Mensen denken vaak dat die visuals het 'doel' zijn van een trip maar dat is helemaal niet zo. Ze zijn eerder een soort bijverschijnsel.
Ik werd eerst ook niet paranoïde van wiet, tot ik dat opeens wel werd tijdens een LSD trip en een vreselijke bad trip heb beleefd. Dat wens ik je echt niet toe. Daarnaast koppel je wiet dan ook aan die ervaring en is het de eerstkomende tijd mogelijk geen optie meer om te gebruiken.@Mindless Bedankt, geen wiet dus! Nou word ik normaal helemaal niet para van wiet, maar het is jammer als het effect van de trip dan verloren gaat of het toch chaotisch in je hoofd word. Misschien kan ik het wel goed gebruiken om lekker te kunnen slapen aan het einde van de trip.
En dat er niets zekers is snap ik helemaal hoor, maar komt vast goed, heb er zin in.
Ja, synesthesie is niet een onbekend fenomeen bij LSD. Heb het zelf niet ervaren, maar wel dat LSD de zintuiglijke waarneming een enorme boost geeft. Je ziet soms in extreem detail (ultra HD zeg maar), je hoort super subtiele geluiden en ook geluiden van heel ver weg, je ruikt veel beter, je proeft veel beter... En je hoort de gelaagdheid van muziek ook vele malen beter dan nuchter. Je kunt echt "door" de muziek navigeren en zo alles van een compleet andere invalshoek beluisteren en waarderen.Er is inderdaad heel wat mooie muziek gemaakt op LSD. Ik ken iemand die vertelde dat er een visueel kleurenspel gekoppeld was aan wat hij speelde, dus hij had het idee dat hij zn eigen illusie/hallucinatie in zn muziek kon sturen. Dat lijkt me zo te gek
LSD is lang niet altijd heftig. Soms is het ook subtiel aanwezig. Maar dat kan echt nog alle kanten op hoor.Ik zit inmiddels alweer 5 uur uur in de trip. Ik heb toch besloten om 'all the way' te gaan met 100 als eerste docering. Ik weet niet precies wat ik ervan verwacht had, maar wat ik in ieder geval niet had verwacht is dat ik mijn hele huis ging schoonmaken. Haha, zo leuk dit, de klusjes waar ik normaal niet voor te porren ben, veranderen ineens in t leukste wat er is. Ik heb die "HD"bril flink op nu, maar moet zeggen dat ik de hele ervaring heftiger had verwacht.
Maar heerlijk dit
LSD is lang niet altijd heftig. Soms is het ook subtiel aanwezig. Maar dat kan echt nog alle kanten op hoor.
Dat klusjes leuk worden is heel herkenbaar!
In ieder geval, geniet ervan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."