Hallo trippers!
Ik ben een vrouw van in de 30 en heb een bescheiden ervaring met wat tripmiddelen, maar ik heb altijd nog eens LSD willen proberen. Echter kwam het er nooit van. In mijn kennissenkring is meer dan een joint een no-go dus ik kan een bekende tripsitter wel vergeten.
Echter, na me goed ingelezen te hebben, besluit ik om solo te gaan zonder tripsitter. Ik zal laag doceren en verwacht bij mezelf eigenlijk geen vervelende bijwerkingen, omdat ik een stabiel karakter heb en erop vertrouw dat ik bij zinnen blijf. Drugs hebben tot nu toe niet voor rare verassingen gezorgd, behalve een grote hoeveelheid spacecake waarbij ik echt héél oncomfortabel werd... Ik lag als een dode pier op de bank zichzelf af te vragen of dat ademhalen nog blijft lukken haha, maar daarvan raakte ik mentaal ook niet erg van onder de indruk. Het besef dat alles tijdelijk is bleef heel sterk. Ik heb destijds de fout gemaakt om met anderen mee te eten die veel roken, dus drugs in een sociale context kan ook wel eens verkeerd gaan.
Om mezelf toch een kleine backup te geven, zorg ik voor kalmeringsmiddelen en heb een vriend bij de hand die drugs maar niets vind, maar als ik m nodig heb dan komt hij me helpen. Mocht ik angstig of onrustig worden, dan kan ik rekenen op zijn hulp.
Ik vroeg me af - heeft iemand hier ervaring met muziek maken tijdens de trip? Ik speel gitaar en heb een paar thema's bedacht die ik wil uitwerken tijdens mn trip (hopelijk ook opnemen, mocht de lsd voor een nieuwe creatieve benadering zorgen die ik niet wil vergeten)
Daarbij vraag ik me af - is de kans groot dat je met LSD luidruchtig of onvoorspelbaar wordt voor huisdieren? Ik heb twee honden en die zijn wel wat gewend, maar mocht ik echt raar gaan doen, dan stuur ik ze liever een nachtje uit logeren
![:grin:]()
Maar ik vind het veel leuker als ze erbij zijn, als mijn 4potige trip sitters haha. Ik voel me veiliger als ze erbij zijn.
Dus kortom - ben je nog een beetje te pruimen voor huisdieren als je LSD op hebt of kun je dat beter voorkomen?
Laatste vraag - Ik rook mild en op regelmatige basis weed. Zal ik er wel of niet bij roken? Ik lees dat het prima combineert maar vind het ook fijn om jullie ervaring te horen. Later roken kan natuurlijk ook altijd, maar t zou jammer zijn als je daarmee je trip juist dooft, of gebeurt dat niet?
Groeten,
Pace Lee