Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lot zei: Sweet_Shadow zei: lot zei: daar woon ik!!! daar zit de Appie Hein wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh ga straks is ff kieke daar Klik om te vergroten... Ramptoerist... Klik om te vergroten... oh nee zo bedoelde ik het helemaal niet.. meer zo van verbaasd en kijken hoe de situtie is zeg maar Klik om te vergroten... een ramptoerist dus"
"Doerak zei: Drugstore Cowboy (IMDB: 7.3): Realistische film over groep twintigers die hun vrije leven van drugsgebruik in stand houden met het beroven van apotheken. Zeer goede film. Helaas niet speciaal trippende beelden (á la Spun, Acid House..) Aanrader! SLC Punk! (IMDB: 7.2): Zeer goede film over twee vrienden die aan het begin staan van de Punk in Salt Lake City (SLC). Er zitten een aantal ontzettend grappige figuren in. De film bevat trippende beelden, maar dit is eerder een hulpmiddel dan een doel. De film is niet alleen maar lachen. Het begin is geniaal grappig en naarmate de film vordert wordt het steeds treuriger. Aanrader! Ik heb ook gehoord dat Twin Town geniaal is. Ik heb hem met veel moeite binnengehaald, maar heb moeite met het kijken vanwege het accent: namelijk Welsh. Als iemand subtitles heeft... Klik om te vergroten... SLC Punk is zeker een vette film, ook als je de punk-cultuur een hart toedraagt Verder ben ik een fervente filmkijker en heb ik al heel wat drugsfilms gezien. Daar steekt Trainspotting qua realisme toch bij bovenuit, verder denk ik ook aan Pulp Fiction (beste film allertijden), How High (lachen lachen lachen ), Don't Be A Menace"
"Ben net even naar mijn stamcafé wezen kickeren, en heb daar twee jointjes en drie pintjes genuttigd"
"Vorig jaar achter de examens hadden we eerst al wat gewoon pintjes liggen drinken en wat jointjes liggen smoren en dan savonds nog eens wat jointjes en dan shotjes tequila en dat is de enige keer geweest dat ik heb moeten overgeven. Was zo ko als iets en zat zo in een tuinstoel toen ik in 1x voelde dat ik ook moest overgeven (2 vrienden waren me al voor geweest), ik ben uiteindelijk in slaap gevallen in die tuinstoel rond 24u en werd wakker om 4u. Ik ging terug bij mijn vriend naar binnen (de deur was grwoon open) en daar lag hij en nog ene ko in de zetel, dan zijn we daar maar blijven slapen en sindsdien geen tequila meer gedronken, ik prefeer liever gwn pintjes of een paar slokjes jenever, whiskey of martini"
"Eazy E - Fat girl"
"Glorf zei: Desmond Dekker is wel okay, kennen jullie die Jimmy Cliff film The Harder They Come? (in Groningen kan je em wel bij Sleaze aan t kattediep halen). Das geen porno maar dikke Rude Boy cinema. Pistolen, platen en p...p....p... prachtige verhaal lijn. http://www.imdb.com/title/tt0070155/ Jimmy Cliff schreef trouwens ook weleens wat riedels voor meneertje Dekker. Klik om te vergroten... Is ook een gecoverd nummer van Rancid (my favorite band) Verder vind ik Operation Ivy, Tim Armstrong (sowieso eigenlijk), Transplants, Sublime, The Specials, The Slackers, The Skatalites, Hepcat, The Aggrolites, Less Than Jake, Reel Big Fish (laatste twee minder) wel leuke ska-groepjes. De meeste zijn nogal onderhevig aan punkinvloeden. Verder vind je in de reggae-muziek ook veel ska-invloeden, zeker als je terug gaat naar de Roots Reggae, maar ik vind het nogal moeilijk om Reggae-artiesten echt onder de noemer van ska te plaatsen omdat het meestal over enkele nummers gaat... Maar sowieso relaxte muziek"
"cadou zei: door de vorige post wijk ik een beetje af naar reaggae met ska invloeden af, maar Matisyahu is echt geweldig!!! Klik om te vergroten... Inderdaad, naast Groundation één van de weinige blanke reggae-artiesten die echt goed zijn. @ matthijs : Heerlijke producer vooral, met veel zalige reggae-artisten samengewerkt, is hij trouwens geen familie van Horace Andy (Money is The Roots Of All Evil) ?"
"De band die iedereen moet naar luisteren is Rancid, heerlijke punkmuziek met ska en reggae invloeden... Mijn favoriete groep."
"BillyBilo zei: zullen we er maar doherty van maken? Geweldig romantisch poeët en proza schrijver, ik ken op dit moment niemand zo puur als hij, volledig verkeerd afgeschilderd door de persmuskieten daar in Engeland. Klik om te vergroten... Ik geef je één naam dan : Tim Armstrong. Vind ik 1000x zoniet 1000000x beter dan Pete Doherty. @ Eier : Heb je ook een reden waarom je het niet met me eens bent?"
"Kan er anders best inkomen dat die 16-jarige dit zonder problemen heeft gedaan, zou jij niet hetzelfde willen doen moest iemand jouw vader vermoorden met messteken?"