Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmaken verschillen?

Smaken verschillen?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cocaïne in de puurste vorm is een parelwit product. Cocaïne in poedervorm is een zout, veelal cocaïnehydrochloride (CAS 52-21-4). Cocaïne voor recreatief gebruik is meestal versneden met poeders als bakpoeder, melkpoeder ; suikers zoals lactose, glucose, inositol en manitol; en lokale anesthetica waaronder lidocaïne of benzocaïne.
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laats hadden ik en een paar vrienden een discussie over wat nou goeie coke is.
1: 1 zegt hoe witter de coke hoe beter de andere zegt hoe witter de coke hoe slechter.
2: 1 zegt hoe natter je neus word hoe beter de coke is de andere zegt dat het juist slecht is want je neus word nat door de mengsel die ze erin hebbe gezet
3: 1 zegt als coke brand is het puur de andere zegt dat het juist de mengsel is dat brand.

Wat is het nou? wat hebben jullie het liefst en wat denken jullie er over. we waren met zn 3e toen we deze discussie voerde. ik ken een jonge die nog wat mengsel had ligge inisotol geloof ik hij zegt dat er veel mee word versneden dus ik heb daar een lijntje van genomen en het brande totaal niet. want ik ben degene die denkt dat goeie coke altijd wel een beetje branderig is in je neus maarja wat weet ik nou vandaar dat ik het hier vraag. Bvd
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk

1. ja
2. ??
3. pure coke brand
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
coke is wit maar kan bij de productie weleens geel uitvallen.
maar het kunnen ook versnijdingsmiddelen zijn.

vooral van manitol krijg je een ontiegelijke loopneus, alles gaat los zitten, en het werkt laxerend.
neem een lijn, moet je meteen schijten dan is er een grote kans dat er een partij manitol in zit.

of pure coke brand weet ik niet.
heb meestal gewoon redelijke kwaliteit (50-60%)
ik heb weleens gehad dat mn coke wat brande (meer prikken).
maar meestal niet.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
anon22 zei:
neem een lijn, moet je meteen schijten dan is er een grote kans dat er een partij manitol in zit.
Klik om te vergroten...
Of als je ontiegelijke scheten gaat laten.... :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."