Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat lijkt het meest op 4-FMP/4FA

Wat lijkt het meest op 4-FMP/4FA

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
forcerendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

Zoals jullie wellicht weten is er niet meer aan 4-FMP/4FA te komen in Nederland, althans ik kan het nergens meer krijgen. 4-FMA wordt momenteel massaal aangeboden als vervanger, maar ik heb met dit middel lang niet de positieve ervaringen als bij 4-FMP. Ik mis dan toch echt dat euforische, tintelende, geile gevoel dat ik bij 4-FMP krijg.

Aan jullie de vraag: welk middel vinden jullie het dichtst bij 4-FMP in de buurt komen wat betreft die rush/gevoelens die ik omschrijf? Moet ik dan toch terug naar XTC? Ouderwetse speed (nooit gebruikt) zou misschien ook een oplossing kunnen zijn. Of misschien wel 3MMC? Of iets anders?

Ik hoor graag jullie meningen/ervaringen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een perfecte kopie zul je niet vinden want 4-fa is 4-fa.

Als een stimulerend middel wil waar je euforisch en geil van wordt dan is 3-mmc wel een kanshebber. Neem het wel oraal en niet nasaal.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
4-FA & 4-FMA bedoel je toch?

4-A ken ik niet?

Die andere is 4F-MPH
Klik om te vergroten...

Ja exact, ik maakte een typfoutje. Ik bedoel inderdaad 4-FA en 4-FMA.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
4-FMP bestaat niet, het is 4-FA of 4-A (4-FluorMethamphetamine of 4-FluorAmphetamine) Bij 4-FMP denk ik eigenlijk meteen aan 4-FluorMethylfenidaat, maar dat klopt niet.

Ik vind zelf 3-mmc het meest in de buurt komen dus in dat geval ben ik het wel met GangGang eens, maar het is natuurlijk gewoon een andere stof.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmmm 4-FA was inderdaad hemels, 4fma vind ik rond uit kut.
Ik vind pep het meeste in de buurt komen van 4-FA: euforisch plus de kriebels. (voor mij dan) alleen het slapen... Pffff
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-FMA zou nog een stuk euforischer moeten zijn lees ik overal, maar goed.

Dirkjan zei:
4-FMP bestaat niet, het is 4-FA of 4-A (4-FluorMethamphetamine of 4-FluorAmphetamine) Bij 4-FMP denk ik eigenlijk meteen aan 4-FluorMethylfenidaat, maar dat klopt niet.
Klik om te vergroten...
4-FA & 4-FMA bedoel je toch?

4-A ken ik niet?

Die andere is 4F-MPH
N
NystagmusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind 3mmc het meest in de buurt komen en eigenlijk beter. De piek is sterker dan van 4fa en daardoor lijkt het korter te werken maar ik vind de nastimulatie en geilheid echt vergelijkbaar met 4fa alsmede de afwezigheid van een kater.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
De echte rush en feeling van 4-FA ga je met de huidige RC's niet kunne nabootsen helaas. Ik zou een linker teelbal over hebben voor wat grammetjes 4-FA.

Hier rust 4-FA naast MXE.

Jmths zei:
3-FMA of 3-MMC dacht ik.

Al is het meest wenselijke alternatief op 4-FA wellicht 4-MMC of Methamfetamine.
Klik om te vergroten...
3-FMA is redelijk mild als ik het zo lees.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
3-FMA of 3-MMC dacht ik.

Al is het meest wenselijke alternatief op 4-FA wellicht 4-MMC of Methamfetamine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."