Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Finished) LIVE: tripreport 6apb

(Finished) LIVE: tripreport 6apb

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wapboy zei:
Ga gewoon door.......zie al herkenbare dingen (deurklink) ..... have fun
Klik om te vergroten...
Haha komt zeker goed, is allemaal wel prima zo. Niets verkeerds aan, heerlijk genieten dit
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha leuk. 6apb heeft een constante piek.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga er maar van uit dat je nog uren gaat pieken haha, je hebt vaak het gevoel van oh nu is de piek over, maar dan is hij er nog altijd.

De piek van 6apb is heel steady en met weinig golven en houdt gerust enkele uren aan, dus geniet ervan!
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ga er maar van uit dat je nog uren gaat pieken haha, je hebt vaak het gevoel van oh nu is de piek over, maar dan is hij er nog altijd.

De piek van 6apb is heel steady en met weinig golven en houdt gerust enkele uren aan, dus geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Hahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.

Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Haha leuk. 6apb heeft een constante piek.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed :) Kunnen we nog even door dus haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kim-93 zei:
Hahaha belooft nog wat dus! Gelukkig allebei morgen vrij, dus we kunnen er nog even tegen aan.

Uit je bericht kan ik merken dat 6apb niet nieuw is voor je. Raad je aan om bij te pakken over een x aantal uren? Zo ja, hoeveel mg?
Klik om te vergroten...
Bijnemen met 160mg is niet nodig:tongueout:
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Bijnemen met 160mg is niet nodig:tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kim-93 zei:
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Klik om te vergroten...
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad :)
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Nee niet bijnemen, het werkt echt langer door dan je denkt! Gewoon van genieten :)
Klik om te vergroten...
Thanks!
Rivalrie zei:
Dit inderdaad :)
Klik om te vergroten...
Danku :)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim-93 zei:
Indien de website het toestaat en ik zelf ertoe in staat ben, bewerk ik dit bericht met nieuwe updates, een soort van 'live' tripreport.

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 85 kg

Setting: thuis, op de bank hangen
Alleen of met wie: Samen met mijn vriend
Huidige gemoedstoestand: Rustig, relaxed, goed gevoel

18:05: Capsule van 160 mg ingenomen (afgewogen op nauwkeurige weegschaal)

18:47: Ik heb het idee dat er meer spanning op mijn kaken staat, een beetje dat verkrampt gevoel.

19:03: Er komt steeds meer lucht naar boven (boertjes), geen misselijkheid.

19:20: Ik heb het idee dat de piek eraan zit te komen, vergelijkbaar met xtc maar iets rustiger.

19:30: Rustiger? Oké dat blijkt nu gelogen. Het moment komt weer naar boven, net zoals met xtc, met: "Waarom ben ik hier ook alweer aan begonnen?"

19:38: Ik krijg koude klamme handen

19:45: Het focussen op mijn telefoon/toetsenbord word lastiger, om de letters lijkt een waas te komen

19:53: Alles word weer 'relaxed', de eerste piek bereikt. Naar toilet gaan gaat prima, wel de deurklink 3 keer misgegrepen. Mijn excuus tegen mezelf: 'Het was donker'

20:15: Tot nu toe heeft het voor mijn gevoel veel weg van xtc. Mijn vriend ervaart het een klein beetje heftiger. De piek lijkt er te zijn/over te zijn

20:25: Oké, dat was de piek nog niet of dit is een nieuwe, het lijkt weer iets heftiger te worden, niet te heftig, het is wel prima zo.

20:40
: Het geeft mij een lekker comfy, warm gevoel van binnen. Lekker een beetje in mijn eigen bubbeltje.

20:42: Praten gaat makkelijk, uit mijn woorden komen moeilijker (praten met een dubbele tong).

20:51: Voor mijn gevoel is er al een half uur voorbij (positief). Ik kan genieten van dit gevoel, heerlijk comfy en warm van binnen. Ik zou bijna gaan houden van de wereld maar de realiteit laat me even walgen, ik wil weer een feestje/festival 😭 kut COVID-19.. (2019...2021.. Hoe lang gaat het nog duren???)

--- updates volgen nog indien het forum dat toestaat en ik zelf in de mogelijkheid ben. Vragen mogen gesteld worden --
Klik om te vergroten...
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#12
TripJess zei:
5apb is de bank variant hoorde ik en 6 de feestvariant , festival hahaha oops
Klik om te vergroten...
Merk niet veel aan het 'feestvariant' gedeelte op het moment. Het is denk ik ook in welk gezelschap en welke locatie je bent :wink:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik start meestal met 200mg .....ga daar ongeveer 12 uurtjes lekker op dus je kunt nog eventjes :blush:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik meestal tussen 160 en 220mg. Soms aan het einde een beetje xtc erbij:tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat lekker. Heel veel plezier samen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Woohoo, veel plezier! 6-APB is nice. <3
Klik om te vergroten...
Zeker zeker, eerste keer en tot nu toe positief. Vraag me alleen echt af.. wat ik nu voel is dat een piek of tussenmoment. Het voelt nu een beetje "gewoon". Snap je?
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kim-93 zei:
Ik wil het juist niet gaan combineren door wat je zelf al zegt: het eerst leren kennen. Maar kan ik hetzelfde (6apb) bijpakken? Zo ja, hoeveel en na hoelang vanaf inname eerste capsule?
Klik om te vergroten...
Ah, excuus. Dan heb je bericht verkeerd geïnterpreteerd.

Zelf heb ik wel ervaring met dit stofje, maar niet met bijnemen. Het duurt lang voordat het werkt, dus bijnemen zal ook in dat opzicht je avontuur verlengen. Bovendien vind ik 160 mg al een stevige dosis. Volgens Erowid ook overigens. Zou in ieder geval niet meer dan 40 mg nemen. Dat is 'maar' 25% van je initiële dosis, maar wellicht geeft die wel net dat zetje waar je naar op zoek bent.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim-93 zei:
Haha oké mooi, dus gewoon zo doorgaan voor zolang het duurt en niets bijpakken?
Klik om te vergroten...
Ligt aan de intentie. Als het je om de werkingsduur gaat, dan is het inderdaad niet nodig. Is het je niet intens genoeg, dan zou bijpakken logischer zijn. Echter is combineren wel schadelijker (wel afhankelijk van het stofje in kwestie). Uppers zou ik niet voor gaan, maar gevoelsmatig zou ketamine of een 2C’tje voor mij wel safe voelen.

[EDIT] Ik ging ervan uit dat combineren de wens was, maar het bleek om bijnemen van 6-APB te gaan. Vandaar bovenstaand bericht.
K
KimmiiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Digitalism zei:
Ligt aan de intentie. Als het je om de werkingsduur gaat, dan is het inderdaad niet nodig. Is het je niet intens genoeg, dan zou bijpakken logischer zijn. Echter is combineren wel schadelijker (wel afhankelijk van het stofje in kwestie). Uppers zou ik niet voor gaan, maar gevoelsmatig zou ketamine of een 2C’tje voor mij wel safe voelen.
Klik om te vergroten...
Voor mijn gevoel is het niet intens genoeg op het moment, maar omdat ik overal lees dat het in vlagen komt weet ik niet echt wat ik moet doen. Ik heb sowieso meer 6-apb ter beschikking maar omdat dit mijn eerste keer is met deze drug weet ik dus niet goed wat ik moet doen. Heb je tips/advies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."