's true! Less is more! :hearteyes:

greetz
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
het hallucineren herken ik wel, je bent toch lang (kunstmatig) wakker en je gaat je dingen verbeelden! eerste x dat ik dat had werd ik helemaal gek maar nu geniet ik ervan. :hearteyes:

less is more herken ik wel maar op een andere manier. eerste lijntje heb ik een sterk effect en naarmate ik meer neem neemt het effect wel toe maar steeds minder. (nog een beetje begrijpelijk?)
en daarbij komt, dat less wordt ook steeds more :rolleyes:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dikkop zei:
It's true! Less is more! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mee eens!

Ik doe vaak (nou ja.. "vaak" ) als ik pep gebruik hele dunne lijntjes, en dan verspreid over een avond zo een lijn of 10.. (en dat vind ik nogal wat, qua hoeveelheid)
Als ik dan kijk naar de medegebruikers om mij heen.. die trappen af en toe in hun eentje balkies weg waar ik 2 dagen op blijf stuiteren... mij niet gezien!

Ik kan dus met de helft (of nog minder) van wat zij in 1 keer naar binnen jakkeren een hele nacht doorgaan zonder een centje pijn, en ook nog es met een minimale kater (en die ken ik wel, want mijn eerste keren pep waren qua hoeveelheid gelijk aan die van hen)

Het zou ook kunnen dat het voor mij een gedeelte psyche is, omdat ik dus de hele nacht door kan snuiven, maar ik denk dat er zeker wel een kern van waarheid inzit dat je met "minder" pep veel verder komt dan met "meer"
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
om de 2 uur het sealtje openmaken is meer dan snel genoeg :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
's ochtends je meds meer niet ...
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Ik doe het voor een lichte oppepper, ik hoef er niet van te rushen. Maar daarbij heb ik ook nu weinig tollerantie.
Klik om te vergroten...

jeps basisje leggen is idd het slimste wil je nog mens zijn
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan het begin van de avond een bommetje van 100-200mg dex van 68% is genoeg (:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dikkop zei:
weet nu voor mezelf dat ik met VEEL minder pep een VEEL leukere tijd kan hebben. (heb net klein beetje op en voel me heerlijk!).
Klik om te vergroten...

Bij less is more geldt ook dat je op wel overwogen momenten je drugs neemt. Ik kan me vergissen, maar denk niet dat jij op het moment van inname zojuist de extra energie echt nodig had zo 2 dagen voor oud&nieuw.

Met less is more is het ook juist dat je topfit aan je drugs begint en dat je mentaal en fysiek zonder de drugs al prima in je vel zit. Dan werkt de drugs ook nog eens extra goed en heb je erg weinig nodig om dit effect te bereiken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
de_psychonaut zei:
k kan me vergissen, maar denk niet dat jij op het moment van inname zojuist de extra energie echt nodig had zo 2 dagen voor oud&nieuw.

Met less is more is het ook juist dat je topfit aan je drugs begint en dat je mentaal en fysiek zonder de drugs al prima in je vel zit. Dan werkt de drugs ook nog eens extra goed en heb je erg weinig nodig om dit effect te bereiken.
Klik om te vergroten...

Amen in zoveel woorden .....

Uitgerust aan je reis beginnen niet uitgeput.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
WTF, en dan praat er 1 over 3 gram en een over 10 lijnen :confused: jullie zijn gek :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Less is zeker more! aan 30mg heb ik het gewenste effect :) .
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
30 mg is idd wel erg weinig..
En ben je dan een hele nacht/avond voorzien, of pak je elk kwartier 30mg bij :P
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Less is zeker more! aan 30mg heb ik het gewenste effect :) .
Klik om te vergroten...

dan heb jij goeie shit :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe het voor een lichte oppepper, ik hoef er niet van te rushen. Maar daarbij heb ik ook nu weinig tollerantie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."