Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Als ik research chems bestel, of drugs vh darkweb, verander ik m'n naam een beetje. Dus zou ik Claudia Peters heten, verander ik dat in Cindy Paters. Dan kunnen ze je niks maken. Zolang je niet een brief persoonlijk aanneemt. Als die in de bus valt, kan je altijd nog zeggen dat jij niet zo heet en dat je niks besteld hebt. Toch? Edit: ik laat het tegenwoordig door m'n vriend doen, zodat ik geen risico meer loop. Klik om te vergroten... Een valse naam maakt je alleen maar meer verdacht. Waarom? "plausible deniability", iedereen kan namelijk op iemand anders naam wat bestellen, ze kunnen je nooit wat maken omdat toevallig je naam op een poststuk staat. Echter als je op een valse naam post besteld en in ontvangst neemt ben je vanwege het schenden van het briefgeheim al strafbaar, de post was immers niet voor "jou" bedoeld. Rare namen op post vragen om aandacht, gewoon je eigen naam gebruiken."
"שמש zei: Is dat echt zo? Ik vraag me af hoe hard een evt aanklager dat kan maken. Je kan namelijk gemakkelijk over het hoofd zien dat jouw naam niet op het poststuk stond. Juist beter dat je eigen naam er niet op staat wanneer er iets illegaals in zit lijkt mij. Bovendien is briefgeheim het openen van post die niet voor jou bedoeld is. Het in ontvangst nemen is niet strafbaar. Anders zouden je buren die voor jou een pakje aannemen wanneer je niet thuis bent ook strafbaar zijn. Onzin dus. Ik denk overigens niet dat je een groot risico loopt wanneer het gebruikershoeveelheden zijn omdat men daarvoor in NL niet vervolgt. Je bent het kwijt, maar daar blijft het dan bij. Klik om te vergroten... Ik bedoel hier natuurlijk ook het openmaken van de post. Voor NL speelt dit eigenlijk niet maar in de VS waar ze controlled deliveries doen wel. Als je de threads op reddit of dread leest is de consensus dat een valse naam opgeven onverstandig is. In NL loop je eigenlijk alleen het gevaar dat je bestelling niet aankomt."
"Hier nog een BDSM-fan. Ook ik schaamde me vroeger voor sommige fantasieën en voorkeuren qua porno. Echter gaande weg ik meer bedpartners en ervaring kreeg, en het meestal de vrouwen zelf waren die aangaven dat het wel een tandje harder en ruiger mocht, heb ik het zelfvertrouwen gekregen om er wat meer voor uit te komen en het te accepteren voor wat het is. Ik kan je aanraden dit ook te doen. Gevoelens hebben alle ruimte nodig anders zijn ze als een vette scheet in een heel klein kamertje, ze blijven lang stinken. Ik heb nu een relatie met een sub en het is mn meest intieme relatie tot nu toe. Vanilla-seks is voor ons beide gewoon te saai we proberen het wel is maar eindigen toch altijd in het wat ruigere werk. Met BDSM zijn de mogelijkheden tot ontdekken vrijwel onbeperkt en omdat er altijd uitgebreid over moet worden gecommuniceerd maakt het heel leuk en intiem. Net als mn voorganger in de vorige post zou ik zeggen, omhels het, er is niets mis met je gevoelens. Je zou een boek als Domination&submission van Michael Makai kunnen lezen dan zal je zien dat je niet de enige bent en het allemaal nog wel een stukje extremer kan."
"Ik ben een groot fan van 3mmc. Ik neem altijd 1 grote dosis oraal (2,5 mg/kg lichaamsgewicht). Na de piek ca. 2 uur neem ik wat puntjes keta bij om de space weer terug te krijgen. Zo heb 4-5 uur lang een toptijd. Ik verkies 3mmc altijd boven mdma. Veel meer energie en geilheid. Ook de kater is vrijwel afwezig in tegenstelling tot mdma."
"Roze Olifant zei: Grappig, ook dit is dus weer zeer persoonlijk. Overigens volg ik je helemaal wat betreft de kater, dat is een groot voordeel, die is echt niet te vergelijken met die van MDMA. Maar ja, de ‘rush’ voor mij dus ook niet. Het is best een lekker spulletje, maar niet heel speciaal. Opzich wel fijn als je het met 3-MMC kunt doen en het zelfs verkiest boven MDMA, toch minder ellende achteraf. Geilheid herken ik niet, maar goed, voor mij werkt amfetamine ook zo aseksueel als maar zijn kan, dus ja. De combinatie met een disso erna heb ik nooit geprobeerd, kan leuk zijn dus? Klik om te vergroten... Ik vind keta echt wat toevoegen. Ik hoef dan geen 3mmc bij te nemen wat weer scheelt in de bijwerkingen. Ik heb zo een soort van 2 trips op een avond. Het schijnt wel wat zwaarder te zijn voor je hart. Omdat keta 1 van de weinige verdoving middelen is die de blooddruk verhoogt ipv verlaagt."
"100mg vind ik echt te weinig tenzij je 45kg weegt. Dan heb je een net niet ervaring met als risico dat je op 1 avond het hele zakje opvreet. Gewoon 2,5 mg/kg lichaamsgewicht en de rest achter slot en grendel. Zo heb je een fatsoenlijke trip en is het niet zonde van je serotonine pauze. Een kater heb ik van 1 zo'n dosis nog niet gehad, iets wat ik van mdma wel heb."
"Ik heb het onlangs ook gebruikt en afgaande op wat ik allemaal op diverse fora had gelezen had ik een andere ervaring verwacht. Er wordt vaak geschreven dat het tussen 4fa en mdma in zit qua trip, ik ben het daar vooralsnog niet mee eens. Ik vond de serotonine component minder dan bij 4fa dus voorlopig vind ik het meer tussen speed en 4fa zitten qua trip. Ook de geilheid vond ik minder dan bij 4fa of 3mmc."
"EcstaticZero1990 zei: Is er grote kans op bad trip?? Klik om te vergroten... Wat mindless zegt en maak niet de fout door erbij te gaan blowen. Op de piek van de trip zie ik het als een schaakspel met je gedachten en gevoelens en als je daarbij gaat blowen wordt het een vorm van 3D chess en de meeste mensen verliezen dan en wordt de ervaring bijzonder verwarrend en onprettig. De meeste tripmiddelen zorgen voor een onwijs sterk en diep gevoel van euforie, als je je daar op kan focussen als het allemaal te veel wordt, dan wordt de trip een stuk makkelijker. Daarnaast is de set en setting vaak ook nog wel te sturen tijdens de trip, je kan het jezelf makkelijker maken door in de tuin naar de bloemen en vogels te kijken en als je een hele heftige ervaring wil kan je in een donkere kamer gaan zitten en een koptelefoon met harde psytrance opzetten."
"Rivalrie zei: Wiet versterkt de lsd idd maar zorgt ook voor paranoia en angst. Klik om te vergroten... Is dit vooral bij lsd het geval? Want ik heb pas voor het eerst 4-ho-met genomen en op het einde van een heftige trip ook wat wiet gerookt en had nergens last van."
"Niet om het een of ander maar het is heel gevaarlijk om ghb te combineren met andere downers zoals ketamine. Deze combinatie is zelfs voor ervaren gebruikers bijzonder af te raden."