#1
Hi all,
Zoals jullie wellicht weten is er niet meer aan 4-FMP/4FA te komen in Nederland, althans ik kan het nergens meer krijgen. 4-FMA wordt momenteel massaal aangeboden als vervanger, maar ik heb met dit middel lang niet de positieve ervaringen als bij 4-FMP. Ik mis dan toch echt dat euforische, tintelende, geile gevoel dat ik bij 4-FMP krijg.
Aan jullie de vraag: welk middel vinden jullie het dichtst bij 4-FMP in de buurt komen wat betreft die rush/gevoelens die ik omschrijf? Moet ik dan toch terug naar XTC? Ouderwetse speed (nooit gebruikt) zou misschien ook een oplossing kunnen zijn. Of misschien wel 3MMC? Of iets anders?
Ik hoor graag jullie meningen/ervaringen!
Zoals jullie wellicht weten is er niet meer aan 4-FMP/4FA te komen in Nederland, althans ik kan het nergens meer krijgen. 4-FMA wordt momenteel massaal aangeboden als vervanger, maar ik heb met dit middel lang niet de positieve ervaringen als bij 4-FMP. Ik mis dan toch echt dat euforische, tintelende, geile gevoel dat ik bij 4-FMP krijg.
Aan jullie de vraag: welk middel vinden jullie het dichtst bij 4-FMP in de buurt komen wat betreft die rush/gevoelens die ik omschrijf? Moet ik dan toch terug naar XTC? Ouderwetse speed (nooit gebruikt) zou misschien ook een oplossing kunnen zijn. Of misschien wel 3MMC? Of iets anders?
Ik hoor graag jullie meningen/ervaringen!