#1
Haha komt zeker goed, is allemaal wel prima zo. Niets verkeerds aan, heerlijk genieten ditGa gewoon door.......zie al herkenbare dingen (deurklink) ..... have fun
Haha komt zeker goed, is allemaal wel prima zo. Niets verkeerds aan, heerlijk genieten ditGa gewoon door.......zie al herkenbare dingen (deurklink) ..... have fun
Hahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.Ga er maar van uit dat je nog uren gaat pieken haha, je hebt vaak het gevoel van oh nu is de piek over, maar dan is hij er nog altijd.
De piek van 6apb is heel steady en met weinig golven en houdt gerust enkele uren aan, dus geniet ervan!
Klinkt goedHaha leuk. 6apb heeft een constante piek.
Bijnemen met 160mg is niet nodigHahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.
Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?Bijnemen met 160mg is niet nodig![]()
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genietenHaha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Dit inderdaadNee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten![]()
Thanks!Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten![]()
DankuDit inderdaad![]()
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oopsIndien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg
Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel
18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)
18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.
19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.
19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.
19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"
19:38: Ik krijg koude klamme handen
19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen
19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'
20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn
20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.
20:40: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.
20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).
20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😠kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)
--- updates volgen nog indien het forum dat toestaat en ik zelf in de mogelijkheid ben. Vragen mogen gesteld worden --
Merk niet veel aan het 'feestvariant' gedeelte op het moment. Het is denk ik ook in welk gezelschap en welke locatie je bent5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
Zeker zeker, eerste keer en tot nu toe positief. Vraag me alleen echt af.. wat ik nu voel is dat een piek of tussenmoment. Het voelt nu een beetje "gewoon". Snap je?Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
Ah, excuus. Dan heb je bericht verkeerd geïnterpreteerd.Ik wil het juist niet gaan combineren door wat je zelf al zegt: het eerst leren kennen. Maar kan ik hetzelfde (6apb) bijpakken? Zo ja, hoeveel en na hoelang vanaf inname eerste capsule?
Ligt aan de intentie. Als het je om de werkingsduur gaat, dan is het inderdaad niet nodig. Is het je niet intens genoeg, dan zou bijpakken logischer zijn. Echter is combineren wel schadelijker (wel afhankelijk van het stofje in kwestie). Uppers zou ik niet voor gaan, maar gevoelsmatig zou ketamine of een 2C’tje voor mij wel safe voelen.Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Voor mijn gevoel is het niet intens genoeg op het moment, maar omdat ik overal lees dat het in vlagen komt weet ik niet echt wat ik moet doen. Ik heb sowieso meer 6-apb ter beschikking maar omdat dit mijn eerste keer is met deze drug weet ik dus niet goed wat ik moet doen. Heb je tips/advies?Ligt aan de intentie. Als het je om de werkingsduur gaat, dan is het inderdaad niet nodig. Is het je niet intens genoeg, dan zou bijpakken logischer zijn. Echter is combineren wel schadelijker (wel afhankelijk van het stofje in kwestie). Uppers zou ik niet voor gaan, maar gevoelsmatig zou ketamine of een 2C’tje voor mij wel safe voelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."