#1
Mensen denken vaak dat die visuals het 'doel' zijn van een trip maar dat is helemaal niet zo. Ze zijn eerder een soort bijverschijnsel.
LSD is lang niet altijd heftig. Soms is het ook subtiel aanwezig. Maar dat kan echt nog alle kanten op hoor.
Dat klusjes leuk worden is heel herkenbaar!
In ieder geval, geniet ervan!
Ja hoor, dat heb ik best vaak op 100 ug.Maar komt het vaker voor dat iemand helemaal geen hallucinaties of sterke Visuals krijgt? Ik ervaar visueel wel leuke effecten maar het blijft subtiel, als een andere interpretatie van de werkelijkheid. Ik heb om 11 uur vanmorgen 1 zegel 1cP-LSD genomen. Maar ik ga niet bij nemen, want ik wil er morgen een normale dag van maken.
Dat snap ik nu ook, de schoonheid zit t meer in de dingen die er al zijn. Die HD bril is wel gaaf hoor, ik heb echt zin om dit verder te gaan ontdekken!Mensen denken vaak dat die visuals het 'doel' zijn van een trip maar dat is helemaal niet zo. Ze zijn eerder een soort bijverschijnsel.
Ik had me overigens voorgesteld dat ik me ook bewelmd of anders zou voelen, maar het doet echt helemaal niets met mijn functioneren.
Net kwam een goede vriend onverwachts even langs maar die had helemaal niet door dat ik in een trip zit.
Dat snap ik nu ook, de schoonheid zit t meer in de dingen die er al zijn. Die HD bril is wel gaaf hoor, ik heb echt zin om dit verder te gaan ontdekken!
Lichtflitsen kun je idd met LSD zien. Zelfs met een lage dosis van 75ug ongeveer.Ja die schoonmaak woede kwam ook onverwacht! Ik ben normaal ook heel lui. Maar ik zag geen roze olifantenNa de piek van de trip heb ik ook een hele lange wandeling met de honden gemaakt. Heb ook nog met iemand staan praten op straat, dat voelde ook niet raar. Ik vind het ook onwijs leerzaam om jullie verhalen te lezen. Ik ben vannacht tripreports gelezen, veel dingen herken ik en sommigen ook niet.
Ik ben de hele nacht nog wakker geweest. Toen ik net bijna sliep werd ik ineens in een hele rare sfeer me weer bewust en zag ineens allemaal flitslichten door mn kamer. Ik schrok een beetje - 13 uur na inname en helemaal nuchter en dan nu flashbacks? Die voelden net iets tè realistisch. Maar nee, de stroom was uit gevallen en de flitslichten waren buren die met zaklampen op straat gingen staan zwaaien. Ik moest er wel om lachen, hoe toevallig...
De rest van de nacht heb ik alleen maar wakker gelegen en muziek geluisterd en ik ga straks met 0 uurtjes slapen op mn kerfstok voor het eerst sinds de vakantie weer naar mn werkMaar ik heb er zin in en voel me super goed.
Er is helemaal geen 'hoort te voelen.' Het wordt beschreven als een fijne spirituele ervaring, en het idee dat daarmee iets 'mis' zou zijnJe zou eens bijvoorbeeld 100ug 1P-LSD of ALD-52 zegels kunnen halen. Dan weet je hoe 100ug LSD hoort te voelen.
Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit. Met straat LSD krijg je bijna nooit de hoeveelheid die geclaimd wordt op de zegels te zitten.Er is helemaal geen 'hoort te voelen.' Het wordt beschreven als een fijne spirituele ervaring, en het idee dat daarmee iets 'mis' zou zijn
omdat er 'heftige visuals' zouden moeten zijn is niet nuttig.
Ook dat is bedenkelijk, omdat de beleving van een drug sterk van persoon tot persoon verschilt. Ikzelf doe nu San Pedro microdoseren, en daar ga ik behoorlijk hard op, maar een ander zou met dezelfde dosis niets merken, maar goed ik snap je punt dat die zegels waarschijnlijker echt 100ug bevatten.Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit.
Ik had 100 ug 1cP lsd van een bekende research chem site.Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit. Met straat LSD krijg je bijna nooit de hoeveelheid die geclaimd wordt op de zegels te zitten.
Ik had 100 ug 1cP lsd van een bekende research chem site.
Maar t doet er wat mij betreft idd niet zo toe. Zwaardere trips zijn iets voor in de toekomst, misschien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."